HTML

Bozótharc

Korrupcióról, környezetvédelemről, és más közügyekről...

Friss topikok

Linkblog

Így segített az ENSZ Magyarországnak: Válasz a kormánypropagandára

2018.03.08. 14:34 bozotharcos

A piszkos, és egyre több mindenkivel szemben (menekülők, civilek, az Európai Unió,  és most már az ENSZ is) az adófizetők pénzéből megvalósított gyűlöletkeltő kormánypropaganda (a plakátkampánnyal együtt) sok mindenkit zavar, bosszant, kerget az őrületbe és szomorít el. Most a Bozótharc úgy döntött: tényekkel száll szembe a milliárdokból indított butaságkampánnyal. Ezúttal a Forradalom és a magyar kérdés az ENSZ-ben című könyből idézve mutatjuk meg, 1956 után mit tett az ENSZ a magyarokért, reagálva ezzel a "Magyarország dönt, nem az ENSZ"-plakátokra.(A kötet a Magyar ENSZ Társaság kiadásában jelentet meg 2006-ban, a szerkesztő Békés Csaba és Kecskés D. Gusztáv volt.)

screen_shot_2018-03-08_at_14_26_57.png

enszbozotharc1.jpg

enszbozotharc2.jpg

ensz5.jpg

ensz3.jpg

ensz4.jpg

Update:

Időközben került elénk egy tavaly nyári, igen elgondolkodtató írás (a szerző Mink András, történész) az 1956-os menekültek és a mostani menekültpropaganda kapcsán:

"Surján utal arra, hogy a magyar menekültek között bizonyára voltak olyanok, akik nem a megtorlás, hanem a jobb élet reményében hagyták el hazájukat. Nos, a helyzet az, hogy több mint 95%-uk tartozott ebbe a kategóriába. A magyar menekültek által kitöltött kérdőíveken külön rubrika kérdezett rá, milyen sérelmekben, üldöztetésben volt részük (elements of persecution). Túlnyomó többségük ide a kommunista rendszerben kilátástalan élet- és karrierlehetőségeket, az alacsony életszínvonalat, szegénységet, kiszolgáltatottságot írta be, vélhetően a valóságnak megfelelően, pedig gondolhatta volna, hogy a szabadságharcos múlt konfabulálása előnyökkel kecsegtet. A mai magyar kormánypropaganda szóhasználatában tehát ők gazdasági bevándorlónak számítottak. Akkor, 1956 után viszont minden további nélkül politikai üldöztetésként azonosították ezeket a sérelmeket."

58 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotharc.blog.hu/api/trackback/id/tr9413724490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pragmatika2 2018.03.09. 12:48:10

Hmm. És a segítséget meg is háláltuk azzal, hogy hasznos munkaerőt biztosítottunk, a gyorsan növekedő nyugat-európai és USA gazdaságokhoz.

Nem segélyre, nem havi apanázsra vártunk, hanem munkahelyekre. A beilleszkedésünk hogy úgy mondjam komfortos volt mindkét irányban.

A mostani migráció viszont egészen másról szól. Itt már nem a munkaerő, hanem a fogyasztó, és egy politikailag masszívan a balliberális oldal felé húzó réteg importálása a lényeg.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.03.09. 13:06:25

@Voznyák Pista: Nagyon rosszul gondolod. Ugyanazért vannak menekültek mint 56-ban. Fegyveres harcok miatt. Nagyon sokan akarnak békét, orbánon kívül. Nem kell összeesküvéselméleteket gyártanod, mert még belebolondulsz.

Kivlov 2018.03.09. 13:15:25

És ha segített az ENSZ, akkor mivan? Muszáj neki bólogatni? EU detto.
Az a baj, hogy ezek a kamuszervezetk abból élnek, h mindenbe belepofáznak, ha kell, ha nem. Szélnek kéne ereszteni mindet.

agapornisz 2018.03.09. 13:35:49

Nem ártana tanult ellenzéki posztoló, kommentelő polgártársaknak kissé distinkciósabb gondolatmenetet követni. Ez a gyakori 56-os hivatkozás nem kicsit sánta. T.i. akkor, mint később a délszláv háborúk során, egy országból jövőkről volt szó. Manapság, a világ kisebb lett, áttekinthetőbb még az elmaradottabb térségek lakosságának is -pl. internet, stb.- így nyilván az afrikai, közel-keleti konfliktusok, vagy az egyre jelentősebb éghajlat változás okán, a jövőben 10- és 10-milliók indulhatnak el. Arról nem is beszélve, hogy az ENSZ azon álláspontja, ami - hírek szerint- arról szól, hogy az emberek megválaszthatják, hogy hol folytassák életüket, ez mind egy beláthatatlan időbeli és térbeli kiterjedtségű vándorlást indíthat, katalizálhat. Az már csak hab a tortán, hogy ilyen tömegek befogadása az elkövetkező évtizedekben, pont a legbefogadóbb országokban a jövő század elejére egy olyan társadalmat hozhat létre a jelentős népszaporulat -35 évenkénti duplázódás - révén, hogy pont az akkori ultraliberálisok kerülhetnek igen csúnya helyzetbe. Ata Türk reformjai után 100 évvel sem lehet boldog ott egy liberális polgár, pláne aktivista.

agapornisz 2018.03.09. 13:39:15

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár: Kedves kommtársam! Talán végig gondolhatnád kicsit higgadtan, pl. az általam előbb leírtakat. Nem olyan egyszerű egy-egy folyamat modellezése, analógiák alkalmazása, mint ahogyan az első látásra látszik. Üdv.

dhrbikes 2018.03.09. 13:42:47

Hülyeségre érvekkel reagálni hülyeség.

agapornisz 2018.03.09. 13:55:31

@dhrbikes: Kedves kommtársam! Ha rám értetted a reagálóról írottakat, tudomásul veszem, de akkor sem mondok le a -legalább is- általam igaznak vélt érvek előhozásáról. Nem vagyok soha a biztos tudás birtokában, de "relatív tudásomat, értékítéletemet" nem hallgatom el. Ezzel is megtisztelem a másként gondolkodókat. Ennyire fideszbirkaként is liberális vagyok.

dhrbikes 2018.03.09. 14:13:37

@agapornisz: Nem rád értettem, arra gondoltam, hogy elkezdik sokan elemezni a fidesz kampányát, pedig értelme semmi :)

agapornisz 2018.03.09. 14:29:06

@dhrbikes:Kedves kommtársam! Fideszbirkuciként is el kell ismernem, hogy túltolják a fiúk piszkosul. Bár én egészen más okból ellenzem a befogadást, mint a kormány, súlyos problémának látom az európai hozzáállást. Az okaimat röviden leírtam fentebb, amiből látható, hogy korántsem a terrorizmus, nők megerőszakolásának esetei miatt vagyok kerítés párti és kvóta ellenes. Az okaim sokkal áttételesebbek és meggyőződésem szerint hosszú idő távlatában súlyosabbak. Ez nem menti a médiumokból áradó mindkét oldali hülyítést és mismásolást. Üdv.

Ma Baker 2018.03.09. 17:11:17

Már megint összemossa a cikkíró a menekülteket és a migránsokat.
Menekültet fogadott is be az ország ~1500-at, Illegális határátlépő migránst a hírek szerint egyet sem.
Ezen kívül szintén nagy különbség, hogy amennyire tudom a (valódi) menekült Magyarok rögtön ZÁRT táborokba kerültek nyugaton, amég le nem folyt a menekültügyi eljárásuk.
Nagyon nem mindegy!
Ezen felül kérem mutasson valaki újságcikket az 50-es évekből, ahol menekült Magyarok gyilkolásztak, erőszakoltak, randalíroztak, rongáltak, drogot árultak stb!
Nagyon nem azonos az 56-os folyamat a mostanival. Köszönő viszonyban sincs! Felesleges az összemosással próbálkozni.

ami szabad 2018.03.09. 17:51:32

Gondolod, hogy ezt a sok megvezetett, irányított birkát, egy cseppet is zavarják a TÉNYEK? Alapvetően értelmesnek gondolt emberek bégetik az éppen aktuális ellenség hogyan akarja leigázni Magyarországot, és ez ellen s ok , csúnya összeesküvő ellen, nincs más férfi a gáton, csak orbán! Éljen! Kenyéren és vízen, vagy 30 évig, annyit érdemel. Persze, csak ha össze lehet adni az összes Btk.-s ügyét, mert egyenként kisebbek a büntetési tételek, hisz bizonyítható tömeggyilkos még nem lett. Bár lehet, azzá válik, de tán nem saját kezűleg végzi a piszkos munkát első körben.

Brix 2018.03.09. 18:46:03

Most egy kontinensek közötti embermilliókat megmozgató népvándorlási folyamat van, ami ellen törvényes eszközökkel , erőszak használata nélkül alig lehet védekezni. A NATO-szerint 60 millió! ember indulhat el Európa felé, az elkövetezendő néhány évben. Ennek még a negyede is sok lenne, tekintve , hogy Nyugat-Európa "telített" migránsokkal és kénytelen viselni a migráció minden anyagi-, közbiztonsági-, kulturális-, demográfiai- vonatkozásait. Észere kellene venni, hogy megváltoztak a viszonyok az 50-es évek óta, és ehhez igazítani a menekültjogot, amit valójában már a tömeges , illegális , erőszakos népvándorlásra használnak fel. Semmilyen jogot ne lehessen szerezni jogsértéssel és ne lehessen az őslakosok akarata ellenére benyomulni valahova csalárd eszközökkel. Én mindenkit kitoloncolnék, aki "betrükközte" magát Európába. A határt nekünk megszabni , és nem a migránsoknak vagy a menekülteknek.

Jakab.gipsz 2018.03.09. 19:21:09

Kertész Ákos szerint genetikusan korcs és alávaló a magyar, mert nem voltak jók kommunistának, pedig a lánctalpakon érkezett, jó kommunisták Róth Matyi, Lukács és elvtársai, mindent megpróbáltak, hasztalan

Most pedig ezek a magyarok megint csak nem eléggé jók liberális demokratáknak, pedig Soros Gyuri egyetemet is csinált nekik, és Heller Ágnes, TGM, Konrád és a többi észlény már kibeszélte a lelkét, nekik, a magyaroknak, smafu a konszenzusos kufár jog-állam.

Hozzászólok 2018.03.09. 20:19:01

Igen. 1956 után. Miután hagyták hogy tankokkal lenyomják a magyarokat, közvetlenül itt a szomszédban, intézkedtek 100000 türelmes, jól viselkedő, Ausztriában várakozó ember elhelyezéséről szerte a világban. Még mindig olcsóbb volt mint beszállni a vitába az oroszokkal.

Köszönjük bátor ensz és kedves nyugati hatalmak, hogy ennyiszer kitoltak, és cserbenhagyták a magyarokat az elmúlt évszázadban.

Mindjárt magamba nézek és jogosnak értékelem hogy a naaaagy gesztusokért cserébe most muzulmánokkal nyomják tele az országunkat. És követelik az eltartásukat. Mert al husszein(!!) egyáltalán nem részrehajló ensz vezető igy gondolja helyesnek...

Aha.
Lehet hogy szegény svédekkel meg tudták etetni hogy nem jár nekik a jólét, amit elértek, hagyniuk kell kiforgatni magukat a vagyonukból, és megsemmisíteni a kultúrájukat, csak mert az elmúlt évszázadban afrika muzulmán népei mást se csináltak mint egymást irtották építkezés, teremtés és tanulás helyett, és most nagyon szarul érzik magukat.

putris72 2018.03.09. 21:43:02

Kedves posztoló!Te tudatlan vagy!Azt hiszem csak ennyi!!

Pepibubó 2018.03.09. 22:19:33

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár:
Kedves maxval! Igazad van, és örülök, hogy mégsem vagy putyini ügynök.

BillEvans 2018.03.09. 22:27:06

Aljas csúsztatásokkal teli posztban gyűlöletkeltőnek hazudni az igazság nevén nevezését maga az igazi gyűlöletkeltés. Szánalmas a posztoló erőlködése. 56-ban az ENSZ nem segített Magyarországnak (hitegetés folyt, de az oroszokat érdemben nem korlátozták), csak az országból emigrálók egy része kapott valamiféle segítséget. Most viszont számon kér egy magatartás formát, amire valójában nincs felhatalmazása, mert ilyenre nem is lehet, hogy bármely közösség a saját életmódját mások kedve szerint változtassa meg.

morpho 2018.03.09. 22:38:30

Az egész egy kamu fingfűrészelés. Az ENSZ csak ajánlásokat fogalmaz meg, ami egy országra csak akkor kötelező, ha azt az adott ország parlamentje megszavazza. Orbánék megint hatalmasat hazudnak! Aki ezen az egészen elkezd polemizálgatni, az vagy narancskullancs, vagy elmeroggyant. Hogy melyik a rosszabb, azt nem tudom.

legális 2018.03.09. 23:56:42

@Ma Baker: ott a pont. sajnos.
méginkább sajnos, hogy pillanatnyi vélt előnyök miatt a liberált oldal ezt akkor is tagadja, ha tudja, látja.
nagyon hamar el fog következni, hogy nekik is észre kell venniük, hogy amikor a nagyon jó helyek megtelnek, a kicsit jó helyek is kelendők lesznek. Ráadásul duplán, az is itt fog megállni, aki otthon eldönti, hogy neki a kicsit jó is jó, meg az is akit lepattintanak a nagyon jó helyről.
ne küldjünk meghívót, és ne gondoljuk azt, hogy milyen boldogok leszünk, ha ugyanazt a gdp-t többen fogjuk felzabálni, mert a termelésben, néhány kivételtől eltekintve, ne is reménykedjünk. Azok ugyanis a nagyon jó helyre mennek és őket meg is tartják.
Amúgy 56-ban szerintem relatíve sokkal több nő hagyta el az országot az egyfeleséges családmodell dacára, és a sokkal kisebb szaporulatból is többen mentek a szülőkkel, mint most. Valaki meg tudja magyarázni, hogy ha a boldogabb létért KELL menekülni, miért maradnak az asszonyok és gyerekek otthon.

chrisred 2018.03.10. 00:32:43

@Ma Baker: A cikkíró nem kever fogalmakat, ellentétben veled. A migráns és a menekült között nincs elhatárolás. A migráns az, aki más országban él, mint ahol született. Tehát a menekült is migráns. Amúgy az 56-os menekültek illegális határátlépôk voltak, ráadásul akkoriban bûncselekmény volt engedély nélkül átlépni a magyar határt, nem csak szabálysértés, mint most.

chrisred 2018.03.10. 00:38:51

@BillEvans: Az oroszoknak 56-ban ugyanúgy vétójoguk volt a Biztonsági Tanácsban, amivel blokkolták az ENSZ közbelépését, mint most a szíriai polgárháború idején.

