HTML

Bozótharc

Korrupcióról, környezetvédelemről, és más közügyekről...

Friss topikok

Linkblog

Orbán-ellenes plakátkampány indult Brüsszelben

2018.11.06. 13:20 bozotharcos

Guy Verhofstadt EP-képviselő, a liberális frakció (ALDE) vezetője, korábban Belgium miniszterelnöke, ma a magyar kormányéhoz hasonló módszerrel, plakáttal válaszolt Orbánék EU-ellenes propagandájára. "Viktor Orbán is using EU taxpayers' money to turn people against the EU & to build his corrupted illiberal state. Here is our answer!(Orbán Viktor az uniós adófizetők pénzét használja arra, hogy EU-ellenességre vegye rá az embereket, s hogy a saját iliberális államát építse.tessék, itt a válaszunk!" – fogalmazott a belga politikus, akinek mai akcióján a Momentum Brüsszelben dolgozó politikusa (Göncz Árpád unokája), Benedek Márton is részt vett.

screen_shot_2018-11-06_at_12_59_15.png

 

A ma útjára indított kampány-teherautó a plakáttal Brüsszel fő csomópontjaiban fordul meg, az Európai Néppárt (melynek a Fidesz is tagja) holnap (november 7. szerdán) kezdődő kongresszusa előtt. Megáll többek között a Néppárt székházánál, a magyar nagykövetségnél, az osztrák követségnél, az Európai tanács és a Bizottság épülete előtt.


Az ALDE sajtóközleménye szerint az akcióval kimondottan a holnap kezdődő kongresszusán új vezetőt választó Európai Néppárt tagjait célozták meg. Mint fogalmaztak "Nem kellene tovább falazniuk Orbánnak", mert ő épp az európai adófizetők pénzéből kelt EU-ellenes érzelmeket, és ebből a pénzből építi tovább illiberális államát. "De az EU nemcsak a pénzről szól, Európa egy értékközösség. A Fidesz és Orbán xenofób, antiszemita, Brüsszel-ellenes propagandája szembemegy a saját, a Néppárt által is osztott értékeinkkel. 
 A jogrendet, az ellenzék  demokratikus jogait,  a hatalom ellenőrzésére szolgáló eszközöket, az átlátható pénzügyeket minden uniós tagállamnak kötelessége tiszteletben tartania. Elképzelhetetlen botrány, hogy a II.Világháború óta elször most megtörténik, hogy egy egyetemet – a CEU-t – kiutasítanak egy európai országból. "

  

screen_shot_2018-11-06_at_12_58_06.png

 

screen_shot_2018-11-06_at_12_59_15_1.png

screen_shot_2018-11-06_at_12_59_59.png

 Verhofstadt a közleményében kitér az uniós pénzek Orbán és haverjai általi lenyúlására, az uniós ellenőrző hatóság, az OLAF által ezekben az ügyekben indított vizsgálatokra, mondván "nem szabad engedni,hogy uniós forrásokból hizlaljanak egy illiberális autokráciát."

A liberális EP-képviselő hozzátette: céljuk, a magyarországi Momentum párttal együtt, hogy felhívják a néppárti politikusok figyelmét arra, hogy mi folyik Magyarországon, s hogy mi forog kockán, épp ezért a teherautót a plakáttal Magyarországra is elhozzák majd. "Európa és a magyarok Orbánnál jobbat érdemelnek" -közölte Verhofstadt.

83 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotharc.blog.hu/api/trackback/id/tr2214356275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lenörd hofstadter 2018.11.07. 13:53:29

Szar ügy, szopik a tetves cigó.

A csúti kokeró itthon könnyedén betilthatta az igazságot bemutató plakátokat, a nyugati valós demokráciákra viszont nincs ráhatása, mostantól ha kimegy Brüsszelbe pénzért kuncsorogni, saját magát látja a plakátokon mint tolvajt.
Így kell ezt.

VT Man 2018.11.07. 14:13:24

Nyilvanvalo, hogy Orbant azert tamadjak, mert cigany.
A csunya rasszista liberalisok.

dunántúli gyerek 2018.11.07. 14:14:00

Pechje a hazai lippsiknek hogy a brusszeliek nem szavazhatnak rajuk.

nemecsekerno_007 2018.11.07. 14:15:35

Inkább azt vizsgálgatnák hova tűnt Kadhafi zárolt számlájáról a lé.

Kivlov 2018.11.07. 14:36:27

Szánalmas, óvodás, agyhalott eus libsik.
Ilyenekkel foglalkoznak érdemi dolgok helyett. és még csodálkoznak hogy szét akar esni a tetves, népnyúzó tákolmányuk. barmok.

