HTML

Bozótharc

Korrupcióról, környezetvédelemről, és más közügyekről...

Friss topikok

Linkblog

A HÖK is a CEU-törvény ellen foglalt állást

2017.04.01. 22:37 bozotharcos

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Hallgatói Önkormányzatának elnöksége az alábbi közleményt adta ki a jövő héten a parlament elé kerülő, a külföldi felsőoktatási intézmények magyarországi működéséről szóló törvénymódosítási javaslattal és annak a Közép-európai Egyetemre való hatásával kapcsolatban.

"Úgy gondoljuk, hogy a diplomák kiadásával kapcsolatos szabályozások szigorítását körültekintő szakmai diskurzusnak kell megelőznie, és a szigorítás megvalósítható a Közép-európai Egyetem teljes ellehetetlenítése nélkül is.

A Közép-európai Egyetem a felsőoktatási palettán egyedi színfoltként jelenik meg, megszűnésével a magyar tudományos közeg és így a magyar társadalom is sokat vesztene. Az Eötvös Loránd Tudományegyetemnek a Közép-európai Egyetemmel való kapcsolata több tudományterületen kifejezetten szoros, így a Közép-európai Egyetem bezárása közvetlenül érintené az ELTE hallgatóit is.

A fenti okok mentén kifejezzük szolidaritásunkat a Közép-európai Egyetem oktatóival és hallgatóival.

A Közép-európai Egyetem fennmaradása érdekében kérjük az ügy mihamarabbi, minden érintett szereplő bevonásával történő, megnyugtató rendezését.

Budapest, 2017. április 1.

az ELTE Hallgatói Önkormányzatának elnöksége"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotharc.blog.hu/api/trackback/id/tr6212394465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása