HTML

Bozótharc

Korrupcióról, környezetvédelemről, és más közügyekről...

Friss topikok

Linkblog

Üzentek Lázárnak: Egyszerű senki vagy, haver!

2018.03.31. 10:32 bozotharcos

"Manifesztálódott az integrációtok poltpéterekben, tiborczokban, kibaszott némethszilárdokban, pharaonokban." Ismert roma újságírók szóltak be Lázárnak.....

screen_shot_2018-03-31_at_9_28_04.png

Lázár János elképesztő kijelentését ("A cigányokat sem sikerült integrálni, a bevándorlókat sem lehet", "600 éve élünk együtt a cigányokkal, és mind a mai napig nem tudtuk őket integrálni", stb. megdöbbenés, értetlenség, szomorúság és düh fogadta. Több roma értelmiségi a közösségi oldalakon cáfolta Lázár állítását. A Bozótharc elfogadhatatlannak találja Lázár János kijelentéseit, csakúgy, mint Orbán Viktor korábbi, miskolci, gyűlölködő szavait, ezért, hogy erre felhívjuk a figyelmet, roma barátaink, ismerőseink, volt kollégáink Facebook-bejegyzéseit közöljük.

Oroszi Babett, az Átlátszó ismert oknyomozó újságírója, korábban többek között az RTL Klub riportere, így mutatkozott be a Bozótharcnak:

babettmacska.jpg

"Anyukám cigány, apukám magyar mindketten becsületesen dolgozó emberek, anyukám volt az első a családban, akinek sikerült leérettségiznie, én meg lediplomáztam. Dédnagyapám cigányzenész volt, ezt a vonalat egy gyereke folytatta, ő évtizedekig élt zenélésből.

Lázár Jánosnak és Orbán Viktornak üzennék egy rövidet, most, hogy megint nekiálltak cigányozni.

Én, cigányként, arra tettem fel az életemet, hogy leleplezzem azokat, akik lopnak. És az ő nevük többször merült fel kutatásaim során akkor, amikor milliárdok ellopásáról volt szó, mint bármelyik cigányé.

Nem mellesleg: nekem nincs kastélyom, és az OLAF se vizsgálódik egyik családtagom ellen sem, bűnszervezetben elkövetett csalás miatt. És más miatt sem.

Úgyhogy jó lenne, ha befejeznék a cigányozást!"


Báthory Róbert a Hír TV riportere így üzent Lázár Jánosnak:

screen_shot_2018-03-31_at_10_42_00.png

"Kedves Lázár János, Farkas Flóriánt és a Fidesz által megvett csórók szavazatát persze tudtátok integrálni 8 év alatt, ugye? És a nagy integraciótok manifesztálódott néhány ezer ellopott milliárdban, meg a haverok/rokonok zsebében.

Manifesztálódott az integrációtok poltpeterekben, tiborczokban, kibaszott nemethszilardokban, pharaonokban. Gratulálok a batidai kastélyodhoz és a gyerekeid lakásához. Bizonyára igy 43 évesen megdolgoztál érte. Neked, kedves János, akinek a szülei egyszerű parasztemberek, nagyon sikerült integrálódnod a NER-be. Nem vagy te államférfi. A hatalmad és a pénzed nélkul egy egyszerű senki vagy, haver."

Báthory Róbert a Bozótharc kérésére ezeket mondta magáról:

"Egy szegény, hajdú-bihari cigány családból származom. Gyerekkorom óta azért küzdöttem, hogy kitörjek onnan, ahol az egész családom kétkezi munkából éhbérért dolgozott, és dolgozik a mai napig. Tanultam, olvastam, főiskolás koromban jutottam fel Budapestre. Ma gyönyörű családom van és 15 éve dolgozom újságíróként. A tanulással, a küzdelmemmel, a munkámmal és a sikereimmel nem csak a családomnak akarok példát mutatni, és alternatívát adni egy jobb életre, hanem az összes szegénytelepen élő cigánynak, akik ki akarnak törni a nélkülözésből, a megbélyegzésből, a jövőtlenségből."

150 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotharc.blog.hu/api/trackback/id/tr3613796072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.03.31. 23:01:27

@siriq111: De te nem választottad meg a mostani kormányt, szóval miről beszélsz?

S ugyanígy, vissza sem fogod hívni.

élhetetlen 2018.03.31. 23:06:26

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Na, már csak viccelek. Próbálom értelmezni, amit írsz. Tehát, Orbán, Lázár, Mészáros, Tiborc csak komolyan, keményen dolgoznak, (csak egy szitu jutott eszembe, mikor Mészáros mondta, hogy, hát a Viktor mondta, hogy van ott egy eladó húsüzem, menjek le, vegyem meg, hát komoly, megfeszített munka). És sajnálom, nem tudom úrnak tekinteni a klasszikus értelemben, ahogy Rezsi Szilárdot sem, Rogánt sem. A meggazdagodott parazita jobb kifejezés, mint az úr. Az úrnak még volt valami jelentése. Te is úrnak érzed magad? Stílus, pl.?

ludwigvan 2018.03.31. 23:22:31

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Te, aki egy mocskos szemét terrorista gyilkosságról nevezted el magad, mit a isten f@szát nyomod a "felsőbbrendű faj" dumát? Ugyanez a kérdésem Lázárnak, Orbánnak, Mészárosnak, Farkas Flórinak is: hogy ha egyszer valaki úgy néz ki, mint egy cigány, lop, mint ahogy az előítéletek szerint a cigányok szoktak, akkor mi az isten f@szát is cigányoznak? Bassz, Ti vagytok a legklasszikusabb cigányok. Akiktől a félünk, és akik miatt utáljuk a cigányokat.

élhetetlen 2018.03.31. 23:24:50

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Hú, ez ütős. „S ez nem azt jelenti, hogy minden cigány szar ember, csak azt, hogy majdnem minden szar ember cigány.”. Úgy tűnik, hogy egy előítéletes szar ember vagy, függetlenül attól, hogy nem vagy cigány. Értsem úgy, hogy csak egy kivétel vagy a fehér emberek között, aki fehér létére is szar ember? Hát, inkább hiszek magamnak, mint neked, most hozhatok kiugrókat, mint adott cég számlázási igazgatója, vagy egy volt főnököm, aki az EU-ban is lehúzott öt évet mint szakértő, mellesleg cigány, és volt sulitársaim, akik nem vitték ennyire, de dolgoznak, szóval nem vagyok biztos benne, hogy, „Ha Magyarországon a 800ezer cigány eltünne azzal egyértelműen jobban járna az itt maradó 9 millió nemcigány”, mert így is van sok hozzád hasonló seggfej, és nem biztos hogy jó lenne, ha csak ti maradnátok.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.03.31. 23:25:03

@élhetetlen: Igen, egy húsüzem megvásárlása komoly, megfeszített munka. Gondolkodást, számolást igényel.

Ezért hoz kicsit többet a konyhára, mint a húsüzemben dolgozás például, vagy a bérkommentelés.