Exploiter 2018.11.07. 14:49:22

:)

Jó ez vicces.
Még a populista színvonalat is sikerült lemásolniuk.

Sir Galahad 2018.11.07. 15:06:00

Tehát készítettek egy, azaz 1 darab plakátot, amit körbehordoznak, mint a véres kardot? Szerintem Orbán most nagyon berezelt :)

Minden ballib bérretteg 2018.11.07. 15:47:05

Ez kurvajó.

Egy Verhofstadt nevű, Soros által megbízhatónak titulált EP képviselő lesz a Momentum új arca.

Cél a 3% ?

Hazaárulók ha összefognak. :DDD

sas70 2018.11.07. 16:29:23

Majd kiutazik a birkamenet tüntizni és plakátot lefesteni, az MVM 800 milliójából!

Attilajukkaja 2018.11.07. 16:42:34

Nem szeretem az ilyen plakátolást, de itt legalább nem hazudnak Orbánról, ahogyan ő tette Magyarország képzelt "ellenségeiről".

Terézágyú 2018.11.07. 16:42:56

Minden jobber segget nyal

Attilajukkaja 2018.11.07. 16:45:20

@Sir Galahad:
"Orbán most nagyon berezelt"
Szerintem itt nem a másik fél beszaratása a lényeg!!! Kár mindig ilyen bűzős dolgokban gondolkodnod.

midnightcoder2 2018.11.07. 16:55:41

Liberrált barátunknak az adóforintokkal kapcsolatban van igazsága, ugyanakkor Európa<>liberráltbolsebvizmus. És Orbán nem magát Európát akarja felszámolni, csak ez utóbbit. Ugyanakkor a liberráltbolsevista Európa napjai így is, úgy is meg vannak számlálva, vagy a jobboldal előretörése miatt lesz végük, vagy a migrik verik szálanlént agyon a liberráltakat (is).

Attilajukkaja 2018.11.07. 17:07:08

@midnightcoder2:
"Európa<>liberráltbolsebvizmus. És Orbán nem magát Európát akarja felszámolni, csak ez utóbbit."
Magad mondod, hogy kettő egy és ugyanaz. Véleményem szerint Európa húzóereje manapság az EU, Orbán pedig ezt akarja szétrobbantani, valószínűleg Putyin és más diktátorok megrendelésére.

"liberráltbolsevista Európa napjai így is, úgy is meg vannak számlálva"
Akkor abból újabb világháború lesz.

Sir Galahad 2018.11.07. 17:07:38

@Attilajukkaja: Lehet, hogy nem ez az akció célja, de akkor mi? Egyetlen plakáttal mit lehet elérni? Ez szerintem legfeljebb művészi performanszként vagy polgárpukkasztó attrakcióként lehet értelmezni, aligha alkalmas arra, hogy bárkinek komolyan befolyásolja a véleményét.

Attilajukkaja 2018.11.07. 17:14:08

@Sir Galahad:
"Egyetlen plakáttal mit lehet elérni?"
Szerintem ugyanazt, mint egy millió kék plakáttal, csak jóval olcsóbban: felhívni az emberek figyelmét a visszásságokra. Sokan Európában azt sem tudják, ki az az Orbán és mit művel.

rallus 2018.11.07. 17:40:17

Ennek a megnyerő külsejű Verhofstadtnak el kellene gondolkozni azon, hogy az Orbánra vicsorgók sorra tűnnek el a történelem szemétdombján. Elég talán az üvöltöző Cohn-Benditre, vagy arra a szerencsétlen osztrák kancellárra emlékeztetni. Merkel mami is elindult a levesbe vezető úton, úgy hogy Guy jobban jár, ha a tacepao tologatása helyett lefixál valami zsíros helyet Gyuri bácsi valamelyik emberbaráti cégénél...

Attilajukkaja 2018.11.07. 17:47:57

@rallus:
"az Orbánra vicsorgók sorra tűnnek el a történelem szemétdombján"
Csak annyira, amennyire az orbánok is.

Sir Galahad 2018.11.07. 18:09:18

@Attilajukkaja: Egy darab plakáttal szerintem ez nem fog menni, de rajta.

BiG74 Bodri 2018.11.07. 18:28:31

Tök jó lenne, ha itthon is csak egy plakátról vigyorogna le a soros, és csak egy plakátról kellene megtudni mindenkinek, hogy stop Brüsszel!

sutyerák 2018.11.07. 18:31:32

a vakhívek sosem fogják látni,hogy meztelen a kis csútfax királyuk. ezért ők a hívei és ezért szereti-és lenézi őket a szerencsétlen kis ipse aki a hatalmat bitorolja éppen agyarországon.