Bravehearth 2018.03.10. 06:00:06

@chrisred: Te keversz fogalmakat, mint mindig! És hülyeségeket is írsz (cikkíróval együtt)!

"A migráns és a menekült között nincs elhatárolás."

"Tehát a menekült is migráns."

Fejezd be a mondatot! Minden menekült migráns, de nem minden migráns menekült! HAZUDSZ, ha mást állítasz! Vagy esetleg kiderült volna a csúsztatásod?

"Amúgy az 56-os menekültek illegális határátlépôk voltak, ráadásul akkoriban bûncselekmény volt engedély nélkül átlépni a magyar határt, nem csak szabálysértés, mint most."

Buta hazugság! Egyrészt ma Magyarországon a határzár átlépése akkor is BŰNCSELEKMÉNY, ha nem ők rongálták meg! Tehát hazudsz! Továbbá 1956-ban a magyar menekülők az akkor már érvényben lévő egyezmény ALAPJÁN IS menekültek voltak, nem pedig csak migránsok! A folyamatos 'magyarozásod' során ezt mindig el szokás feledned!

Akiket a szerb-magyar határra fújt a szél, azok csak nyomorult migrik, NEM MENEKÜLTEK! A hivatkozott egyezmények alapján ma Magyarországra UKRAJNÁBÓL érkezhetnének MENEKÜLTEK! Szerbia felől NEM! Milyen veszély fenyegeti őket Szerbiában??? Jogászblogon szanaszét szedtük anno az egyezmény szövegét, te is olvastad, tudom!

@legális: és @Ma Baker: társunknak igaza van, ellentétben veled! Te vagy itt, aki fogalmakat keversz és folyamatosan 'magyarozol'! Te dolgod, de ettől még nem lesz igazad és okos sem leszel!
B.

legális 2018.03.10. 07:02:11

Bozótharcos!

Ugyanez az ENSZ miért nem sipákol az USA, Ausztrália, Kanada vagy Új Zéland befogadó gyakorlatát ismerve, nem is beszélve a határvédelmükről.
És a legkézenfekvőbb az öböl menti arab országok helyzete. Közel vannak, munkaerő hiányuk van, pénzük is van, ha esetleg migránsék még sem nagyon akarnak dolgozni. Az etnikai, kulturális, vallási, nyelvi szb. akadály is sokkal kisebb lenne. Kedves ENSZ, nyisd ki a szemed, lásd meg az egyszerűt is, ha már megoldást akarsz találni olyanra, amire nem muszáj.

$pi$ 2018.03.10. 08:48:54

@chrisred: "A cikkíró nem kever fogalmakat, ellentétben veled. A migráns és a menekült között nincs elhatárolás. A migráns az, aki más országban él, mint ahol született. Tehát a menekült is migráns."

Dedós szint, a bogár és a rovar esete. Minden menekült migráns, de nem minden migráns menekült. Tehát van "elhatárolás".

Micsoda ostoba érv volt... nem semmi.

chrisred 2018.03.10. 09:58:57

@$pi$: Most demóztál, hogy szintén hadilábon állsz a fogalmak értelmezésével? A bogarakat nem lehet elhatárolni a rovaroktól, lévén maguk is rovarok. Csak a nem bogár rovaroktól lehet elhatárolni ôket, például a lepkéktôl vagy a szitakötôktôl.

Bravehearth 2018.03.10. 10:02:21

@chrisred: Minden menekült migri! DE NEM MINDEN MIGRI menekült. Ezt kéne megértsd. @$pi$: is ezt akarta megértetni veled. Nem sikerült...
B.

bozotharcos 2018.03.10. 10:18:49

Elgondolkodtató cikk került elém közben, ha valakit érdekelnek a téma további részletei:
hvg.hu/itthon/20170721_Mink_Andras_Menekultek_beilleszkedes_1956_Surjan_Laszlo

agapornisz 2018.03.10. 10:19:10

@chrisred: No egy kis logika: A halmaz része B halmaznak. Minden B béli tulajdonság tulajdonsága A-nak. Így minden A egyben B is, ezen tulajdonságok szerint, de nem minden B egyben A is. Q.E.D.
Üdvözlettel

Bravehearth 2018.03.10. 10:40:28

@bozotharcos: Ez a cikk legföljebb téged gondolkodtat el. Alapigazságokat írt le a vitaindító, majd persze a roppant hiteles és szakmai, egyáltalán nem elfogult (ja, de....) 'hávégés' reagálás is csak egy 'magyarozásban' tud kiteljesedni. Kinek mekkora volt a kulturális távolsága??? Azt kellett volna a 'hávégés' nagytudású és roppant 'progresszív' megmondójának részleteznie, hogy:

- a magyar menekültek lágerekben laktak hónapokig
- a hivatalos szervekkel együttműködtek, papírjaikkal igazolták kilétüket
- nem dobálták a szemétbe az osztrákoktól kapott szenyát
- nem balhéztak színes televízióért és takarítónőkért a szálláson
- megtanulták a befogadó ország nyelvét
- nem kúrogattak csoportosan osztrák (és egyéb) nőket - azok akarata ellenére!
- nem akarták kiirtani a befogadó állam polgárait
- nem tüntettek Turulért és kunhalmokért a nyugati városokban
- az akkori magyar kormány nem biztatta az emigráns magyarokat a befogadó államok és polgárai elleni támadásokra
- beilleszkedtek és dolgozó tagjai lettek a befogadó társadalmaknak

Na, ennyit kellett volna a 'hávégés' megmondónak leírnia!

Az Amerikában befogadottak esetében pedig szemérmesen elhallgatja azt a tényt, miszerint az '50-es évek végén a befogadott(!) FEHÉR és keresztény magyaroknak akár munkaerőként, akár polgárként vagy a hétköznapokban sokkal pozitívabb volt a megítélésük, mint akár a honos feketéké vagy a latinoké! Ez valamiért 'kimaradt'...

Ami a 'hávégés' nagyokos legpatkányabb húzása, az az, hogy úgy tesz, mintha a 95%-nyi magyar CSAK a jobb élet reményében ment volna el! Nos, ezért minimum kijárna neki egy szájbarúgás, mivel tudhatná, hogy az '56 előtti rendszerben a kilátástalanság és az ellehetetlenülés NEM a képzettség vagy a készségek, szaktudás hiánya miatt volt gyakori, hanem azért, mert POLITIKAI okok miatt célzottan lehetetlenítettek el társadalmi csoportokat (korábbi polgárokat, felső osztálybelieket, családjaikat)! Ajánlott irodalom az MKHL volt tisztjeinek a sorsa! Na, a 'hávégés' szaki ezt (is) el tudta felejteni! Nyilván nem véletlenül!

És a továbbiakban maga írja le, hogy a magyar menekültek gyakran hónapokat, éveket töltöttek a 'táborokban'! Na, a migrik vajon mennyi időt töltenek táborokban??? Amíg ki nem mennek onnan, mert ugye az csak nyitott lehet! Szerencsére már nem itt!

És a végén a korona: a 'szerző' a Közép-európai Egyetem...

Na, akkor ennek a 'szerzetnek' kellene elgondolkodtatónak lennie? Francot! Ez semmi más, csak egy közönséges 'magyarozás', sunyi kis megfelelés a 'timmermanns-féle' semmirevalók agybeteg ostobaságainak! Helyén kell kezelni, ennyi az egész!
B.

$pi$ 2018.03.10. 10:55:10

@chrisred: "Most demóztál, hogy szintén hadilábon állsz a fogalmak értelmezésével? A bogarakat nem lehet elhatárolni a rovaroktól, lévén maguk is rovarok. Csak a nem bogár rovaroktól lehet elhatárolni ôket, például a lepkéktôl vagy a szitakötôktôl."

Rosszul használod az egvisztenciális és univerzális kvantorokat.

"A bogarakat nem lehet elhatárolni a rovaroktól"

Nincs olyan, hogy "elhatárolni". A bogár és a rovar nem ekvivalens halmazok így a két szó két külön halmazt jelez. A bogár és a rovar szó nem szinonímák mint ahogyan a migráns és a menekült sem szinonímák.

A bogár/rovar, menekült/migráns szavakat tehát "el lehet határolni" bármit is érts ezen az "elhatárolás" dolgon.

$pi$ 2018.03.10. 10:58:35

@Bravehearth: "Minden menekült migri! DE NEM MINDEN MIGRI menekült. Ezt kéne megértsd. @$pi$: is ezt akarta megértetni veled. Nem sikerült...
B."

De sikerült. Különben mi a francért hoztam volna fel a bogár és rovar példáját?

A premisszák rendben is voltak csak a konklúzió volt hibás. Menj vissza, olvasd el, próbáld megérteni. Kérdezz, ne azt ismételgesd, hogy te érted mások meg nem értik, mert akkor nem fogok segíteni.

Bravehearth 2018.03.10. 11:03:50

@$pi$: Üdv! Igen, biztos vagyok abban, hogy Te is érted a lényeget és megértetni is a lehető legjobb módon próbáltad vele! A példád is jó volt. Abban nem vagyok biztos, hogy az a gyökér vereskrisztián is megértette! Rá értettem azt, hogy (szerintem) sikertelen volt a kísérlet. A Te álláspontod ismerem. Az övét is, csak ő hazudozik, csúsztat és terel. És megjátssza, hogy te nem érted az ő igazságát. Ennyi a bajom, de ez NEM veled kapcsolatos!
Üdvözlettel: B.