De eddig el kellett jutni! Mészáros nem volt mindig gazdag, de amikor nem volt gazdag akkor is egy szorgalmas gázszerelő volt, s már akkor is 10x annyit keresett, mint egy "jól fizetett" multi dolgozó...

Nem véletlenül választotta Orbán őt, vagy Simicskát. Ezek megszállottan dolgozó kapitalisták, bérkomentelőkre, "állásban" dolgozó emberekre Orbán nem bízhatja a nemzet vagyonát, mert akkor csődbe menne Orbán is mint a kommunizmus.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.03.31. 23:29:29

@élhetetlen: Persze hogy előítéletes vagyok, hiszen majdnem minden szar ember, s majdnem minden bünöző cigány.

S ezt mindenki tudja, függetlenül attól hogy baloldali vagy jobb.

siriq111 2018.03.31. 23:30:31

@Halál kamionja mindenkit elgázol: A mostanira sem szavaztam , de ha a kov nem azt csinalja amit az allampolgarok egysegesen akarnak , akkor fel is ut es le is ut.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.03.31. 23:32:01

@ludwigvan: Nem, ti a magyarokat utáljátok. De ez nem biztos hogy elég a 10%-hoz.

siriq111 2018.03.31. 23:33:27

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Tobb normlas ciganyyal talakoztam mint "magyarral" . Ez kaz. A masik engem is migransnak neztek meg tavaly nyar vegen amit irtam parszor. Melo kint a szoloben, de a papi aki striolt mar nem nezte meg , hogy hiporeklam a labam :D . Szimplan angolul beszeltem a kulfoldi haverokkal. Egyszeruen szanalmas ami itthon van es meg erre probalkoznak a kommentelok mint birca lapattal ratenni. De nem fognak. Ez mar mindenkinek sokkkkk.

Lehetnék én is 2018.03.31. 23:38:09

"A cigányokat sem sikerült integrálni, a bevándorlókat sem lehet", "600 éve élünk együtt a cigányokkal, és mind a mai napig nem tudtuk őket integrálni"

Valaki másként tudja? Ha nem tudja, csak hiszi, kérem, tegyen egy hosszú hétvégét Szendrőbe, Boldogkőújfaluba, vagy Ároktőre. Lehet megváltozik a hite.

El fogja ismerni, hogy Lázárnak ebben igaza volt.Talán nem az Átlátszó és az RTL látja jól a kiskörútról.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.03.31. 23:40:45

@siriq111: Én is ismerek normális cigányokat.

Tobb normlas ciganyyal talakoztam mint "magyarral" .- ez max. akkor lehet igaz, ha börtönben vagy

"engem is migransnak neztek meg tavaly nyar vegen amit irtam parszor. Melo kint a szoloben, de a papi aki striolt mar nem nezte meg , hogy hiporeklam a labam :D . Szimplan angolul beszeltem a kulfoldi haverokkal. Egyszeruen szanalmas ami itthon van es meg erre probalkoznak a kommentelok mint birca lapattal ratenni."

Helyes, a lakosságot egy felelős kormány felkészíti a harcra. Ahol az emberek nem stirölik a környezetüket, csak a soros-híradót /mint pl. Franciaországban/ ott már 3 éve országos szükségállapot van.

BiG74 Bodri 2018.03.31. 23:41:54

Sok magyart ismerek akik semmivel sem jobbak, a cigányság antiszociális elemeinél. Őket akkor most dezintegráltuk?
A cigány ha lop, akkor mocskos cigány, a vérében van. Ha selmeczi,rogán, tiborc, akkor a népért szenvedő hősök.

Apropó, nincs mód a birka félék ellen fellépni?

dr. mesterséges színezék 2018.03.31. 23:42:29

@nu pagagyí: Bizony, a NER fenegyerekeit sem szabad majd az út mellett hagyni. Elfoglalják a helyet a tisztességes, csak dugásból és szopásból élő kurvák elől ezek a semmirekellő, uszító szemétládák.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.03.31. 23:45:07

@BiG74 Bodri: "Sok magyart ismerek akik semmivel sem jobbak, a cigányság antiszociális elemeinél. "

Azaz ha nem 9 millió magyar és 800ezer cigány lenne az országban, hanem fordítva, akkor ugyanez az ország lenne?

Vagy inkább olyan lenne mint egy naaaaagy putri? Ugyehogy.

élhetetlen 2018.03.31. 23:45:46

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Na, tudsz még hülyeséget mondani? Menj le, vedd meg, megveszi. Ez aztán komoly gondolkodást és számítást igényel. Te most szórakozatni akarsz? Mert nem jó poén.
Ez viszont jó poén: „bérkomentelőkre, "állásban" dolgozó emberekre Orbán nem bízhatja a nemzet vagyonát, mert akkor csődbe menne Orbán is mint a kommunizmus.”. Érted, mit írsz? A nemzet vagyonát. Miért kell a nemzet vagyonát Mészárosra bízni? Hogy Orbán ne menjen csődbe? Ismétlem, így lazán, hogy azért kell a nemzet vagyonát Mészárosra bízni, hogy Orbán ne menjen csődbe? És ezt így leírtad a kormány védelmében? Na menj el aludni.

2018.03.31. 23:48:24

@dunántúli gyerek: "Trianont is jó részt annak lehet köszönni, hogy a magyar és osztrák főnemesség olcsó munkaerőként migriket telepített a magánbirtokaira"

Buta náci vagy, a fideszes főúrak és Orbán is pont ezért telepítettek be migriket mostanában, sőt pénzért is. Az a fajta véglény, akit Magyarországon még nem fenyeget a kipusztulás, lévén hogy az utcasarkon és az országúti parkolóban mindig talál gazdatestet.
Ami Trianont illeti, már mondtam máskor is a retardált fejednek, hogy a háborút elveszítette a magyar nemzethy főúri osztály (az akkori jobboldali tolvajok), ennek köszönhetően a győztesek elcsatoltak sok magyarlakta területet is. Tudod, a pókerben sem a vesztes viszi haza a pénzt... persze hogy nem tudod.
Ha ez megnyugtat, nézd a dolgok jó oldalát: az elcsatolt területeken a fideszesek nem tudnak lopni. Ettől meg remélem megüt a guta.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.03.31. 23:52:06

@élhetetlen: Nem veszi meg.

Orbán nem ért az üzlethez, Mészáros azt veszi meg ami megéri. Most ment csődbe egy cége, van ilyen, néha rábaszik, de egyenesben van.

"Érted, mit írsz? A nemzet vagyonát. Miért kell a nemzet vagyonát Mészárosra bízni?"

Mert a liberálisok bebizonyították fényesen, hogy a bízzuk a piacra, szabad verseny ÁLAMcsődöt, nyomort, munkanélküliséget és kivándorlást okozott.

Azóta meg, habzsi dőzsi, megduplázódott a prolik bére is például.