BéLóg 2018.11.07. 18:49:43

Ez fantasztikus. Rettentően örülök neki. Végre mindenki megtudja hogy ORBÁN az egyetlen értelmes alternatíva. A liberálisok baromira átb....szák magukat.
Ebből a kampányból egy mosolygós, européer HAZAFI képe sugárzik.
Régen lőttek ilyen nagy öngólt, ennyi pénzért.

Attilajukkaja 2018.11.07. 18:50:21

@Sir Galahad:
"Egy darab plakáttal szerintem ez nem fog menni"
Te is láttad azt az egy plakátot, én is láttam. A netnek köszönhetően még sok millió ember. Úgy vélem jóval olcsóbban, okosabban érték el a céljukat a plakátolok, mint Orbán több millió kékkel. A lényeg a figyelemfelkeltés volt. Miből gondolod, hogy nem sikerült?

BéLóg 2018.11.07. 18:50:57

@lenörd hofstadter: Verhofstadtot ne nevezd büdös szopós tetves cigónak, ha kérhetem. Ne anyádból indulj ki.

Attilajukkaja 2018.11.07. 18:51:50

@BéLóg:
"A liberálisok baromira átb....szák magukat."
Honnan tudod, hogy az orbanisták nem?

BéLóg 2018.11.07. 18:52:14

@Attilajukkaja: Most mindenki látja, hogy a mosolygós Orbán PÉNZT oszt azoknak, akik rá szavaznak.

BéLóg 2018.11.07. 18:52:51

@Attilajukkaja: Honnan tudod, hogy fiú vagy-e vagy lány?

Sir Galahad 2018.11.07. 18:57:51

@Attilajukkaja: Jó, meglátjuk. Én mindenesetre szkeptikus vagyok.

Attilajukkaja 2018.11.07. 19:06:28

@Sir Galahad:
"szkeptikus vagyok"
Én sem dagadok az optimizmustól, egyszerűen csak leírtam, amit gondolok. :o)

@BéLóg:
"Honnan tudod, hogy fiú vagy-e vagy lány?"
Ez meg milyen kérdés?
A lényeg, hogy a történelem mindig ismétli magát, és ha most leszálló ágban is vannak a demokraták, csak annyira kell temetni őket, mint a despotákat vagy az autokratákat. Ez utóbbiak is a "szemétdombra" kerülnek egyszer. :o)

Attilajukkaja 2018.11.07. 19:14:45

@BéLóg:
"Most mindenki látja, hogy a mosolygós Orbán PÉNZT oszt azoknak, akik rá szavaznak."
A két és fél millió szavazója csak kolduspénzt kap tőle, amit ő ráadásul ajándékként állít be. Akik valóban jól élnek a NER-ből (nem kevesen), azt nem a mosolygós, hanem a számító, cezaromán Orbán jóvoltából teszik. Ráadásul minden napjuk egy lutri, mert ha csak egy kicsit is tévednek, már kiesnek a Minimussolini kegyeiből és mehetnek vissza egyházvezetőnek vagy dohányzás elleni főmuftinak. :o)))))

Nagy Anita Sv 2018.11.07. 19:29:37

@nemecsekerno_007: Igen, attol fejlodne a magyar oktatas, egeszsegugy stb. stb. stb..

Fülig José 2018.11.07. 19:32:26

@BéLóg: “Régen lőttek ilyen nagy öngólt, ennyi pénzért”
ez vooooootmá, baromarc. Tudjuk: BÁRMI történik az univerzumban, akárhogy égeti fossá az országot, akárki fogalmaz meg bármilyen kritikát, az csak a cigányt erősíti... hehe... neked bélóg valami a szádba, pupi....

midnightcoder2 2018.11.07. 19:32:41

@Attilajukkaja: Nem világháború lesz az, hanem polgárháború. A menekültek szépen, módszeresen, szálanként agyon verik majd az őslakosokat.

Attilajukkaja 2018.11.07. 19:35:27

@Kivlov:
"Szánalmas, óvodás, agyhalott eus libsik.
Ilyenekkel foglalkoznak érdemi dolgok helyett"
Ezen jót nevettem. Köszi! :o))))))
Gondolom, az adófizetők pénzéből kék plakátokra eltékozolt forint milliárdoknak viszont tapsikoltál. Igaz, nertárs?

Attilajukkaja 2018.11.07. 19:40:30

@midnightcoder2:
"Nem világháború lesz az, hanem polgárháború."
Nem tudom, hány ország háborúskodásánál lehet valamit világháborúnak nevezni. De hogy nem csak Európára korlátozódna a hadviselés, abban biztos vagyok.