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.03.10. 11:06:21

@Ma Baker: Meg behozott 20 ezer gazdasági migránst, akik az adófizetők pénzéből lébecolhatnak ki tudja hol. De a lényeg, hogy ezen is jól megszedték magukat a fidesz haverjai.
A fidesz minden nap úgy ágál a kecskepornó ellen, hogy reggel is meg este is berakja egy kecskének. Ti meg elmagyarázzátok, hogy az nem kecskepornó. Szánalmas.

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.03.10. 11:09:32

56-ban a magyarokat meg a kelet európaiakat nyugaton is sokan tartották vadkeleti népnek. Tanulatlan, ingyenélő, béreket lenyomó, munkát és segélyt elvevő csürhének. Ezt ma is sokan igy gondolják. A fajtátok mindenhol megtalálható, egy a közös bennetek, a gyűlölet.

chrisred 2018.03.10. 11:12:26

@$pi$: Pont errôl van szó, az elhatárolás fogalmáról. Teljesen hétköznapi magyar kifejezés, akkor használjuk, ha külön akarjuk választani az egyik dolgot a másiktól. A migráns/menekült vagy a rovar/bogár esetében ez nem megoldható, mert a második nem egy másik, különálló halmaz, hanem a részhalmaza az elsônek.

Bravehearth 2018.03.10. 11:18:51

@chrisred: "...mert a második nem egy másik, különálló halmaz, hanem a részhalmaza az elsônek."

Tehát az első halmazzal (migrik) szemben SEMMILYEN kötelezettségünk sincs! Kutyát se kell érdekelje, mit akar a migri a szerb-magyar határon!
A részhalmazzal (menekülők) szemben van kötelmünk bizonyos körülmények fennállása esetén. Te az egész halmazt (migri) úgy kezeled, mintha az a részhalmaz (menekülők) volna, továbbá a körülményeket is elhallgatod, amelyek fennállása feltétele volna bármilyen kötelmünknek. Ettől még nem lesz alapjuk bármit elvárni tőlünk.
B.

citrix 2018.03.10. 11:57:30

Azt már tudni lehet a kormánypropagandából (sok-sok ezer millió elköltése árán): ki az ellenségünk. Tulajdonképpen mindenki. Kivéve: Azerbajdzsán, Türkmenisztán, Szovjetoroszország, Kína, Irán és néhány feketeafrikai ország akik ingyen kapnak tőlünk ezt-azt és cserébe bariznak. Nagyszerű eredmény, alig nyóc év alatt.

agapornisz 2018.03.10. 12:38:52

@Orbán Hazaáruló Viktor:Kedves kommtársam! Az a húszezer befizetett 300000+60000 eurót, azaz 110 millió HUF-ot. Ezeknek jó része másutt vállalkozik. Azon kívül a letelepedéssel nem jár nekik TB, stb, csak ha itt adóznak. Aki ennyi pénzt lerak, az nem lébecol más pénzén, kicsit furcsa is lenne. Azon kívül csak dokumenttel lehetett az ügyletet bonyolítani. Szóval ez nem az a halmaz. Üdv.

agapornisz 2018.03.10. 12:41:46

@Orbán Hazaáruló Viktor: Remélem te egy disztingvált, művelt, kulturált, boldog nép gyermeke vagy. Bár, tudod, van az a mondás, hogy "van neki mire szerénynek lennie". Ehhez, talán még kell egy kis idő neked. Kellemes hétvégét, nyugodtságot! Üdv, innen alulról!

agapornisz 2018.03.10. 12:44:51

@chrisred: Kedvesem! Elébb írtam volt pont a részhalmazok tulajdonság örökléséről. Szerintem kicsit le kéne higgadnod. Nyugodt gondolkodással, tanult, intelligens emberként, biztosan rá fogsz jönni eddigi gondolat meneted hibás voltára. Üdv.

chrisred 2018.03.10. 12:45:24

@agapornisz: Nem befizetett, befektetett. Az a pénz kamatokkal együtt visszajár neki.

agapornisz 2018.03.10. 12:47:46

@Bravehearth: Sajna, itt is kiviláglik, hogy két nemszeretem tantárgy/"tudomány" -ti. töri, matek - ismeretének hiánya logikai, következtetési abszurdumokhoz vezethet kiváló polgártársaknál.

chrisred 2018.03.10. 12:48:09

@agapornisz: Akkor azt is tárd elô, az általad kifejtettek mennyiben vannak ellentétben azzal, amit írtam.

