HTML

Bozótharc

Korrupcióról, környezetvédelemről, és más közügyekről...

Friss topikok

Linkblog

Vasketrecet építtettek a lakók a ház elé a hajléktalan emberek távoltartására

2017.01.02. 20:54 bozotharcos

Egy budapesti, 11. kerületi társasház lakói úgy döntöttek, hogy a téli hideg ellen az épület falához húzódó hajléktalan embereket úgy fogják távoltartani, hogy a ház melletti, leginkább szélvédett sarkot egy vasráccsal elkeríttetik.

Legalábbis a szerkezetről fényképet készítő és azt a  Bozótharc bloggal megosztó környékbeli lakó szerint más célja nem nagyon lehetett a meglehetősen elkeserítő kinézetű vasketrecnek....hajlektalanracs.jpg

 

 

89 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotharc.blog.hu/api/trackback/id/tr1312092067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.01.03. 12:57:28

Tekintettel arra, hogy van ajtaja, gondolom tartanak benne valamit. Gyerekeket, innen nem kóborolnak szét, de mégis levegőn vannak, rosszalkodó felnőtteket, kisbicikliket, babakocsikat....megannyi lehetőség :D.

Osz Apo 2017.01.03. 12:57:32

Ennyi erovel lehetett volna egy bringatarolo is, aztan nem ide kerultek volna a a szegyenfalra, hanem kaptak volna dicseretet a Kerekagytol. :D

Peetee 2017.01.03. 12:58:31

Én egy zárható kerékpártárolót építettem volna, amit télen addig használhatnak a hajléktalanok, amíg rendben tudják tartani, nem vécéznek bele, s nem ott italoznak. Dehát minálunk...lefelé rugdossuk az elesett embert, nem felsegítjük.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.01.03. 13:07:29

@Peetee: De belevécéznek. Mint ahogy mindenbe és mindehova. :-(

laci_52 2017.01.03. 13:11:11

@Zsákos Dildo: Ez így van! Valószínűleg itt sem a hajléktalanok jelenléte volt a probléma, hanem az, hogy beleszartak és belehúgyoztak a sarokba.

cardiobascuralis 3 2017.01.03. 13:43:29

@Peetee:
És amikor először beleszarnak, te takarítod ki?

Aki szerint ez nem helyes megoldás, az fogadja nyugodtan a lakásába a szegény hajléktalanokat, akiket mindenki üldöz.
Mellesleg a hajléktalanszállók meg félig sincsenek soha.
Igaz, nem lehet ittasan bemenni meg bent piálni és dohányozni, ahogy maguk alá szarni-hugyozni sem. Szegények nem élhetnek az alapjogaikkal.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.03. 13:51:19

Ballibsik.. ketrecet építettek, más szarási, hugyozási szabadságát korlátozva.

ekat 2017.01.03. 14:11:20

@Peetee: Éltem pár évet Hamburgban, a szebb parkokat bezárják éjjelre, és a szemetesek is mind zárt helyen vannak, nagyon helyesen. Csak "mifelénk" gondolják azt, hogy a többség kárára mehetnek bármilyen kisebbség jogai. Már amennyiben ebben az esetben jognak tekintjük a közterületen bűzölgést és alkoholizálást, valamint a dolgunk oda végzését.

Flúgatlan 2017.01.03. 14:20:51

Mint mások is írták: nem annyira a hajléktalanok, mint a vizelet és ürülék ellen védhet az a rács. Amit nemcsak hajléktalanok, hanem az esetlegesen arra járó részegek is produkálnak. Laktam ilyen helyen, kell valamit tenni az odacsinálók ellen, különben 10 m-es körzetben és 2 emelet magasságig nem lehet megmaradni...

A szerző színvonala a 0-hoz közelít, ha a "környékbeli lakó szerint más célja nem nagyon lehetett" egy olyan komoly érv, ami miatt a saját eszét nem is kell használnia...

pushup 2017.01.03. 14:20:55

@cardiobascuralis 3: én tökre egyetértek. mondjuk ez a "fogadja nyugodtan a lakásába" szöveg kicsit avétos, én már lecserélném, de ez apróság.

ami azonban furdalja az oldalam, hogy Ön hol fér hozzá a hajlékonyszállók kihasználtsági adataihoz.

nem vitatom az információt, csak a forrását firtatom.