Azaz a liberális gazdaságpolitika /is/ megbukott, s senki sem kívánja vissza.

siriq111 2018.03.31. 23:54:04

@BiG74 Bodri: Pont ezert irtam fentebb, hogy a cigany vagy amagyar semmivel sem jobb egymastol de vannak meg szerencsere normalis emberek. Ez az ami szamit nem az amit a propaganda sok szaz mrd forint alapjan probalja sujkolni a nagy semmit a nezokbe. Amikor utbaigazitast kerek, erdekes modon a :cigany: siman segit es mondja merre. Amikor megkerdezem a "magyart" , hogy elvigyem, akkor meg inkabb azt mondja nem, mert kitudja. "poen " az egeszben, legutobb megalltam a buszmegnel es szoltam a papinak ugorjon be. Mondja oke. Kozben elmeselte, hogy a felesege cukros es o elment venni a felesegenek olyan elelmiszert amire mindenkeppen szuksege van , minnel hamarabb. Kifejezetten orult , hogy felvettem. A buszra meg varhatott volna meg 20 percet. Ugy 5 perc alatt otthon is volt. Ez nekem tobbet er mint a fideszes dogoljon meg mindenki meg lojjuk agyon a tobbit mert a fidesz mondja. Sok sikert nekik de ehhez nem josolok minden jot.

2018.03.31. 23:54:07

Amúgy, ez a Lézer Jankó is egy igazi tapló cigány, pont olyan mint a főnöke.

NoOne 2018.03.31. 23:54:43

@Halál kamionja mindenkit elgázol: "...aki úr az úr, aki proli az meg jobb ha tudja a _helyit_. "

A stílus mindent elárul... Tehát szavad ne feledd! :)

Komolyra fordítva a szót, a többséghez hasonlóan szocializálódott emberekkel -- nemzeti, nemzetiségi hovatartozástól függetlenül -- nem hiszem, hogy (a többségből) bárkinek több baja lenne, ha előítélet nélküli, vagy legalábbis nyitott. Nyilván nem mindenki az. Lehet, hogy az integrációnak kétoldalúnak kell(ene) lennie?

Még valami: kérdezz meg olyan magyarokat, akik a 80-as, 90-es években mentek ki Németországba, hogy viselkedtek velük.

Még egy kis adalék: itthon is beszélhetnél idősebbekkel, hogy mit történ(hetet)t meg faluhelyen, ha adott nemzetiségű lány más nemzetiségű férfival házasodott volna, néha még az 50-es években is?

Aztán gondolkodj egy kicsit.

siriq111 2018.03.31. 23:58:52

Azzal hogy felveszem ezeket az embereket es segitek nekik lassan tobbet teszek mint a kormany. Volt aki az utmenten stoppolt. Kozben kiderult elfogyott az uzemanyag. Valakit a zivatar miatt vettem fel , masokat mert 37 fok volt a homerseklet. Volt akinek a cikros felesegen segitettem azzal, hogy haza vittem idoben.

NoOne 2018.03.31. 23:58:58

@Halál kamionja mindenkit elgázol: még hogy megduplázódott a bér... ne legyél már ilyen hülye. Sem számokban, pláne nem vásárlóerőben nem történt ilyen.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.03.31. 23:58:59

@NoOne: Úri családba ma sem kerülhet be más nemzetiségbeli, se nálunk, se nyugaton.

Ez ilyen, a cselédek viszonyai pedig sosem voltak témák a szalonban. Nem is hívták azt házasságnak.

siriq111 2018.04.01. 00:00:15

Cukros* , jo8 mindenkinek! Husvet van! :D

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.04.01. 00:05:53

@NoOne: Najó, picit túlozam, de nettó 130ról nettó 210 lett/családi kedvezmény nélkül/ 7 év alatt, az topligás növekedés az EUban!

dr. mesterséges színezék 2018.04.01. 00:13:19

@Jobban tudja: Érdekes nap lesz, amikor Semjén telefonál Rogánnak, hogy "Tóni, hozzad mán a koptert! Lőttem valami furcsa ocsmányságot... valami kutyamajombirkát és nem merem vonóhorgon húzni.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.04.01. 00:17:45

@dr. mesterséges színezék: Ez jó volt.....:D

Max /az igazi/ azonban csak egy egyszerü független közíró, sosem káromkodik, s nem is erőszakos.

Jelentősségét mutatja, hogy nikk-jét provokátorok hada hamisítja rendszeresen.

élhetetlen 2018.04.01. 00:29:00

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Mondtam, hogy menj aludni. Jobban jártál volna. Mészárosnak általában fogalma sincs, mit vesz meg. Az egyetlen vezérelv, és ehhez Orbánnak sem, neki sem kell érteni, hogy lehetőleg mindent. És adunk hozzá nagyon jó bankkölcsönt. „Azóta meg, habzsi dőzsi, megduplázódott a prolik bére is például.”, mióta Mészárosé a háromnegyed Balaton, meg a háromnegyed Fejér megye, meg a franc tudja mi nem? Ettől gazdagodik az ország?
„Úri családba ma sem kerülhet be más nemzetiségbeli, se nálunk, se nyugaton.”. De előfordult már, nem ragozom. De most milyen úri családokról beszélsz? Orbán, Lázár, Mészáros, Rogán, mint úri családok? Vagy mi van? Vagy tolvaj családjába csak tolvaj kerülhet be? Volt valami fotó, rendszámmal, csak aztán eltűnt, hogy azzal a traktorral lopták a fát, amin Orbán Rahel esküvői fotói készültek. Erre gondolsz, mint úri családra? Ne röhögtess már. Egyébként, ha már ilyen bennfentes vagy a szalonok életében, meséld már el, hogy, ha az inas feleleségül vette a szobalányt, azt miért nem tekintették házasságnak? Mennyi baromságot vagy még képes összehordani? Mindegy, a többivel már nem foglalkozom.

BiG74 Bodri 2018.04.01. 00:31:53

@Halál kamionja mindenkit elgázol:

Öcsém! Penge agyad van! Vág, mint a beretva! Vigyázz vele, mert véletlen halálra sebzed magad!

NoOne 2018.04.01. 00:36:54

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Hm... Arra akartalak finoman ráébreszteni, hogy a mondatodban a "helyit" szó a te fogalmaid szerint nem kicsit "pórias". Ha pedig csak "stílusos" akartál lenni, az sajnos úgy sikerült, mint a Rózsa Sándor" sorozatban az "szögedies" tájszólás.

A béremelkedésről. Az átlagbér tényleg nagyjából úgy alakult ahogy legutóbb írtad, de csak nagyon nagyjából. Megtennéd nekem azt a szívességet, hogy utánanézel a bérek alakulásának decilisek szerint is? :)

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.04.01. 00:40:13

@élhetetlen: Pontosan ez az Orbáni politika lényege: minden vagyon a magyar vállalkozóké lesz, s Orbánék adnak hozzá nagyon jó bankkölcsönt.

"mióta Mészárosé a háromnegyed Balaton, meg a háromnegyed Fejér megye, meg a franc tudja mi nem? Ettől gazdagodik az ország? "

A tények, tények.

"Orbán, Lázár, Mészáros, Rogán, mint úri családok?"