"A menekültek szépen, módszeresen, szálanként agyon verik majd az őslakosokat."
Miért tennék? Te is csak a kék plakátokról tájékozódsz?
Amúgy tudtad, hogy Magyarország történelmileg is egy migránsország? És most is migrálunk: leginkább Nyugatra.

nemecsekerno_007 2018.11.07. 19:42:29

@Nagy Anita Sv: "Igen, attol fejlodne a magyar oktatas, egeszsegugy"

Meddig rúgózunk még olyan rendszereken amelyek egyelőre szinte csak viszik a pénzt.

- az oktatásunk közpénzből képez szakembert gazdag nyugati országoknak.
- az egészségügyünk meg leginkább azt segíti, hogy minél tovább és minél több embernek fizethessünk nyugdíjat....

ez lenne a jó befektetés???? Bocs a kissé nyers fogalmazásértn

Attilajukkaja 2018.11.07. 20:00:18

@nemecsekerno_007:
"Meddig rúgózunk még olyan rendszereken amelyek egyelőre szinte csak viszik a pénzt."
Mikor volt az oktatás vagy az egészségügy nyereségorientált egy országban?
És ha véletlenül az (pl. a CEU), akkor miért kell ezt elüldözni?

"az egészségügyünk meg leginkább azt segíti, hogy minél tovább és minél több embernek fizethessünk nyugdíjat....
ez lenne a jó befektetés????"
Milyen szempontból? A nyugdíjas korosztályba nagyon sok gazdaságilag hasznos ember tartozik, ha nem üldözik el őket hatalmi szóval a munkahelyükről.
De az öregeinknek nem csak pénzügyi haszna van. Ők annál jóval értékesebbek. Sajnálom, ha te nem érted a dolog emberi oldalát.

nemecsekerno_007 2018.11.07. 20:07:14

@Attilajukkaja:

A nyereségorientált és a pénzszórás között még nagyon sok fokozat van. :) Amit te itt írsz, az csak arra jó, hogy ne változzon semmi... A semmittevés kompromisszumai, hogy élő klasszikust idézzek :)))

"Milyen szempontból? A nyugdíjas korosztályba nagyon sok gazdaságilag hasznos ember tartozik..."

Gazdaságilag hasznos ember??! A többi az meg dögöljön meg? És én nem értem a dolog emberi oldalát :)))))))

Nyílván nagyon sarkosan fogalmaztam, de ettől még meg kéne állítani a pénzszórást... Amiről itt írkálsz az nem indok hanem kifogás...

MACISAJT1 2018.11.07. 20:47:36

Medián -a HVG megbízásából 2018 október

Októberre
a helyzet jelentősen változott: a Fidesz nemcsak ledolgozta a veszteségét, hanem újabb támogatókat tudott maga mellé állítani, és így most még annál is többen szavaznának rá, mint ahányan a tavaszi választás után állították ezt.

Fidesz: teljes népesség 45 %
Fidesz: biztos pártválasztók 63(!)

Kösz Szar Hentini és a hazaáruló bandjének :P
Pont mint a Szar Hentini(vagy korábban a Tavares) "jelentésnél.
Vagy a verhofstadti, lunaceki, cohn-benditi etc. EP produkcióknál.
Vagy a "liberális" médiumokból évek óta Orbánra és/vagy Magyarországra ömlő mocsoknál.

Na, ezekkel+ az itthoni hazaárulókkal..sikerült egy kis ország sokadrangú miniszterelnökéből egy komoly világpolitikai tényezőt fabrikálni. Akitől ma már Brüsszeltől Washingtonig rettegnek a ballibák illetve a netto liberálfasiszták, mert képes és szétkúrja a jól felépített rendszereiket.

Hát, gratulálok :P

Nyihihi:P

Attilajukkaja 2018.11.07. 21:14:15

@nemecsekerno_007:
" A többi az meg dögöljön meg? "
Te meg miről beszélsz??????????????????????

nemecsekerno_007 2018.11.07. 21:17:08

@Attilajukkaja: Mindegy, a bukta óriási és folyamatos 8 éve és még az okok megtalálásáig se jutottatok. Ettől függetlenül én jól szórakozok :))))))

Attilajukkaja 2018.11.07. 21:17:40

@MACISAJT1:
"sikerült egy kis ország sokadrangú miniszterelnökéből egy komoly világpolitikai tényezőt fabrikálni. "
:o))))))
Ezen jót röhögtem. Köszike! :o))))))))))))

Attilajukkaja 2018.11.07. 21:20:35

@nemecsekerno_007:
"Mindegy"
Mi mindegy? Az, hogy te miről beszélsz?
Ha így gondolod, akkor biztosan igazad van.