Mr. Neutron 2017.01.03. 14:32:21

Rio de Janeiro elegáns negyedeiben is látni olyan belvárosi tömbházakat, amelyek bejárata előtt a járda egy részét is elkerítve elegáns kovácsoltvas ketreceket építettek, vsz. leginkább a szegények távoltartása céljából.

cardiobascuralis 3 2017.01.03. 14:52:54

@pushup:
Vannak szociális munkás ismerőseim, akik hajlékonyakkal foglalkoznak. Tőlük.
De gondolom, a városháza szívesen ad pontos adatokat is.

Terézágyú 2017.01.03. 14:56:26

@cardiobascuralis 3:
"Mellesleg a hajléktalanszállók meg félig sincsenek soha."

A rohattballibsik szerint meg igen.
Akkor most mi az igazság ebben az egyszerű kérdésben, szeretett magyar véreim???.... :(

kewcheg 2017.01.03. 14:58:12

Én azt nem értem, hogy az Auchan, Tesco jól fűtött, hatalmas belső tereiben- ami nem az eladótér- miért nem lehet befogadni a zárástól nyitásig terjedő időre párszáz hajléktalant?

Beerhead 2017.01.03. 15:20:17

@kewcheg: hogy nézne ki, milyen szaga lenne nyitásra?

Nancsibacsi 2017.01.03. 15:28:14

@kewcheg: Amelyik befogadná, oda többet nem mennék vásárolni, az tuti.

dreamhotep 2017.01.03. 15:35:20

én fizetem az adót - nem keveset. abból tartják fent a hajléktalanszállókat. bár jó részük saját hibájából került az utcára, ez rendben van. kötelességem segíteni elesett embertársaimon. de nem kötelességem szagolni a húgyszagú aluljárókat, néznem a leépült alkoholistákat.

cardiobascuralis 3 2017.01.03. 15:39:24

@Terézágyú:
Nyilván szociális munkásnak a legkonzervatívabb fideszesek szoktak menni. Esetleg még néhány jobbikos.

cardiobascuralis 3 2017.01.03. 15:42:41

@kewcheg:
Sőt, szerintem ha kibasznák onnan az árukat az utcára, kiváló hajléktalanszállót lehetne ott csinálni.
Több tízezer négyzetméteren terjenghetne a szar- és húgyszag.
Sőt, nem is tudom, hogy valamelyik nagy parfümcégnek hogy nem jutott még eszébe hajléktalanillatú parfümöt gyártani, hogy bárki feltűnés nélkül keveredhessen a hajlékonyakkal, ne nézzék ki a bűztelensége miatt. A parfümmárkát lehetne pl. Kínában gyártatni olcsón, és a neve lehetne mondjuk Zsivány Si.

pushup 2017.01.03. 16:02:44

@cardiobascuralis 3: ühüm, hát nem tudom.
megmondom, mi bajom van ezzel.

- egyrészt ugyebár nyilván nem fogadnék be magamhoz egy hajlékonyat sem. igaz, egy jól szituált mérnököt sem, mert kicsi a lakás ... na, talán egy nagymellű, nimfomán, fiatal bölcsészlányt, de az ellen meg az asszony tiltakozna
- aztán a fősodor mentén én is elhiszem, hogy közülük sokan kerültek úgy oda, ahol vannak, hogy jócskán részesek benne.
- meg gondolom azt is, hogy vannak azért olyanok is, akikkel kibabrált a sors/feleség/munkáltató. lehet, hogy csak hiszékenyebbek az átlagnál, vagy labilisabbak érzelmileg, mert szar gyerekkoruk volt és az alkoholista anyjuk sem szerette őket.
- meg még azt is, hogy roppant fiatalnak, vagy roppant arrogánsnak kell ahoz lenni, hogy az ember azt gondolja, hogy olyasmi, ami már sokakkal megtörtént (már tudniillik, hogy lecsúszik és alul kipottyan az elfogadott társadalmi struktúrából), az vele soha semmiképp nem történhet meg.

ezen gondolataimból fakad az a következtetésem, hogy ezeket az embereket nem baszkurálni kéne, meg főleg nem utálni. persze a problémáik megoldása nem egy társasház feladata, éppen ezért a rácsot megértem. az ellenük való óbégatást meg már nem. úgy vagyok ezzel, hogy - biztos ez ilyen libsi dolog - szélesebb spektrumát tudom elképzelni a dolgok megítélésének (kedvelésének/elutasításának), mint az "aki nem utálja, az költözzön vele össze" világlátás.