Ezt most viccből kérdezed, ők inkább főúri családok. Több jogász van náluk egy családban mint egy szoci választókerületben összesen.

"Volt valami fotó, rendszámmal, csak aztán eltűnt, hogy azzal a traktorral lopták a fát, amin Orbán Rahel esküvői fotói készültek."

Meg volt vmi hablatyolás ződ dossziéról, meg Simicska atombombájáról. S hol van az? Ott ahun a traktoros fotód.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.04.01. 00:41:14

@NoOne: Nem végzem el a házi feladatod. Átlagot átlaghoz hasonlítunk, nem féldecihez.

élhetetlen 2018.04.01. 00:59:46

@Halál kamionja mindenkit elgázol: „ők inkább főúri családok”. Hát sajnálom, hogy nem tudod, mi a különbség az úr és a parvenü között, de ebbe már nem megyek bele. Sőt, további értelmetlen beszélgetésbe se. Nyugodtan csodáld őket.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.04.01. 01:04:10

@élhetetlen: Csodálom is!

Inspiratív példájuk jól mutatja, hogy a tanulás, világlátottság, s a haza szeretete messzire viszi az elkötelezett embereket.

anyadmajma 2018.04.01. 01:07:09

@Halál kamionja mindenkit elgázol: te hazaáruló bolsevik geci birka, megint új nicket csináltál magadnak?
Ja, nem nem magadnak, hanem a gazdádnak.

Boar. 2018.04.01. 01:14:23

@Halál kamionja mindenkit elgázol:
""Orbán, Lázár, Mészáros, Rogán, mint úri családok?"

Ezt most viccből kérdezed, ők inkább főúri családok. "
Jól van öcsém, leülhetsz. Te egy jobbágy vér vagy és az is maradsz. Cselédnek, csicskának teremtett az Isten de ez nem szégyen, nyilván megvolt a szándéka veled.
A "főúri" családjaid uborkafára felkapaszkodott senkik aki a kétes anyagi egzisztenciájukat kivétel nélkül lopással, mások megkárosításával gründolták össze.
Orbánod, az a tetves cigány életében nem dolgozott egy percet sem. A kommunista apjának a pártházas balhé után "vettek" néhány bányát, ezzel indult az anyagi jóléte. Azóta csak lopott. Amit törvényesen vett, azt is lopta egyrészt mert lopott pénzből futotta rá, másrészt mert mások kisemmizésével jutott hozzá. A tőzegbányáikat a helyiek,a földterület tulajdonosai szerették volna megnyitni de ők nem kaptak bányászati engedélyt. Aztán megjelent orbán győző a papírokat lobogtatva, mert ő viszont kapott. Így kezdődött, kisöcsém.
Lázár egy parasztgyerek aki akkor gazdagodott meg amikor a fidesz ellenzékben volt és a fideszvárosok hitelből finanszírozott értelmetlen gigaberuházásaiból tartotta el magát. Ezeknek alsó hangon ötven százalékát ellopták, abból futotta jankónak is. Azt se nagyon titkolta, amikor ráshortolt a forint árfolyamvesztésére...amit ugye ők indukáltak kósalalival...
Mészáros egy tehetségtelen nulla kis vállalkozó volt. Egyetlen szerencséje, hogy annyira buta ami már elég viktorkának aki nem szeretné mégegyszer egy Simicska féle dörzsölt strómannal megégetni magát.
Ezek a te főuraid...ezekre nézel fel. Hát ehhez bizony nagyon mélyen kell lenni.
Amúgy mi a fasz van, a keresztény fideszkullancsok húsvétolnak, csak a magadfajta hazátlan faszkalapok tartják a frontot? Vagy azért vagy fent, mert meg akarod lesni a nyulat? Akkor nem jön el...

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.04.01. 01:20:19

@Boar.: Orbán apja sosem volt kommmunista, de igen igyekvő ember volt. Orbánnal rossz a kapcsolata, különben.

Orbán meg közéletre vágyott, a pénz sosem érdekelte. Mellesleg felesége is, ő is jogászok, ami az "úri család" - követelményrendszerét máris kimeríti.

De mivel Orbán mellesleg a 90 utáni idők messze legsikeresebb politikusa Magyarországon, s Európában, ezért nem túlzás főúrinak nevezni.

Érdekes, hogy Orbán a nullákkal, senkikkel, tahókkal és parasztgyerekekkel is jobb eredmményeket generál az országnak minden téren, mint a hazai és az európai szakértő Értelmisség, de hát evvan.

Szórakoztatóbb, ha a nemzet ellenségei hangos sivalkodással pusztulnak ki, mintha csendben sorvadoznának, köszönet ezért!

anyadmajma 2018.04.01. 01:27:16

@Halál kamionja mindenkit elgázol: ja, csak párttitkár volt, te hazaáruló bolsevik geci.
De te attól még egy senki maradsz, egy nímand.
mondjuk a kisgazdád ezt is megmondta, te meg örömmel nyelted be, mint anyja disznójának a szarát.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.04.01. 01:30:45

@anyadmajma: Maximum a ma született/vagy a kerítésen most átmászott migráncsok hiszik el a kommunistáknak hogy Orbán kommunista volt.

Ezért sem szavaz a lipsikre más, az arabokon kívül.

Viszont, aki itt élt a 80as, 90es években, vagy a környező országokban, az pontosan tudja, ki mi volt a kommubizmusban.

Boar. 2018.04.01. 01:34:54

@Halál kamionja mindenkit elgázol:
Orbán apja párttitkár volt, nézz utána.
Azt csak a magadfajta majmok hiszik, hogy orbánt nem érdekelte a pénz. Nem véletlenül harácsolt össze annyimindent. Csak a szőlőbirtokok még a családnak mentek, most lölő tartja a hátát.
A "sikeres politikus" az nem a lopásban, a nemzet szétverésében, a hazudozásban ér el sikereket.
Persze ne feledjük, hogy egy köztörvényes bűnöző vagy, a te erkölcsi nívód és tudásszinted alapján ezek a sikeres ember ismérvei.
Orbán egy piti kis hazudozó akinek egyetlen szerencséje, hogy egy sokáig elnyomásban tartott, birka népet kormányoz és béna ellenzéke van. Normális nemzet már cafatokra szaggatta volna a bandájával együtt.
Ez persze még megtörténhet...és akkor téged sem fog megvédni az, hogy szófiából osztod az észt. Szép halálod lesz, az elveidért fogsz megdögleni. Még mártír is lehet belőled akiről hősi eposzokat fog bégetni a többi birka kint a legelőn...

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.04.01. 01:41:54

@Boar.: "Orbán apja párttitkár volt, nézz utána."

Ez a te házi feladatod, hisz te állítod. De nagy reményeid ne legyenek, még senki sem linkelte be a 8 év alatt, mióta Orbán lett a patás.

"A "sikeres politikus" az nem a lopásban, a nemzet szétverésében, a hazudozásban ér el sikereket."

Így van, ezért nem a ballipsiket, hanem Orbánt választja a nép, újra és úra.