"a bukta óriási és folyamatos 8 éve"
A kérdés csak az, hogy kinek a buktája. Egyben biztos vagyok: az országnak egy óriási nagy bukta.

"éEttől függetlenül én jól szórakozok :))))))"
Ennek a nagy szórakozásnak még nagyobb sírás lesz a vége!

morph on deer 2018.11.07. 21:27:44

@BéLóg:
“egy mosolygós, européer HAZAFI képe sugárzik.”

Kifelejtettél egy-két szót, de segítek, mert jószívű vagyok!
Tehát:

“... egy mosolygós tolvaj, kamu-européer HAZAFFY” képe sugárzik. úgy, mintha már Paks2 is működne..!

Egy politikusnak álcázott aljadék, aki ott lop ahol tud, és a pereputtyával egy egész ország felvásárlásán fáradozik, mégpedig úgy, hogy lehetőleg más fizesse a cechet.

Például te, meg én, meg az EU, ha lehet.
Eközben a nevünkben kölcsönökért kuncsorog Putyinnál, meg Kínában, és még az amúgy gyűlölt muszlim országokban is, de legalább neked meg nekem lesz mit visszafizetnünk, nem álldogálunk tétlenül az eljövendő 50-100 évben...
De jó..!

Amúgy jó ötlet, mert legalább lesz kivel azonosítani a tolvaj magyart, nem tévesztenek össze vele sok mindenki mást! Különösen nem azokat, akik már felnőttek, és már sámli nélkül is képesek látszani egy EU-s csoportképen...

morph on deer 2018.11.07. 21:33:34

@Attilajukkaja:
“sikerült egy kis ország sokadrangú miniszterelnökéből egy komoly világpolitikai tényezőt fabrikálni. "

Most mit röhögcsélsz? Gondolj bele, hogy eredetileg Charles Mansont eredetileg a kutya sem ismerte, aztán ő is közismert lett!

Szóval megy az, csak kellően méretes gecinek kell lenni hozzá. Arról meg nem is beszélve, hogy magyarul is létezik a híres és a hírhedt közti distinkció, - bár mindkettő a közismertséget jelenti.

vajdasagi 2018.11.07. 21:34:26

@nemecsekerno_007: Te nagyon korlátolt vagy, ha ezen jól szórakozol. Inkább készülj a NER utáni romeltakarítási időszakra. Vajon bűnbak leszel Te is? Vagy átpártolsz és azt hangoztatod majd, hogy Te mindig is mondtad, hogy baj lesz ebből? Vagy éhezni fogsz? Netán Te is kivándorolsz nyugatra? Vagy inkább az összes leszármazottad vándorol ki és Téged itthagynak?

Egyáltalán: látsz olyan forgatókönyvet, amelyben számodra pozitívan alakulnak a dolgok?

morph on deer 2018.11.07. 21:38:00

@BéLóg:
“egy mosolygós, européer HAZAFI képe sugárzik.”

Kifelejtettél egy-két szót, de segítek, mert jószívű vagyok!
Tehát:

“... egy mosolygós tolvaj, kamu-européer HAZAFFY” képe sugárzik. úgy, mintha már Paks2 is működne..!

Egy politikusnak álcázott aljadék, aki ott lop ahol tud, és a pereputtyával egy egész ország felvásárlásán fáradozik, mégpedig úgy, hogy lehetőleg más fizesse a cechet.

Például te, meg én, meg az EU, ha lehet.
Eközben a nevünkben kölcsönökért kuncsorog Putyinnál, meg Kínában, és még az amúgy gyűlölt muszlim országokban is, de legalább neked meg nekem lesz mit visszafizetnünk, nem álldogálunk tétlenül az eljövendő 50-100 évben...
De jó..!

Amúgy jó ötlet, mert legalább lesz kivel azonosítani a tolvaj magyart, nem tévesztenek össze vele sok mindenki mást! Különösen nem azokat, akik már felnőttek, és már sámli nélkül is képesek látszani egy EU-s csoportképen...

Attilajukkaja 2018.11.07. 21:57:04

@morph on deer:
"Most mit röhögcsélsz? Gondolj bele, hogy eredetileg Charles Mansont eredetileg a kutya sem ismerte, aztán ő is közismert lett!"

Bocsi, az első reakcióm volt, hogy hangosan felnevettem. Ösztönös cselekedet volt. Amúgy tényleg nem sok röhögcsélni való van ezen az Orbánon.