Bravehearth 2018.03.10. 12:53:24

@agapornisz: Jól látod. De ez a @chrisred: pontosan érti ám, amit írsz neki! Csak ez egy hazudozó, sunyi elvakult migrisimogató retek! Több alkalommal nem egy kommtársunk is világosan megmutatta, hogy hazudozik a tag és azt is, hogy alapvető szövegértési problémákkal is küzd. De sebaj! Nem a Te kudarcod, hogy ez a tag hülye! Az anyja kudarca!
B.

chrisred 2018.03.10. 12:54:15

@agapornisz: És az a kisebb gond, hogy haszon nem lesz belôle, sokkal nagyobb, hogy ezzel a magyarországi letelepedés piaci árucikké változott. Azt a képet alakítja ki rólunk, magyarokról, hogy elegendô pénzért még az ördög közelségét is elviseljük, a kénkôbûzével együtt.

agapornisz 2018.03.10. 15:19:10

@chrisred: Amikor befektették, akkor a 8-9 %-on kapott az állam kölcsönt. Ez pedig 5-vagy 6%- os volt. Lehet, hogy ki lehetett volna sajtolni még kedvezőbb kamatot, ez igaz. De, elszedni pénzt nem lehet, mert nemzetközi jogot sértene, ti. zsarolás lenne. A 60 ezres összeg nem járt vissza. Persze, itt volt a turpi lehetőség, elismerem. Ugyanakkor, aki le tud tenni ennyi suskát,. az nem segélyre, támogatásra váró egyed, finoman szólva.Meg kell jegyeznem, hogy pl. az USA-ba is könnyen bejut, aki lerak egy valag pénzt, azzal, hogy beruházást hajt végre. Az államok gondosan megkülönböztetik a potens és "impotens" egyedeket egymástól. Így, pl. a magasan kvalifikáltak is könnyen átjutnak a tű fokán. Igaz József Attila mondása: aki szegény az a legszegényebb, aminek egyik oldalhajtása, aki gazdag az a leggazdagabb. Más kérés, hogy az omonózus 60 ezres sáp hova vándorolt. Ez más tészta. Ami egyébként a migrációval kapcsolatos álláspontomat illeti, kifejtettem feljebb. Egészen más okokból ellenzem ezt mint a fiúk, de szerintem súlyosabb ok amit én látok. Ennek semmi köze a terrorizmushoz, nők megerőszakolásához, stb. Üdv.

agapornisz 2018.03.10. 15:23:08

@chrisred: Kedves kommtársam! Sarkalatos álláspontod szerint mindenki menekült, aki migráns és viszont.Tehát egy nagyobb halmazt, ti. a migránsokat-"vándorlókat"- azonosítod egy részhalmazával, ti. az életveszélyből menekülőkével. Az utóbbi valódi részhalmaz, azaz nem azonos számosságú az előbbivel. Üdv.

élhetetlen 2018.03.10. 15:29:43

@agapornisz: Értem az aggodalmaidat a világ problémái kapcsán, de azt be kéne látnod, hogy ennek most Magyarországhoz nem sok köze van. Magyarországon nem azért nincsenek migránsok, mert van kerítés, és tiltakozunk a kvóta ellen, és a kormány megvéd bennünket, hanem azért, mert a kutya sem akar ittmaradni, legfeljebb az elbírálás idejére, azt meg tízezres nagyságban is tudnunk kéne kezelni, akár a kerítés, és az őrizete árából. Aztán, aki nem jogosult a maradást lehetővé tevő papírokra, az azért megy, mert kitoloncolják, mondjuk, aki meg megkapja, az azért megy, mert mehet.
A világ. Két dolog van, amit meg kéne oldani. Az egyik a politika, hát ez nem fog menni. Személy szerint nem hiszem, hogy egy faluban két szomszéd, akik harminc évig jól elvoltak egymással, most elkezdik gyűlölni, és írtani egymást, ehhez indítani, és szítani kell a gyűlöletet. És addig, amig ezt beesszük, kiszolgáltatottak vagyunk egyes politikusok hatalomvágyának. Szóval, ez nem fog menni.A másik, az éghajlat változás. Ha azt a pénzt, amit a háborúkra költenek, azokba a kutatásokba tolnák, hogy hogyan lehet Afrikában vizet gyártani, és, ha az van, lehetne élni, lehetnének komoly iskolák, gyárak, akkor hülyék lennének idejönni vacogni. Ez még megvalósítható is lenne (persze, ha hozzáértők, és nem politikusok vezényelnék a világot. Na, kígyóként a farkamba haraptam. Tudom, a kezem meg a biliben.

élhetetlen 2018.03.10. 15:42:14

@Pepibubó: Ezt beetted. Ez a nick nem Birca a szereDőci, hanem a szereCLőci.

élhetetlen 2018.03.10. 15:52:14

@legális: „Valaki meg tudja magyarázni, hogyha a boldogabb létért KELL menekülni, miért maradnak az asszonyok és gyerekek otthon.” Parancsolj. Mert az út veszélyes, kényelmetlen (sárban, fűtetlen sátorban, ellátatlanul, mondjuk egy két éves gyerekkel), a kimenete kétséges, tehát a férfi úgy gondolja, hogy ennek nem teszi ki a családját, majd, ha sikerült ottmaradni valahol, akkor már biztonságos módon elhozza őket. Ennyi neked magadtól nem megy?