"Orbán egy piti kis hazudozó akinek egyetlen szerencséje, hogy egy sokáig elnyomásban tartott, birka népet kormányoz és béna ellenzéke van. Normális nemzet már cafatokra szaggatta volna a bandájával együtt."

Orbán ellenségeit a ballipsiket Németországban, Olaszországban, Horvátországban, Ausztriában s megbüntette a nép. Pedig azok normális országok.

BiG74 Bodri 2018.04.01. 01:42:12

Most komolyan bedőltök egy hülye trollnak?

anyadmajma 2018.04.01. 01:43:55

@Halál kamionja mindenkit elgázol: te egy ilyen hazaáruló bolsevik geci vagy.:)
Hazudj még, birka, hazudj még ezen anickeden is:)
Értem én, hogy szar neked,mert kamionstop van, és így hiába mész a parkolóba szopni, nincs ott egy román sem, és ettől frusztrált lettél még jobban. De itt csak virtuálisan tudsz szopni, attól meg laksz ám jól.

Boar. 2018.04.01. 01:56:09

@Halál kamionja mindenkit elgázol: A "nép" majd meglátjuk, kiket választ újra...
'98-ban elbukott volna ha nem csinál segget a szájából és nem bútorozik össze minden esküdözése ellenére torgyánnal. A szocikat még úgy sem tudta volna egyedül megverni, hogy épp egy bokros csomag után voltunk...
'02-ben elbukott. Nem csoda, a lopáson, nagyhatalmi gőgön, az emberek hülyének nézésén túl semmit nem tett le az asztalra.
'06-ban megint elbukott, a szocik nem tudtak annyira bénák lenni, hogy ne verjék meg.
'10-re a szocik elbaszták amit lehetett és jött a világgazdasági válság, szerencséje volt.
'14-ben már csak a maroknyi agyhalott akarta újra kormányon látni de mivel az emberek zömének tele lett a töke a politikával, nem mentek el szavazni.
Ennyi volt a sikersztori te demagóg faszkalap...

Boar. 2018.04.01. 02:11:47

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Te nem hiszed el aranybogár...keress rá, én nem dolgozom helyetted...
Ha a guglit másra is használod mint állatos pornó keresésre, hamar meglesz...

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.04.01. 02:18:23

@Boar.: Hát neked nem lett meg 30 perc alatt...

ha ha ha

Nem baj, megszokott hogy a fék-nyúz gyáros lipsik hazudoznak a múltról, jelenről, jövőről. Szerencsére amíg nem kormányoznak, addig ennek nincs nagy tétje.

ebella 2018.04.01. 05:27:51

A Köpcösnek és rablóbandájának pár nap múlva vége. Vagyonelkobzás és börtön vár jópárukra. Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!

kis864 2018.04.01. 07:08:52

Orbán Viktor családját és barátait sem tudták integrálni.
Igaz erre csak 100 évünk volt.

DFK 2018.04.01. 07:31:58

@élhetetlen: nem lehet megtanítani tanulni őket, mert a cigány kultúrában (?) nem érték a tanulás. Megszólják aki tanul. Ez egy libsi mese, hogy több és még több esélyt kell adni nekik. Van egy-egy kiemelkedő közülük, százalékos arányban ki sem fejezhetően kevés. Na azokat sajnálom, mert a többi cigány miatt szívnak.

Punxsutawney Mormota 2018.04.01. 07:36:22

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ilyenkor vagy a tabletták hatása alatt, vagy ilyen az, amikor elmúlik a hatásuk, putyinpincsi?

prakp 2018.04.01. 07:37:46

@BiG74 Bodri: Durva, mi? Pedig lassan kihúzza a gyufát, tavaly már megígértem neki. Megmutatom mennyire vagyok "lipsi". Szerintem valami mérőoldalnak a trollja, mert ezt a sok szart bevinni ingyen senki épeszű nem...

prakp 2018.04.01. 07:39:22

@Boar.: Ne etesd... Személyes tapasztalat, Vértesboglár... Valamiért arrafelé nem annyira fityeszesek.

Punxsutawney Mormota 2018.04.01. 07:39:23

@dunántúli gyerek: Teljesen igazad van, Ecsém! Orbánt és családját sem sikerült integrálni, még mindig a lopásból élnek.
Mennek-e már a negatív számok, tezstvírem?

prakp 2018.04.01. 07:47:31

Másrészt: Pár hónapja DOLGOZUNK egy társasházon, tényleg voltak félelmeim, amikor megláttam a segédeket. Kábé egy hét kellett, összehangolódtunk. Ha én is segítek, ők is segítenek, ez ennyire egyszerű. Egy kibaszott fúrószár nem tűnt el, pedig fél mikkás a legolcsóbb szett is. Nem kéne urat játszani, meg a faszom. Jobban vigyáznak a cuccainkra, mint a "saját" sm, baszod. Nyugodt lélekkel kölcsön is adok bármilyen szerszámot, gépet, eltakarítva hozzák vissza. Nem beszélve arról, hogy néha kávéval várnak, minden hátsó szándék nélkül. Nem így kellene működnie a dolgoknak?

Jakab.gipsz 2018.04.01. 07:54:18

Mond igazat, betörik a fejed !

Ha vacak hely a cigányoknak Magyarország irány Kanada. Egy biztos a rendszer váltás óta, költöttünk annyi pénzt a "roma integrációra", hogy abból az összegből befedhetnénk hidakkal a Margitsziget mind két oldalát.

Tehát nem pénz kérdés, az integráció, hanem kulturális hiányosság. Ez a kultúra hiánya, pedig tanulás nélkül, még a cigányoknak sem pótolható csak pénzel, a tudáshoz pedig nincs királyi út.

prakp 2018.04.01. 07:55:54

@Jakab.gipsz: Amit a haverflóri el is síbolt, mi, koma?

Jakab.gipsz 2018.04.01. 08:22:13

@prakp: "Amit a haverflóri el is síbolt, mi, koma?"

És erről is az a "csúnya, Lázár János tehet", ugyebár. A tudás nem csak pénz kérdés.

Például: elegendő lett volna, Szögi tanár úr, gyilkosainak annyit mondani, annó libsi süketelés helyett. "egy autó féktávolságon belül, nem állhat meg, mert lehetetten, még egy cigány gyerek kedvéért sem".

Aki ezt nem tudja itt Európában, az nem való Európába.

prakp 2018.04.01. 08:28:28

@Jakab.gipsz: Igen, bazd meg, lézerjani IS tehet róla. Nem a kummantással kellene foglalkozni, nem a hergeléssel. Szögi Lajos (és a lányai, ne felejtsük el) pontosan ennek a hergelésnek az áldozatai. Például, te úgy jöttél ki anyád seggéből, hogy az elsősegély alapból a hülye fejdben volt?