@vajdasagi:
"látsz olyan forgatókönyvet, amelyben számodra pozitívan alakulnak a dolgok?"
Nagyon, nagyon jó kérdés!!!!! Sok kapzsi magyar hitte eddig is a történelmünk folyamán, hogy mások lealázása, elpusztítása számára kedvező lesz. Rövidtávon ez be is jött, de hosszútávon mindenki szívott az országban. Úgy látszik, az emberek nem tanulnak az őseik hibáiból.

flydomi 2018.11.07. 22:04:40

@BéLóg:

Ez fantasztikus. Rettentően örülök neki. Végre mindenki megtudja hogy ORBÁN az egyetlen értelmes alternatíva. A liberálisok baromira átb....szák magukat.
Ebből a kampányból egy mosolygós, européer HAZAFI képe sugárzik.
Régen lőttek ilyen nagy öngólt, ennyi pénzért.

Igen-igen.Par honappal ezelott a popsi illibsi hivok boszen mondtak,hogy a fidess partja megvedi oket.Es lam,mikor volt a sargentini szavazas,meg a sajat partjan belul is tobb,mint 2/3 szavazott ellene. :) Ez a 2/3 olyan csodas.....:) Mellesleg a csuti tobb tiz-milliardot elkoltott kozpenzbol a sajat plakatolasi maniajara,mig ez a belga matyi egy plakatra befizetett,ami hatekonyabban mukodik.Es kozpenz nelkul csinalta. :) Jo latni,hogy zorban kepes a sajat birkait meglopni,es megvezetni. Bruhahahahaahha. Azert latszik,hogy valamit jol csinal a belga,ha a popsi illibsik hoborognek ez miatt. :)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.11.07. 22:35:55

@nemecsekerno_007: " az oktatásunk közpénzből képez szakembert gazdag nyugati országoknak."

Hát a te oktatásodnak nem sok foganatja volt, a tanáraid szégyenükben "sűlyednek".

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.11.07. 22:37:36

@MACISAJT1: Orbán nem kúr szét semmitm csak a saját országát. A lopásai miatt még az is hiteltelen az EU-ban, amiben igaza van.

különvélemény2 2018.11.08. 06:45:17

"Guy Verhofstadt EP-képviselő, a liberális frakció (ALDE) vezetője, korábban Belgium miniszterelnöke"

"1999. július 12-én tette le a miniszterelnöki esküt. Ez volt az első olyan belga kormány 1958 óta, amelynek nem voltak kereszténydemokrata tagjai, és az első olyan, amelybe bekerültek a zöldek.

2001 után romlani kezdett a gazdasági helyzet. Létrehoztak két társadalmi alapot annak érdekében, hogy biztosíthassák a nyugdíjrendszer fenntarthatóságát 2030-ig. A kormány igyekezett ösztönözni a gazdasági növekedést, egyidejűleg fenntartva a szociális ellátások színvonalát, ennek ellenére növekedésnek indult a munkanélküliség. "

Tipikus ballib vezetés, 2 év alatt hazavágták az országot.

Világít a torony 2018.11.08. 07:18:02

@maxval balcán bircaman: A fityeszes agyhalottak a legnagyobb rettegők. Ugye birkaember?

Morgo1229 2018.11.08. 08:02:02

@morph on deer: egy embernek a testmagassagan gunyolodni. Ciganyozni. Nekem ez a legfajdaasabb, hogy veletek balipsi libri emberekkel meg egy jot beszelgetni sem lehet, mert annyira szanalmas a szinvonal. Mi fideszesek sokkal inteligensebbek vagyunk. Van vilagkepunk. Jovokepunk. Van egy kiveteles vezetonk. Sok europai polgar irigyel minket erte. A Momentum szervezte ezt az egeszet. De oszinten ki az a Momentum.... No mindegy. Ti csak szeressetek az EUt. Aki bankkartyat ad minden migransnak. Szived melyen felhaborit. Meg azert azt is elegedetten nyugtazod hogy kevesebb a hajlektalan az utcan es nem kell szagolnod. Mert Neked is jogod van elni. Nem csak a hajlektalannak. Persze sose vallanad be ezeket.

ninimimi 2018.11.08. 08:46:34

Guy Verhofstadt valószínűleg nem ismeri az ártatlan milliók haláláért felelős Lenin elvtárs útmutatását: "A kapitalistákat arra a kötélre kell fölakasztani, amit ajándékba kapunk tőlük."
Ha ismerné, akkor nem csodálkozna, hogy egy tolvaj bolsevik diktátor pontosan ugyanezt csinálja.