én magam - bár inkább mindig is sajnáltam, mint utáltam volna ezeket az embereket, nem ismerek egy darab szociális munkást sem. fura. nem az, hogy én nem, hanem az, hogy Ön igen.
én a magam szűk agyával azt gondolnám, hogy szociális munkásnak az megy, aki erre elhivatottságot érez, aki tenni akar ezekért a figurákért és így barátai megválasztásakor kerülni fogja azokat, akik viszont utálják azokat, akiken ő szenvedélyesen segíteni akar.
persze az is igaz, hogy a leghangosabb cigányozók/buzizók/zsidózók is gyakran támasztják alá érveiket azzal, hogy vannak cigány/buzi/zsidó ismerőseik

mindezt ne vegye magára ... inkább fogja fel magamban motyogásnak, ami talán kihallatszott

zZZz 2017.01.03. 16:07:28

@kewcheg: En igazan a te nappalidban helyeznem el oket. Legyszives tudasd a cimed, es egy forralt bor sem art , nagyon atfazottak szegenyek. Frissenmosott tiszta lepedo is jar.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2017.01.03. 16:31:14

@cardiobascuralis 3: mondd te rühes, utoljára mikor próbáltál hajléktalan szállón aludni? Én egyszer a hecc kedvéért megpróbáltam helyet találni azzal, hogy most kerültem utcára... Újpesthez legközelebb _talán_ Erzsébeten lett volna hely. Ősszel...

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2017.01.03. 16:32:40

A ház lakóit egyébként megértem. Sokkal inkább, mint azokat az önkormányzati patkányokat, akik a köztéri padokat csináltatják olyanra, hogy nehogy...

cardiobascuralis 3 2017.01.03. 16:36:56

@Hóhér az utolsó barátod:
Rühes a kurva édesanyád, biztos a kuncsaftoktól kapta el, akiket ezek szerint te viszel hozzá a hajléktalanszállókról.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2017.01.03. 16:40:01

@cardiobascuralis 3: rüheske, mint mondtam, a hecc kedvéért telefonáltam (konkrétan azért, mert kíváncsi voltam, hogy a hozzád hasonló, gerinctelen csőcseléknek igaza van-e), nem szoktam ott aludni. De ezt egy magadfajta bélsársszökevény úgysem értheti.

cardiobascuralis 3 2017.01.03. 16:46:55

@pushup:
Fogadjatok be egy bölcsészlányt meg egy mérnököt is, hogy az asszonynak se lehessen egy szava sem.

"nem az, hogy én nem, hanem az, hogy Ön igen."
A fiatalabb korosztályban nagyon divatos szakma egyes hülyébbek körében, az okát ne kérdezd. Ha a megfelelő kocsmákba jársz, te is menthetetlenül összeakadsz néhánnyal. Az, hogy barátok lennénk, barokkos túlzás, nem is írtam soha sehol ilyet. Ismerős =/= barát, legalábbis nálam nagyon nem. Ismerősöm több ezer van, barátom 4-5.

Amúgy nem utálja a hajléktalanokat senki, csak nem kellene őket olyan helyeken megtűrni, ahol mások pl. közlekednek stb. Az nem állapot, hogy egy kisebbség ráerőszakolja az akaratát a jelentős többségre, akkor sem, ha ezek a díszfasz műliberálisok segítik ebben őket.
Próbálj meg a Deákon lejutni a metróba a Király utcából pl. - az nem állapot, onnan és minden más metróaluljáróból is kellene ebrudalni őket. Nemcsak azért, mert büdösek, hanem mert fertőzést is terjesztenek. A TBC pl. az utóbbi években újra megjelent Magyarországon, hála a hajléktalanoknak, közülük is leginkább a maguk alá szaró-hugyozó legigénytelenebb rétegnek.

cardiobascuralis 3 2017.01.03. 16:49:58

@Hóhér az utolsó barátod:
Mint már mondtam, rühes a mocskos kurva édesanyád, biztos a kuncsaftoktól kapta el, akiket ezek szerint te viszel hozzá a hajléktalanszállókról.
Az, hogy a kurva édesanyád még bélsárszökevény is, új információ, ezek szerint téged is a szarból gyúrt magának.
Látszik is minden megnyilvánulásodon. Csak vigyázz, nehogy víz érjen, mert fos lesz belőled. A fejedben már most is az van.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2017.01.03. 16:58:31

@cardiobascuralis 3: kicsi rühes, te azt se tudhatod, mit jelent az anya szó. Neked sose volt olyanod. Ti osztódással szaporodtok, mint a pestist okozó baktérium.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.03. 17:01:26

Ha jól látom, a "ketrec" egy beugróban van. Nem lehet, hogy az még a társasház területe? Mert akkor aztán a lakókon kívül végképp senkinek nincs köze hozzá.