A biztos utas 2018.04.01. 08:36:44

@nu pagagyí:
"A magyar nép egy csomó különböző etnikai csoport keveredése, ahogy egyébként minden modern nemzet. Már a honfoglaláskor is két fő csoportból állt finnugor és törökös jellegű törzsek szövetsége. Aztán jöttek még az iráni jászok, a török kunok, jelentős volt az örmény bevándorlás, jöttek még a zsidó vallásúak (kazár?), itt találtuk a szászokat, különböző szláv népeket és néptöredékeket. Mindig integrálódtak a bejövők a többségbe."

Most 2018ban igazabol ketfele embercsoportot kulonboztet meg az atlagember Magyarorszagon. Az egyik a problemas, a masik meg a nem annyira problemas. Amiket felsoroltal, azok a nepcsoportok nagyjabol egybeolvadtak, a kevesbe problemas csoportot alkotjak most. Ok egykent csodalkoznak ra a masik tarsasagra, akik kozul sokan bortonben vannak, segelyeken elnek es ha epp nem kovetnek el bunt (vagy ugye nem dokumentaljuk, mert ugyis minek, igy lehet kozmetikazni a valosagot) akkor is ugy elnek, hogy az ember csak viszolyog. Attol, ahogy a gyerekekkel bannak, beszelnek, amilyen mintat mutatnak stb.
Ez a masik csoport meg ugye a masik csoport, akik nem akarnak sehova se olvadni, nem akarnak europai modon elni, pedig az altalad felsoroltak kozul az osszes tobbinek ez osszejott.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.01. 08:47:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Jajj, dehogy. Az igaz ember sose menekül. Nincs miért.

Még a te saját gazdáid is jobban tisztelnek engem, mint téged. Miért? Mert én egy derék egyenes ellenség vagyok nekik, te meg csak egy fizetett bérkommentelő, aki azonnal átállna hozzánk, ha mi többet ajánlanánk neki.

Sir Galahad 2018.04.01. 08:47:53

Azért nem működik, amit több hozzászóló is javasolt (hogy az első pár évben kellene csak többet fordítani az oktatásukra, aztán a többi már nem lenne gond), mert ha az ilyen gyerek hazamegy, otthon pont az ellenkezőjét látja-hallja annak, mint amit az iskolában. Így meg az egész hatástalan.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.01. 08:48:12

@has:

Időnként érdesebb hangon kell megszólalni, ez tény. De sose a stílust nézd.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.01. 08:51:08

@Jobban tudja:

Aki igyekszik derék ember lenni, annak sose lehet igazán csúf vége.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.01. 08:52:09

@Punxsutawney Mormota:

Egyszerűen néha erősebben hat rám Isten szelleme, ez megesik a húsvéti időszakban. Ilyenkor a gonosz erősebben támad, így az ellenválasz is érdesebb.

jajdehülyevagyok 2018.04.01. 08:52:49

A cigányság kérdésében mindig a kiemelkedett értelmiségi cigányokról hallunk, meg az elnyomottakról. A valóság sosem derül ki, mert az integrálódott értelmiségi cigányok elzárkóznak a népüktől, s egy-két kivétellel nem is foglalkoznak velük.
A cigányság zömét kitevő középréteg tényleg nem integrálódott, mert jobban érzik magukat együtt, s nem ízlik nekik a többségi szabályrendszer. A nyilatkozók nem ismerik a valóságot, pedig csak egy olyan közösségbe kellene betekinteniük, ahol 10-20% cigány van, pl. egy iskolában. Tisztán látszik minden probléma, a motiváltságuk, a közösségiviselkedésük, moráljuk, s a családból hozott jellemzőik. Erről mélyen hallgatnak a szakértők, viszont Lázárnak teljesen igaza van. Szomorú, hogy díszpintyeket mutogatva azt akarják elhitetni, hogy minden rendben van, mert nincs. Rengeteg bajt okoztak a szegregációt kiabálók, a szegénységet saját céljukra felhasználók, mert ők hamis képet festettek a problémáról, s ezt évtizedek alatt sem sikerült tisztázni.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.01. 08:56:48

@$pi$:

Ebben tévedsz.

A keveredés a sikeres integráció bizonyított útja.

Így lettek a franciák: kelták, frankok, latinok keveredéséből. Keleten a bolgárok esete is ilyen: bolgárok, szlávok, trákok.

De van modern példa is erre: egyes latin-amerikai országok, ahol az indiánok nem maradtak kisebbseég, se kiirtva nem lettek, hanme keveredés lett, s lassan kialakult egy közös mesztic tudat, melyben már mind az indián, mind a spanyol elem idegen a közösség számára, s a közösség saját idenetitást alkotott.

Jakab.gipsz 2018.04.01. 09:00:24

@prakp: Értelmetlen ahogyan gyűlölködsz. Igen, csak ennyi vagy.

VáradiJános 2018.04.01. 09:04:55

@prakp: nem, nem a hergelés áldozatai, hanem a mocsadék kannibál pátyolgatottjaidé - ilyenkor fel kéne gyújtani a telepet, csend lenne egy ideig

Jakab.gipsz 2018.04.01. 09:06:52

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

A népek keveredése természetes.

Az ideológiák nem keverednek, az ideológiák térfelén, más a helyzet.

Ma egy több frontos, ideológiai, filozófiai-teológiai háború is zajlik, szépen csendben lépésről lépésre.

putris72 2018.04.01. 09:58:31

@élhetetlen: Amit te írsz már megpróbálták!Tudod szegreált iskolák ahol a hátrányos helyzetű nehezebb felfogású diákok jártak volna, így az ő képességeik szerint haladtak volna!Jöttek a liberális jogvédők,és ment minden a kukába!Tudod szerintem mi bőven tettünk értük!Le írom neked,mert te valószínűleg nem sokkal találkoztál azóta,és így nem is érted,hogy a többség miért is utasítja el őket,ugyanúgy ahogy a migráció!A munkahelyen elnézőbbek velük!Ha segélyért megy ,kapni fog!Ha lakás kell kapni fog!Oktatás!Romaként kevesebb pontot kell elérned ha jelentkezel egy felsőoktatási intézménybe,és anyagilag sem kerül semmibe mert te hátrányos helyzetű vagy!Munkahely!Képtelenek beilleszkedni,és rövid időn belül el kell kuldeni őket mert mindenkivel kötözködnek!Miért is történt ez,mert egy bizonyos politikai oldal szerint nekik jogaik vannak,és minden megjár nekik alanyi jogon!Miért is illeszkedne be bárhova is!A többségi társadalmat meg íritálja,hogy amiért ö megdolgozik azt valakik csak úgy megkapják az ő adójából!A város ahol élek!Itt indítottak kb 10-15 éve egy olyan programot,hogy szakmát a romáknak!A lényege az volt,hogy építőipari szakmákat kaptak volna 6 hónap alatt,és az önkormányzati lakásokat újították volna fel amiben laktak,és így az az ö tulajdonuk lehetett volna azután!Egy sem jelenezett!Ezért az önkormányzat újított fel lakásokat ahová beköltöztek!Eredmény!Szétlopták,lelakták!Ha nem ebben a közegben élsz honnan tudnád milyenek!Ha nincsenek a munkatársaid között honnan tudnád,hogy ilyenek!Több mint 90% nem lehet mit kezdeni!Ha nem éltél,és dolgoztál kulföldön,honnan tudnád,hogy valójában milyenek a migránsok?A Nyugati országokban is akik védik szinte soha nem is érintkeznek velük!Ott is a gazdag baloldali liberális emberkék környékére oda sem jutnak,mert ott védi őket a rendőrség,a gyerekeik meg olyan iskolákba járnak ahol,minő véletlen nem járnak migráns gyerekek!Abban a 6 évben még kint dolgoztam,meg kellett tanulnom,hogy melyik utcákba soha semmilyen körülmények között ne menjek,menjünk be!Azt,hogy a PC jegyében az iszlám vallás előrébb való mint az európai keresztény!Azt,hogy a muszlimok nem fognak alkalmazkodni a keresztény ünnepekhez(érts,nem fog akkor dolgozni,helyetted),viszont neked alkalmazkodni kell az övéhez!Így nekünk alkalmazkodni kellett hozzájuk,és nekik nem!Pedig az arány az kb 70%-30 % volt a javunkra!Így nem az volt,hogy legalább egy napot otthon lehettél,mert 1 napot azért vállalni kellett!Mindkét esetben rendkívül sokat tett és engedett a többségi társadalom!De nem kell őket hülyének nézni!Sem nyugaton,sem itthon nincs kedvük az embereknek alkalmazkodni és fizetni, olyan emberek beilleszkedéséért akik nem akarnak,csak kihasználni a többséget!Valamint terrorizálni őket!Egy szimpla kérdés!Vajon mikor érzed magad biztonságba ha mész éjjel haza?Akkor,ha migránsok,vagy romák jönnek nagy csoportba veled szembe,vagy ha magyarok!Ez egy rettenetesen egyszerű kérdés!A válasz szinte mindig ugyan az!Azt hiszem ennyi!