élhetetlen 2018.03.10. 16:00:56

@legális: „Ugyanez az ENSZ miért nem sipákol az USA, Ausztrália,…”. Na, most megkérdezem. Te hülye vagy? Az ENSZ, ha hoz egy ajánlást, az nem Magyarország elleni sipákolás, csak ajánlás az ÖSSZES tagállamnak. Miről beszélsz? Ja, hogy csodakakadunk azt mondta, hogy az ENSZ megtámadta Magyarországot? Ennyi?

chrisred 2018.03.10. 16:48:41

@agapornisz: Természetesen egyáltalán nem igaz, hogy ilyesmit állítottam. Javaslom, mielôtt következtetéseket vonsz le egy olvasott szövegbôl, próbáld elôítélet és premisszák nélkül, csupán nyelvtani alapon értelmezni.

élhetetlen 2018.03.10. 16:57:06

@$pi$: @Bravehearth: Olyan aranyosak vagytok, két egymást tökéletesen értő ember, ráadásul az egyik ilyenekkel felvértezve, hogy „Rosszul használod az egvisztenciális és univerzális kvantorokat„. Az elgépelést elnézem, de ezt már nehéz. „: „A bogár és a rovar nem ekvivalens halmazok így a két szó két külön halmazt jelez.”. A matematikára hivatkozol, és tagadod a részhalmaz fogalmát? @Bravehearth:” ne azt ismételgesd, hogy te érted mások meg nem értik, mert akkor nem fogok segíteni.”. Na, neked meg azt kívánom, hogy $pi$ legyen a legjobb segítőd. Pá!

élhetetlen 2018.03.10. 17:28:45

@agapornisz: „Kedves kommtársam! Az a húszezer befizetett 300000+60000 eurót, azaz 110 millió HUF-ot”. Nem befizetett, hanem kölcsönadott. Ez azért különbség. A másik, miért ezt az utat választották, ha bárhova az EU-ba kaptak volna belépési, vagy munkavállalási engedélyt? Nem merült fel benned a kérdés? Az sem gyanús, hogy 20000 emberből csak három akadt fenn az ellenőrzési listán? (Pharaont sem tudtuk kiszűrni, pedig nemzetközi körözési listán volt, aztán a miniszterelnökünkkel bratyizott). „csak dokumenttel lehetett az ügyletet bonyolítani.”. Aha, ahogy a magyar állampolgárságot is csak így tudtak szerezni a környező országokból. Vagy nem? (csak a már felderített visszaélésekre gondolok).”Aki ennyi pénzt lerak”. Egy, nem tudod, hogy ki rakta le a pénzt azért, hogy egy embere szabadon kóricálhasson az EU-ban, kettő, vannak külföldön bankok, akik erre adnak hitelt, mert a magyar állam majd visszafizeti. Tehát az érveid nem sokat érnek. „Szóval ez nem az a halmaz.”. A másik része húzósabb. Robbantgatnak. Lehet, hogy tényleg bekattant fanatikus, vagy csak bekattant, mint aki Pesten a villamos alá löki a várakozót. De lehet az is, hogy valaki bevállalja a rendzavarást, lövöldözést, tömeges gyilkosságot, mert Allahra megígérték neki, hogy ennek fejében eltartják a családját, és felnevelik a gyerekeit. Miből gondolod, hogy az Európába érkező semmit sem kereső migránsnak van pénze a gyilkoló eszközökre, miért nem merül fel benned, hogy akit pénzért engedünk be, esetleg az finanszírozza ezeket az eseteket? Csak kérdezem.

élhetetlen 2018.03.10. 17:38:04

@agapornisz: „pl. az USA-ba is könnyen bejut, aki lerak egy valag pénzt, azzal, hogy beruházást hajt végre.”. Nálunk hol van itt szó beruházásról, cégalapításról, akármiről? „Más kérés, hogy az omonózus 60 ezres sáp hova vándorolt.„. Ja, és nem is érdekes, a letelepedési kötvény ebben a formában, ebben az országban jó így. Valakinek. Hogy még az államnak sem? Nem számít. Okos!

élhetetlen 2018.03.10. 17:45:17

@Bravehearth: „Csak ez egy hazudozó, sunyi elvakult migrisimogató retek!” Nem ismerem @chrisred –t, nem figyeltem. De az ma feltűnt, hogy te §PI§ seggét nyalod, akkor is, ha lekezel, az feltűnő volt. Na, ez kinek a kudarca?

Bravehearth 2018.03.11. 10:37:34

@élhetetlen: "Nem ismerem @chrisred –t, nem figyeltem."

Van előzménye bőven. Több hónapos.

"De az ma feltűnt, hogy te §PI§ seggét nyalod, akkor is, ha lekezel, az feltűnő volt."

Egy válaszom volt az említett kommtársnak. Ha ez szerinted seggnyalás, akkor az rólad szól, a te dolgod. Hogy a tag lekezelő, az pedig róla. Engem nem frusztrál.

"Na, ez kinek a kudarca?"

Hogy nem ismersz föl különbséget egy szimpla válasz és egy seggnyalás közt, az mindenképp a tiéd!
B.
süti beállítások módosítása