Kivlov 2018.11.08. 08:51:17

@Attilajukkaja:
Nevessél, qtyát nem érdekli.
Biztos kiváló hozzáállás, hogyha a szomszédod hülye, akkor neked is bocsánatos dolog hülyének lenni. Jelentem, sikerült. :)

Ma Baker 2018.11.08. 08:52:48

Ekkora öntökönrúgást is régen láttam, mint amit a napokban elkövetett a libsi média:

888.hu/article-nem-a-liberalis-hanem-a-keresztenydemokracia-mellett-all-ki-az-europai-neppart

Persze az indexen nem fog senki se cikket se posztot olvasni erről a blamáról

ninimimi 2018.11.08. 09:09:35

@Ma Baker: Aztán a 8-asodnak a bolsevik múmiáival, meg a szeretett putyinpincsi diktátorodnak mi köze van a kereszténydemokráciához?

Attilajukkaja 2018.11.08. 09:15:04

@Kivlov:
"hogyha a szomszédod hülye, akkor neked is bocsánatos dolog hülyének lenni. Jelentem, sikerült."
Bagoly mondja verébnek? :o)))
Amúgy milyen szomszédról beszélsz?

Attilajukkaja 2018.11.08. 09:17:49

@Ma Baker:
"Persze az indexen nem fog senki se cikket se posztot olvasni erről a blamáról"
Erre ne vegyél mérget! Ma reggel a Klub rádió is foglalkozott vele.

Kivlov 2018.11.08. 09:18:54

@Attilajukkaja:
csak egy példa volt.
orbánoztok reggeltől estig, aztán meg csodálkoztok a választási cumikon.

nemecsekerno_007 2018.11.08. 10:56:40

@vajdasagi: Már bűnbakokat kerestek?! Na szép.

További kellemes mérgelődést. Inkább a GDP-t szaporítsátok ne a szót....

nemecsekerno_007 2018.11.08. 10:58:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Mellébeszélés, ehhez értetek... Csak sajnos ez a GDP-n meg az innováción is meglátszik.

Persze erről is a patás tehet....

Attilajukkaja 2018.11.08. 11:11:04

@Kivlov:
"orbánoztok reggeltől estig, aztán meg csodálkoztok a választási cumikon."
Nem csodálkozunk, csak a fejünket fogjuk.
Amúgy meg hogy a fenébe ne orbánoznánk, ha egyszer a cezaromániás csúti Minimussolini agyzavaraitól szenved az ország?

Kivlov 2018.11.08. 11:29:48

@Attilajukkaja:
Attól ti szenvedtek. Épp ez a gond.
HOgy még kormányon is csak orbánnal foglalkoztatok érdemi kormányzás helyett. Totális üldözési mánia.

Attilajukkaja 2018.11.08. 11:42:24

@Kivlov:
"Attól ti szenvedtek. Épp ez a gond."
Nem mi, hanem az ország!!! Ebben nincs mi vagy ti. És igen, ez óriási nagy gond.

"még kormányon is csak orbánnal foglalkoztatok érdemi kormányzás helyett"
Én mondjuk soha nem kormányoztam, de szerintem összetéveszted a szocikat Orbánékkal, akik tényleg semmi mást nem tesznek, csak rombolnak és gyurcsányoznak, vagy elmúltnyolcéveznek, vagy sorosoznak, vagy sargentiniznek, vagy migránsoznak. Az ország meg szétrohad, de ők legalább mangalicákká zsírosodnak.

Kivlov 2018.11.08. 11:43:34

@Attilajukkaja:
szerinted.
szerencsére a szavazók nem így gondolják :D

Attilajukkaja 2018.11.08. 13:20:43

@Kivlov:
"szerencsére a szavazók nem így gondolják"
Szerintem meg igen! A leadott szavazatok több, mint fele nem a Fideszre ment.

Kivlov 2018.11.08. 15:22:08

@Attilajukkaja:
több mint 3/4-e meg nem a rosszabbikra, több mint 4/5 meg nem a maszopra és így tovább.
hagyjad már a csicska párjaidat te...

Attilajukkaja 2018.11.08. 18:04:46

@Kivlov:
"hagyjad már a csicska párjaidat te..."
Éééén? Egy szóval sem említettem egyiket sem. TE hoztad fel őket. Belegabalyodsz a saját fröcsögésedbe. :o))))))))))))
Különben is teljesen mindegy, kire szavaztak a többiek: a lényeg, hogy NEM a Fideszre.