szepipiktor 2018.04.01. 10:37:47

A nyilatkozókkal alapjaiban egyetértek.
A zsigeri köpködés viszont egyrész méltatlan, lemegy a nagyorrú szintjére!!!
És hát azért a lézeres bármikor fogja a batyuját és a szokásos gúnyos mosolyával elhúz egy békés országba és élete végéig jólétben, kényelmesen eléldegél. A saládja is generációkon át.
Így kérdéses az "egyszerű senki" köpés rá, mert ilyet csak azok mondanak a náluk sokkal jobban élőkre (akár bűnözőkre), akik a büdös életben nem fognak még gondolatban sem ide eljutni, nem marad más, mint az elvi alapú ítélkezés.
Az meg a kutyán nem érdekli, a köpő önmagát minősíti: csóró, sikertelen, irigy stb.

prakp 2018.04.01. 11:01:27

@VáradiJános: Janókám, érdekelne, mekkora lenne a pofád, ha kikerülnél a stekából. Úgy élőben. Te kis agresszív kicsi csicska.

prakp 2018.04.01. 11:05:02

@prakp: Egyébként ki a meredt fasz vagy te, bunkókám? Olyan tahó vagy, már egy éve, hogy a kecskeszar adja a másikat. Tavaly abbahagytam, de idén megráztad a pofonfát.

2018.04.01. 11:08:51

@prakp: Szögi Lajos néhány idióta, büdös, rohadék antiszociális fasznak lett az áldozata, ami csakis az idióta, büdös, rohadék antiszociális faszoknak a hibája, és meg is kapták érte, ami jár, de sajnos ez a tanárt nem hozza vissza. Pont. Ehhez Lázárnak semmi köze, pedig kurvára utálom a fickót.

prakp 2018.04.01. 11:13:31

@abcdefghijklmm: Ezek szerint elolvastad a bejegyzést. Félig igazad van.

Soros, soros, soros, migri, migri, migri, migri, "idióta, büdös, rohadék antiszociális faszok"

Azaz?

$pi$ 2018.04.01. 11:21:26

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "A keveredés a sikeres integráció bizonyított útja."

Butaság. Az integráció azt jelenti, hogy a jövevények felveszik a befogadók kultúráját. Ha a jövevények átvesznek pár dolgot és a maguk arcára alakítják a befogadó társadalmat az nem integráció.

Szerinted ki érti az integráción azt, hogy a németek elkezdenek mecseteket építeni?

2018.04.01. 11:37:44

@prakp: Jól értem, hogy egy csapat vadembert veszel védelmedbe, akik megöltek egy köztiszteletben álló tanárembert a gyerekei szeme láttára?

2018.04.01. 11:39:16

@prakp: Egy büdös szót nem szóltam sem Sorosról, sem migrikről. Látom, folytatod, amit pár napja elkezdtél: beskatulyáztál a fidesz mappába engem, mert nem egyezik a véleményünk. Mondjuk legalább következetes vagy, hiszen a korábbi vitának a végén is azt állítottad, hogy ez normális. Mármint a hozzáállásod.

prakp 2018.04.01. 11:51:27

@abcdefghijklmm: Nem jól érted. Messze nem védem őket, csupán jelzem, hogy a fejétől bűzlik a hal.

prakp 2018.04.01. 11:52:48

@abcdefghijklmm: Ha nem így van, akkor mea culpa...

Tisztességes Természettudomány 2018.04.01. 12:22:37

Milyen jó, hogy szólásszabadság van, és az ismert roma újságírók trágárkodását sem cenzúrázza senki. Ezzel szemben több bloghus blog cenzúrázza a neki nem tetsző kommenteket...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.04.01. 12:35:16

@VáradiJános: Neked is csak a pofád nagy. A telepen nem csak ártatlan kisfiúk vannak a kedvedre, hanem olyanok is akiknek a farka a torkodig fog felérni. :-))

martineden 2018.04.01. 13:31:10

@élhetetlen: ,,Egy privát kérdés. Szarás után mindig megmosod a seggedet? Vagy ráérsz majd este, vagy holnap? Mert Elefántcsontparttól az arab országokig ez természetes, filléres eszközök vannak, amit minden háztartás meg tud fizetni,".....igen, egy vodor viz es egy rongy, amit kozosen hasznalnak, (kurva egeszseges)de ez nem a nagy tisztasagszeretet miatta alakult igy, hanem se penzuk , se lehetoseguk nem volt WC papirhoz jutni.

2018.04.01. 13:32:46

@prakp: az tény, de attól még az egyén felel a tetteiért, akármilyen szörnyű volt a gyerekkora.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.01. 13:46:28

@$pi$:

Valójában ez is jobb lenne a liberális katyvasznál: a gyengének és életképtelennek bizonyult vilkommenbuzik felveszik az erősebb, muszlim kultúrát. S lesz egy erős, új, muszlim Németország, mely képes lesz saját identitását megvédeni.