Aki meg szegény hajléktalanok miatt siránkozik - fentebb írták, hogy a hajléktalanszállók felerészt üresek -, azok vállalják a terület napi takarítását és fertőtlenítését? - természetesen ingyen, hiszen ők szeretnék, hogy hajléktalanok szarhassanak-húgyozhassanak oda.

cardiobascuralis 3 2017.01.03. 17:04:07

@Hóhér az utolsó barátod:
Mint már mondtam, rühes a mocskos kurva édesanyád, biztos a kuncsaftoktól kapta el, akiket ezek szerint te viszel hozzá a hajléktalanszállókról.

pushup 2017.01.03. 17:21:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: fentebb azt is írták, hogy de nem üresek, hanem tele vannak
azt meg senki nem írta, hogy bárki szeretné, ha bárki oda szarna, hugyozna.

ezt azért fontosnak tartom. főleg azért, mert igazán értelmes ember olyannal nyilván nem kampányolna, hogy minden társasház nyittassa ki a tárolókat és fogadjon be hajléktalanokat, illetve ha valaki ilyennel jönne, nyilván szénné röhögné magát mindenki a környezetében.
ellenben lényegesen kevesebben kapják fel a fejüket akkor, amikor olyan csúsztatások jönnek elő, hogy mondjuk X megengedné, hogy a hajléktalan valahol aludjon, de Y szerint X hülye, hát mé' akarja odaszaratni a hajlékonyat ...
biztos érted

Trackers 2017.01.03. 17:52:34

Bármi jobb, mintha az erkélyed alá költöznek, oda hugyoznak és szarnak.

Persze értem hogy a rózsadombi lakásból a politikai korrektség a divat, de hidd el nem működik.

Neki se jó, és annak se aki ott él.

Trackers 2017.01.03. 17:55:40

@pushup:

Három napja ezt írták:

inforadio.hu/belfold/2016/12/31/szinte_tele_vannak_a_hajlektalanok_ejjeli_menedekhelyei/

"Országosan kilencven százalékos a hajléktalan embereknek fenntartott éjjeli menedékhelyek kihasználtsága - közölte Aknai Zoltán, a Menhely Alapítvány igazgatója.
...
A fővárosban 19 szállásnyújtó intézmény több mint 1900 hellyel várja a segítségre szorulókat, országosan pedig több mint 4300 férőhely áll rendelkezésre éjjeli menedékhelyeken - olvasható a közleményben."

----
Tehát van hely.
Valamiért viszont a ballib elitnek jól esik ha az aluljárók és kapualjak tömve vannak hajléktalanokkal.
Racionális oka ennek nincs, mert ez a megoldás a legrosszabb mindenkinek.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2017.01.03. 17:57:28

@Trackers: mondd te baromarcú fideSSes troll, nem ismered az "országosan" jelentését?

T2005 2017.01.03. 18:19:22

Biztos én látom rosszul, de szerintem ez a rács az odahugyozást biztosan nem akadályozza meg. És a komolyabb dolgokat is csak nehezíti kicsit. Az ott alvást viszont lehetetlenné teszi.

Kunhallmi Agnes. 2017.01.03. 18:45:11

Szerintem a szarast inkabb kenyelmesebbe teszi az a racs.
Ra lehet ulni, es racsokon keresztul belelehet szarni.
Es a racsokkal reszben meg ki is lehet torolni.

Kunhallmi Agnes. 2017.01.03. 18:46:09

Talan ki is probalom egyik nap.