Kivlov 2018.11.09. 07:20:56

@Attilajukkaja:
Hát akkor kire?
olyan párt nem indult hogy nemfidesz!
Különben sem az a lényeg, hogy kire mennyien nem szavaznak, hanem hogy kire mennyien igen.
Arról nem beszélve, hogy nem arányos választási rendszer van (1990 óta!!!), azaz a mandátumok száma nem egyenlő a kapott szavazatok arányával. happy idiocc, előre a 4. szopó felé! :D

Attilajukkaja 2018.11.09. 07:48:53

@Kivlov:
"az a lényeg, hogy kire mennyien nem szavaznak, hanem hogy kire mennyien igen"
A Fidesz a leadott szavazatok kevesebb, mint felét kapta. Ez azért fontos, mert egy fenti bejegyzésedbe azt írtad, hogy "szerencsére a szavazók nem így gondolják". A pontos válasz az lett volna, hogy a "szavazók kevesebb, mint fele nem így gondolja". Így már világosabb?

"happy idiocc, előre a 4. szopó felé!"
Ne tudom, te miért szeretsz ennyire szopni, de hogy erre szavazol, azt látom. És ezzel sajnos a magyarok többségét is belekényszeríted ebbe a trutyiba, már aki nem húz el innen a NER-es bűz miatt Nyugatra. Egyre többen vannak! :o(((

Kivlov 2018.11.09. 08:43:18

@Attilajukkaja:
muhahahahah, tetszettek volna nem elqrni...barmok.

vajdasagi 2018.11.10. 23:51:39

@nemecsekerno_007: Te még csak szöveget sem tudsz értelmezni. Arról beszélek, hogy majd ez a hülye NER miatt tönkremegy minden, és Te komoly bajban leszel. És te fogsz bűnbakot keresni. Én közben szorgosan dolgozom, termelem a GDP-t és jól is élek. Én még a NER alatt is jól élek, mert a hanyatló nyugati cégek veszik meg azt, amit én létrehozok. Nem is magamat féltem, hanem Téged és a hozzád hasonlókat. Azért nekem is megnehezíti az életemet a NER: nincs elég képzett ember, akit munkatársként bevehetnék a buliba. Azért nincs, mert a NER abban érdekelt, hogy minél képzetlenebbek legyenek az emberek. És ezt hatékonyan el is érik.

nemecsekerno_007 2018.11.11. 11:49:39

@vajdasagi: Én is jól élek, miattam ne aggódj...

A többi amiről beszélsz az meg nettó baromság, ill. nem a NER miatt nincs elég jó szakember. Oktatás, szabad munkaerőáramlás, felosztó-kiróvó nyugdíjrendszer, a közös európai szociálpolitika hiánya, magas adóék...

vajdasagi 2018.11.11. 13:24:42

Örülök, hogy Te is jól élsz, amennyiben nem a NER kegyenceként élsz jól. Mert aki kegyencként él jól, akit a NER etet a tenyeréből, az mások elől veszi el a betevőt. Azt én megvetem. Még akkor is megvetem őket, ha nekem nincs szükségem azokra a koncokra.

Amúgy pont az oktatást tetted az első helyre. Nagyon helyesen. Ez tényleg az első ok, és éppen ez a NER főbűne. Pont erről beszélek: abban érdekelt a kormány, hogy minél képzetlenebbek legyenek az emberek.

A magas adóék nem igazán jogos érv. A NER ugyan nagyon kártékony, de a pénzügyminisztérium igen jól teszi a dolgát. Az adóék jelentősen csökkent és szerintem most már nem magasabb az EU-s átlagnál. (Az összehasonlítás más EU-s országokkal csak megérzés a részemről, de hogy itt Magyarországon jelentősen csökkent az adóék, amióta a Varga irányít, azt nagyon pontosan tudom.)

Attilajukkaja 2018.11.13. 11:31:03

@Kivlov:
" tetszettek volna nem elqrni...barmok."
A te barmaid sokkal jobban elkúrják, ... csal észre sem veszed. :o))))

Kivlov 2018.11.13. 12:24:28

@Attilajukkaja:
bár a tieitek qrták volna el ennyire, nem itt tartana az ország...

Attilajukkaja 2018.11.13. 12:48:50

@Kivlov:
Na hagyjuk abba ezt az óvódás butáskodást, rendben?
Én máris megtettem! :o)))))
De tiéd az utolsó szó, mert anélkül egy ovis sem bírja ki.

Kivlov 2018.11.13. 12:51:33

@Attilajukkaja:
óvodások ti vagytok, mert csak orbánozni tudtok, meg lehülyézni azt, aki rá szavaz. meg sem próbáljátok felfogni, hogy miért szavaznak rá.
süti beállítások módosítása