Tisztességes Természettudomány 2018.04.01. 13:52:35

Művelt roma újságíró veszekszik Muhammad Alival:
"A testalkatod és a boksztudásod nélkül egy egyszerű senki vagy, haver."

ami szabad 2018.04.01. 14:25:36

Nem leszek népszerű, de van néhány olyan tény, amit tudomásul kellene venni. Először is: Lázár tényleg egy tetű, és elég vicces, amikor valaki 800 ezer Lázárt szeretne inkább.. Hát, ha itt csak további 100.000 Lázárfajzat lenne, már enni sem volna mit neked, mert ellopná. Nem egy tyúkot, vagy egy zsemlét, hanem a komplett boltot / falut szokta lenyúlni ugyebár.. Ami a roma integrációt illeti: évszázados bűne mind a két félnek, hogy még nem történt meg. A kulturális különbségek jó részt kezelhetőek lennének, az értékrend béli differenciák is, de ezért mind a romáknak, mind a magyaroknak bőven van tennivalója. Az integrációra szánt pénz nagyjából 99%- át ellopták. Amikor azzal dobálóznak, hogy mennyit költöttünk erre, tudni kéne, hogy talán ha az egy százaléka ért célba. Nem csak a romák lopták el egyébként, övék volt a kisebb hányad, magyarok lopták el a zömét, aztán farkas flóriánok meg hasonló megvett tetvek a többit. A reményvesztett állapotból nehéz kitörni. Nem egy olyan magyart is ismerhet mindenki, aki a romaként általánosított életet éli, nem romaként. HA nem kapnak esélyt arra, hogy élhető életet élhessenek, mi lesz a motiváció arra, hogy akarjanak másként élni? Elég sok részét elolvastam a nyomor széle blognak - javaslom másnak is, a HVG-n van- és azt hiszem, kicsit jobban megértettem ettől a probléma gyökerét. A terepen dolgozó segítők, kicsit jobban belelátnak a problémába és a megoldásba is mint a minisztériumokban, vagy akár mi is - esetleg kevésbé roma lakta végeken. Az oktatás lenne a kiút, csakhogy éppen most ezen is visszafelé haladunk, és éppen ezért igenis vérlázító, hogy egy olyan kormány olyan prominense merészel böfögni -és lázítani a romák ellen- akik mindent megtettek azért, hogy nehogy működhessen az integráció. Minden lépésük a romák nyomorban tartását szolgálja, még a közmunka is, amely bár anyagi eszközökkel segít, de a kiszolgáltatottságukat tovább növeli, az oktatás leredukálásával pedig kizárólag az újratermelődő szegénységet generálja. Lázár tehát jobb ha befogja a pofáját, mert az elmúlt nyolc évben kb. húsz évvel fordult vissza az integráció. :( Márpedig tetszik vagy nem az itt írogató hölgyeknek és uraknak, ezzel dolgunk van, akkor is, ha valaki nem fogadja el, hogy emberségből is dolgunk van vele, akkor fogja fel úgy, hogy önvédelemből. A ma megszülető kevés gyermek fele roma. Kb. 50-80 év, és - a kivándorlást, a kint megszülető gyerekszámot tekintve- nem biztos, hogy mi leszünk a többség. Szeretném kérdezni: ez esetben, a rengeteg rasszista mire számít, mitől lesz élhető együttműködés egy olyan országban, ahol a fiatalok fele roma, és csak az idősek körében van némi magyar túlsúly? A ma nem tanított roma gyerekek gyerekei milyen munkát tudnak/ fognak elvégezni? Ha nem tudjuk integrálni a romákat, az a mi bűnünk is lesz, és az árát is elsősorban mi fogjuk megfizetni. Úgyhogy tetszik, nem tetszik, a felnőtt oktatást IS el kell indítani, a gyereket 18 éves kora alatt minimum egy valódi szakma nélkül nem lehet elengedni, és annak, aki csak a szegénység miatt nem tud kiemelkedni, ösztöndíjakkal, egyéb módokon is igenis támogatni kell a tanulást. A blog írójának igaza van abban is, hogy ők, akik a körülményeik ELLENÉRE igenis kitörtek a szegénytelepről, a családi gúzsból a példamutatása el kell jusson a roma fiatalokhoz, hogy lássák, tényleg lehetséges, ha van akarat, meg kitartás. EZ LEHET motiváció. Az nem, hogy neked úgy is kuss, mert roma vagy...És lássuk be azt is, nem ismerjük a romákat. Akik zavarnak bennünket, mert hangos/drogos/ bűnöző/ ...stb. az egy része, és feltehetően, a kisebbsége a kisebbségnek. Arányokat nem tudunk ugyan, még azt is elfogadom, hogy ez az arány rosszabb, mint a magyaroknál ( feltehetően ez így van) de akkor is a romák többsége teszi a dolgát, vagy nyomorog ugyan, de csöndben tűri a megaláztatást, hogy nem elég, hogy szegény, nyomorult, esélytelen...stb de még roma is. Ha nem tudunk segíteni abban, hogy egyre nagyobb többségük lássa meg, igenis képes boldogulni ha tesz érte, akkor az a kisebbség fog nőni, amelyik a bajt okozza, és akik miatt ma sajnos ténykérdés, hogy hazájában másodrendű állampolgár egy roma. Akár az iskolában, akár egy hivatalban, akár egy álláskeresésénél, vagy bárakárhol, MINDIG versenyhátrányból indul egy nem roma - val szemben. Akkor is, ha egyébként ezerszer jobb ember/ tanuló/ munkavállaló. Ez a mi felelősségünk is, hogy ne így legyen! Lázár meg, mint tudjuk, a bukó Hódmezővásárhelyi választás óta két nyelvvel nyalja orbán ülepét, aki roma létére kétszer szégyellje magát, hogy olyan rendszert épít, amiben ő maga még egy gimnáziumba sem juthatott volna be, nemhogy egyetemre, meg a Parlamentbe!

Jakab.gipsz 2018.04.01. 16:06:19

@ami szabad: Ostoba hazugság amit itt elő adsz. A roma és a mély szegényeink integrációja, nem azért nem működik mert, juj "ellopták" a pénzt!

Ez az állítás hülyeség!

Maga a "szociológia mint tudományág" kontra produktív, nem csak nálunk, az amcsiknál sem, működött. Becsületükre szólva az amcsiknak pedig beletettek apait, anyait, pénzt tudást, időt letesztelték, a különböző módszereket. Totál kudarc, a szociológia mint tudományos diszciplína.

Nálunk a szociológiával Ferge Zsuzsa és köre, hülyítette a népet és a politikai vezetés, nem a politikai a hibás és nem a nép a hibás.

A keresztény európaiság, "Homérosz" azaz a metafizika nélkül és a protestáns etika nélkül, nem létezik, ezt a szemléletmódot pedig csak megtanulni lehet.

eßemfaßom meg áll 2018.04.01. 17:21:14

"Üzentek Lázárnak: Egyszerű senki vagy, haver!"

Nekem erről a klasszikus vicc jut az eszembe:

"Isten halott"
- Nietzsche -

"Nietzsche halott"
- Isten -

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.04.02. 07:59:34

@VáradiJános: Látom magadból indulsz ki. Te vagy aki akasztott embereket akarsz leszopni.
süti beállítások módosítása