ludomik 2017.01.03. 18:47:42

@Peetee: te hol elsz baratom,Mi meg be is engedtuk oket a lepcsohazba,majd Ok tovabbi embereket engedtek be,,aminek az lett a kovetkezmenye,hogy ode lett szarva a fel emeletre ahol,nincs kamera,majd kesobb a lift melletti resz koverkezett !!! Tisztelet a kivetelnek,de berugnak,es annyi,,,nem lehet oket ilyen forman segiteni,mert visszaelnek,vele,,,Konkretan a hugy folyt le az emeltrol,,,

ludomik 2017.01.03. 18:50:10

@Peetee: te hol elsz baratom,Mi meg be is engedtuk oket a lepcsohazba,majd Ok tovabbi embereket engedtek be,,aminek az lett a kovetkezmenye,hogy ode lett szarva a fel emeletre ahol,nincs kamera,majd kesobb a lift melletti resz koverkezett !!! Tisztelet a kivetelnek,de berugnak,es annyi,,,nem lehet oket ilyen forman segiteni,mert visszaelnek,vele,,,Konkretan a hugy folyt le az emeltrol,,,

ludomik 2017.01.03. 18:54:28

@cardiobascuralis 3: soha nem olvastam ilyen mocskolodo,es visszataszito,kommentet mind a tied,,szerintem elmehetnel egy aggresszio kezelo treningre..

igazi hős 2017.01.03. 19:23:35

@pushup: Nem fér hozzá, egyszerűen hazudik. Fidesztroll, szóval mást nem is tud.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2017.01.03. 19:49:38

Én nekem az utcán alvással önmagában semmi problémám. Persze nyilván sajnálatos, hogy embereknek így kell élni. DE! Általában a liberálisok óbégatnak a csövik emberi jogai miatt meg blabla. Nyilván mindannyian láttunk ilyet is, olyat is. Amíg látok olyat, aki veszi a fáradtságot és hetente 1-2 alkalommal legalább bemegy egy szállóra megmosakodni meg kimosni a ruháját,mert erre van lehetőség (lehet, hogy nekünk lakással rendelkező embereknek furcsa lenne hetente csak 2x fürdeni, ugyanakkor a magát összeszaró, hugyozó,és eme tényt figyelmen kívül is hagyó, hányásban fetrengő csövihez képest ez patyolattisztaságnak számít),addig nekem a magasságos Atyaúristen nem magyarázza meg, hogy sajnálom kellene egy pillanatig is az igénytelenebb fajtát, aki ennyire nem képes.

gabors 2017.01.03. 21:16:20

@Flúgatlan: "nem annyira a hajléktalanok, mint a vizelet és ürülék ellen védhet az a rács. "

hat a racs az pont olyan hogy nem igen ved a vizelet meg urulek ellen ... ha van jo humoru hajlektalan az ugy is bele tud pisalni vagy akar szarni is ...

Zsuzsi25 2017.01.03. 21:19:44

@kewcheg: Milyen szag lennr akkor? Egyaltalan nem lenne higienikus..fujj

@n3spr3ss0: Na persze, ha a te hazad ele csinalnak, ugyanilyen velemenyen volnal?

A hajleltalanok csomo betegseget terjesztenek, koszosak, mocskosak! Undorito!

Tiszteltetem Brüsszelet 2017.01.03. 21:25:30

nagyon jól néz ki az a vasketrec...3-4 szipus magaalászarós libsihez képest

VaradiJanos 2017.01.03. 21:43:15

Áram kéne az aljára, hogy égjen le a pöcse a belepisálónak.

monddazigazatmar 2017.01.03. 21:57:26

@Hóhér az utolsó barátod:
" Én egyszer a hecc kedvéért megpróbáltam helyet találni azzal, hogy most kerültem utcára... Újpesthez legközelebb _talán_ Erzsébeten lett volna hely. Ősszel.."
Oszt mesélj, nem ráértél volna átmenni? Vagy te olyan rohadt elfoglalt hajlékony voltál?

para_noir 2017.01.03. 21:58:58

Az a baj, hogy van egyfelől az ideálizált hajléktalan kép, a tévében nyilatkozó viszonylag jól szituált, választékosan beszélő ötvenes mérnök, aki a rossz válása után kikerült az utcára, és most FN-t árul. Ő a hajléktalanok 1 százaléka. És van a valóság, a reggel az aluljáróban már fél nyolckor összeszart gatyában dajdajozó véglény, az agresszív, mindig részeg sarki tántorgó, meg a pszichiátriai eset, aki azt üvölti, hogy mindenkit megbasz (a Nagyvárad téri aluljáróban bárki megtekintheti mindhárom típust, nekem naponta van szerencsém hozzájuk). Na ők a 99 %. A baj az, hogy amikor a liberális nagyarcúak, hevült lelkű bölcsészek előadást tartanak az együttérzésről, a mérnök képét lengetik be, az egyszeri ember meg a többitől kap hányingert. Bölcsészéknek meg vagy nem esik le a különbség, vagy simán csak provokálnak.

Tiszteltetem Brüsszelet 2017.01.03. 22:02:27

@para_noir: mindet meg kell ölni

minden háborúban vannak ártatlan áldozatok is

cardiobascuralis 3 2017.01.03. 22:17:47

@ludomik:
Egyszer mindent el kell kezdeni, egyem azt az érzékeny seggfej lelkedet.
Esetleg ha azt is megnéznéd, mire válaszoltam, kedves idióta kommentelőtársam. Tudod, az elején rákattintasz arra a kék izére, ami alá is van húzva.

cardiobascuralis 3 2017.01.03. 22:20:58

@igazi hős: ű
Hát még mindig inkább az, mint Gyurcsány-faszszopó, mint amilyen te vagy.
Tudod, hogy van, jól fizetnek, nem kell sokat dolgozni érte, nem úgy, mint neked a proletárok közt, ahol G(r)eczy Zsoltot szopkodhatod, miután a többi hozzád hasonló proli seggéből kihúzta a faszát.De legalább örömmel teszed és ingyen, mert ennyire hülye vagy.

Tiszteltetem Brüsszelet 2017.01.03. 22:21:11

Én általában a 'megelőző támadás' elvét alkalmazom a cigók, migrik és hajlékony libsi filozófusok ellen.

Átmegyek az utca másik felére, kerülöm a szemkontaktot, de ha ekkor is célba vesz akkor duma mellőzésével lábbal szállok bele és a földön is rugdalom utána. Elég jó módszer a legtöbbje tanul belőle, aztán inkább mással szórakozik.

cardiobascuralis 3 2017.01.03. 22:33:41

@dorian gray:
Mondjuk orvosi vélemények szerint heti 3-nál többször fürödni sem egészséges, kivéve persze nyáron, amikor szétizzadod magad.
Persze mit értenek azok hozzá.

@gabors:
Remélhetőleg áram is van a rácsban az ilyen jó humorú hajléktalanok szórakoztatására.
Ha már ő viccel, akkor vissza kell neki viccelni.

@monddazigazatmar:
Á, hagyd, hazudozik összevissza, Erzsébeten nincs is hajléktalanszálló. Újpesten ellenben 3 is, kb. 120 férfi + kb. 20 nő részére (párok részére is). Mivel kint van a picsában, kb. olyan messzeségben, mint az általa emlegetett Pesterzsébet, kétlem, hogy túl sokan mennének ki oda (a közlekedés kb. ugyanaz, kék metró, majd busz mindkét esetben - már ha Erzsébeten lenne hova).

Burgermeister 2017.01.04. 06:40:27

odaszarnak, odahuttyoznak, hánynak, ha szólnak rájuk akkor hőbörögnek és fel vannak háborodva...hogy nekik joguk van mert közterület.......na huzzatok atyátokba
jogos a társasház rácsa

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2017.01.04. 07:29:27

@monddazigazatmar: nácika, nálatok felvételi követelmény, hogy funkcionális analfabéta legyél?
Egy hajléktalannak szerinted van lehetősége körbetelefonálni a menhelyeket? Ha az összes szállóból egyetlenben volt csak hely, mit saccolsz, hány embernek lett volna elég?
De egy fideSSes seggfejtől nem várom el, hogy gondolkodni próbáljon.

VaradiJanos 2017.01.04. 07:29:35

Ha már hajlèktakan vki, akkor mièrt a Blahàn hajlèktalan, mièrt nem a Rivièrán?

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2017.01.04. 07:37:30

@para_noir: szerinted pár év hajléktalanság után mi lesz egy jól szituált tanárból vagy mérnökből?
Egyáltalán, miért lesz valakiből maga alá szaró, hugyozó alkoholista hajléktalan?
És miért volt ilyenből sokkal kevesebb a gengszterváltás előtt?
Egyébként szívesen megnézném, hogy pár utcán töltött év után, mikor már totálisan kilátástalan a helyzet, a magadfajta mit csinálna...
Jobb esetben felkötnétek magatokat.

Burgermeister 2017.01.04. 08:52:27

@Kunhallmi Agnes.: kerjuk fotokkal bizonyitani a szaras Es huttyozas tenyet Agika

Nzoltan 2017.01.04. 09:21:09

@Hóhér az utolsó barátod: Egyáltalán, miért lesz valakiből maga alá szaró, hugyozó alkoholista hajléktalan?

Mert igénytelen.

Nzoltan 2017.01.04. 09:23:07

Egyébként vigyázni a befogadással, mert nálunk magukra gyujtották a pincét és majdnem oda lett a társasház is.

para_noir 2017.01.04. 09:31:59

@Hóhér az utolsó barátod: ja értem, tehát ha az ember kilátástalan helyzetbe kerül, az egyetlen előtte álló út a szarosgatyás alkoholistává válás. Mellesleg megsúgom, nem az utcára kerülő tanárokból és mérnökökből szokott véglény válni, inkább azokból, akik eleve nem túl magasról estek le. Mindenesetre ha nekik jogot adsz az utcán részegen fetrengésre, esetleg nekem, mint dolgozó, adófizető állampolgárnak is jogot adhatnál arra, hogy ne kelljen összeszart aluljárókban járkálnom például. Tudom, neked a normál ember jogai nem számítanak...

konrada 2017.01.04. 11:08:16

@Hóhér az utolsó barátod:
A magyarázat egyszerű: Volt egyszer a KMK, aztán a kerítésen belüli munkanélküliek, és volt Hárshegy, és a többi Sárgaház.

Így volt pénzkeresete azoknak is, akik nem tudtak felébredni a munkaidő végéig az elöző napi bódulatukból, így ki tudták fizetni a munkásszállást... (Az más kérdés, milyen volt tőlük a munkamorál...)

Aki meg arra sem volt képes, hogy bemenjen a gyárkapun azt közveszélyes munkakrülésért bevitték Nagyfára...

Akik meg olyan mértékben mentális betegek voltak, hogy már a kóter sem segített, azokat meg bezárták a diliházba...

Szép világ volt az? Szerintem nem, s a liberalizmus el is mosta helyesen.
...csak hát nem elegáns akkor egy magát liberálisnak nevező blogban sírni azok sorsán, akik pont miattuk vannak az utcán....

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2017.01.04. 11:16:18

Amikor a képetkészitő tegnap megposztolta ugyanezt a fotót a fészen, eléggé a ház ellen szállt síkra, anélkül hogy akárcsak egy kérdés erejéig utánament volna a dolgoknak. Úgy fest ez a blog is csak hangulatot bír kelteni. Ahelyett hogy kázenfogva egymást a fotóssal, becsöngettetek volna és megkérdeztétek volna az okokat. Az ugyanis, hogy az állam és a főváros szarul(?) végzi a hajláktalanellátást, még nem jelenti azt hogy tisztes magántársasházakat kötelezzetek rá hogy megoldják a helyzetet.

John Doe3 2017.01.04. 11:55:50

@cardiobascuralis 3: A királyi rádió év végén a hajléktalanszállók 90% feletti telítettségéről számol be. További állításaid méltók az ignorálásra.

cardiobascuralis 3 2017.01.04. 13:51:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
@Hóhér az utolsó barátod:
Ahogy látom, ti önmagatokkal beszélgettek.
Kezdődő elmebaj?
Vagy már nem is kezdeti stádium?

@Hóhér az utolsó barátod:
Ha neked megmondták Újpesten, hogy Erzsébeten van csak hely, másnak is megmondnák, nem kell körbetelefonálgatni.
Ha meg körbe kell, érdekelne az erzsébeti hajléktalanszálló telefonszáma, ahol mondták, hogy van hely.
Hazudozol csak összevissza, te DK-s faszkalap.

cardiobascuralis 3 2017.01.04. 13:52:22

@John Doe3:
Linkelnéd róla a felvételt?
Különben azt kell gondolnom, hogy hazudsz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.04. 18:40:23

@John Doe3:

Év közben, sima hétköznapokon vagy hétvégeken mekkora a telítettség?

bozotharcos 2017.01.05. 00:04:26

@városjáró: Én senkit nem köteleztem semmire, csak megosztottam egy képet egy olyan helyzetről, amivel kapcsolatban – szerintem – nem könnyű állást foglalni.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2017.01.05. 02:05:52

@bozotharcos: Ja. De jobb lett volna becsöngetned inkább a házba, hogy kideríts valamit legalább a háttérről.

para_noir 2017.01.05. 10:10:03

@bozotharcos: de te azért valahogy mégis egész könnyen állást foglaltál :)

pushup 2017.01.05. 16:39:50

@para_noir: a statisztikád mérési módjáról, ha hevenyésznél egy rövid összefoglalót, az fínom lenne.

John Doe3 2017.01.05. 21:00:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ez a válasz az előtted szólónak is szól, de aki azzal kezdi a vitát, hogy (vitabeli) ellenfelét hazugsággal vádolja -- miközben a helyzet szimmetrikus --, azzal nem kívánok meddő szócséplésbe bocsátkozni. Tehát a válasz: a Google-ba beírva, hogy "hajléktalanszállók telítettsége", jellemzően a Pareto-határ fölötti adatokat fogunk kapni. Pontosabb adatokat nyilván közérdekű adatigényléssel lehetne elérni, de erre nekem se időm, se kedvem, se kapacitásom.

John Doe3 2017.01.05. 21:16:53

@cardiobascuralis 3: Linkeld te az állításod, hogy félig sincs! Egyébként csak példaszerűen: www.amadeusradio.hu/telt-hazzal-uzemel-a-szolnoki-hajlektalan-szallo/

para_noir 2017.01.06. 10:30:15

@pushup: majd ha tudsz helyesen írni, akkor megkapod, előbb azt tanuld meg :)))))))))))))))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.06. 11:43:53

@John Doe3:

Bevallom, most hallottam először a Pareto-határról. Gondolom, ez akar lenni:

en.wikipedia.org/wiki/Pareto_efficiency#Pareto_frontier

De sajnos én csak angolul tudok elég jól, matekul kevésbé. Ha van rá időd, kérlek, magyarázd el kicsit érthetőbben, mit értesz a kommentedben Pareto-határon.

pushup 2017.01.06. 14:12:42

@para_noir: ez olyan " belehazudtam a levegőbe, de most keresek valami marhaságot, hogy miért is nem én vagyok az ostoba fasz, hanem más" dolog? ;)

John Doe3 2017.01.07. 15:49:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nagyon szívesen. Az angol Wikipedián így találod meg: 80/20 rule. Ott hivatkoznak Pareto-ra is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.08. 09:43:07

@John Doe3:

Ezt már korábban olvastam, amikor utánanéztem, a Pareto principle szócikk alatt van.

Amire kíváncsi vagyok, az az, hogy konkrétan hogyan értetted, hogy a hajléktalanszállók telítettsége a Pareto-határ fölött van. (Mellesleg olvastam a hírt, hogy a fővárosi szállók 110% fölötti telítettséggel, pótágyakkal üzemelnek, vagyis igazat kell adnom neked, tényleg nincs annyi hely, mint kellene.)

John Doe3 2017.01.08. 19:33:51

A következőre gondolok: ha a szálló (vagy más tetszőleges kiszolgálóegység, úm. mozgólépcső, mentőszolgálat, vagy -- ahonnan a gondolatmenetem eredetije származik: W.J.Churchman: Rendszerszemlélet c. könyvében -- repülőtéri leszállópályák) átlagos terhelése 100% körül van, akkor -- mivel a terhelés időben nem egyenletes, hanem valószínűségi változó -- szükségképpen lesznek olyan időszakok, amikor ki nem elégített igények lesznek. Ha ezek sorbanállásra kényszerülnek (pl. a hajléktalan nem fagy meg azonnal, ami tételezhető), akkor ilyen esetben a sor hossza minden határon túl nőhet -- mondja Churchman. Ezért javaslom, hogy a rendszert Pareto-határra, azaz 80%-os átlagos telítettségre kell méretezni, hogy legyen egyfajta puffer a nem egyenletesen érkező igények kielégítésére. A könyv egyébként leleplez egyfajta gondolkodási csapdát is, amely a fennmaradó "kihasználatlan" 20%-ot (tévesen) pazarlásnak tekinti. Persze a Pareto-határ csak egy "hüvelykujj-szabály" de attól még lehet jó. (Egy ellenpélda: a gátakat 99%-ra méretezik...)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.09. 09:53:45

@John Doe3:

Köszönöm,így már értem. Mondjuk a hatóságnak - nem tudom, melyik illetékes ez ügyben - bizonyára van viszonylag pontos adata a hajléktalanok számáról, így arra is lehetne alapozni, csak az egyes szállók terhelésénél kellene a Pareto-határral számolni.

Függetlenül attól, ki miért került az utcára - pl. az alkoholizmusa miatt -, egy társadalmat elég jól jellemez az is, miként gondoskodik az elesettjeiről. Ezért is visszatetsző számomra a poszt, mert az adott társasházat ekézi, holott a hajléktalanokról össz-társadalmi szinten kellene gondoskodni.
süti beállítások módosítása