HTML

Bozótharc

Korrupcióról, környezetvédelemről, és más közügyekről...

Friss topikok

Linkblog

Brüsszel elkobozná a bűncselekményből származó vagyonokat

2018.10.04. 00:35 bozotharcos

A bűncselekményből származó vagyon befagyasztása és elkobzását megkönnyítő szabályokról csütörtökön dönt az Európai Parlament - adta hírül a szervezet Kommunikációs Főigazgatósága. Szerintünk ennek megszavazása  érdekes helyzeteket eredményezhet: például korrupt országok vezetőinek talán okozhat néhány álmatlan éjszakát. Vagy nem. (Fotó:  ©AP Images/European Union-EP)epvagyonelkobza_s.jpg

A közlemény szerint az Európai Unióban a bűnözők által bonyolított üzletek forgalma körülbelül 110 milliárd euró, vagyis az EU 2010. évi GDP-jének hozzávetőleg 1%-a. Az Europol 2016-os adatai szerint a bűncselekményből származó becsült jövedelem 98,9%-át nem kobozzák el, és az továbbra is a bűnözők rendelkezésére áll.

A Bozótharc  a Magyarország  Európai Ügyészséghez való csatlakozásért aláírásokat gyűjtő Hadházy Ákos független (korábban LMP-s) országgyűlési képviselőt, mit szól a hírhez, s ezt a választ kaptuk:

"Ez újabb bizonyítéka annak, hogy az EU adófizetői nyomására az unió politikusai is felismerték, hogy mekkora probléma a korrupció és ezután tenni is akarnak ellene. Ezt a javaslatot megelőzte az EUrópai Ügyészség felállítása, amitől a magyar kormány úgy fél, mint ördög a tömjénfüsttől. Ha a magyarok ki tudják kényszeríteni a csatlakozást, akkor a kormánytagok közül sokaknak nem csak a börtöntől, hanem a vagyonelkobzástól is jobban kell félnie."

Ezért van szükség Hadházyék szerint a tagországok kormányainak a körmére néző európai ügyészségre.

A kezdeményezést támogatók itt online is aláírhatják az ívet.

 

A Bozótharc már korábban is írt hasonló javaslatról, Magyarországgal kapcsolatban, a Visszavennék a közpénzből lopott óriásvagyonokat című bejegyzésben:

"Magyarországon a korrupció miatt évi 500-1000 milliárd forint tűnik el gyanús csatornákon, lezsírozott pályázatokon és közbeszerzéseken keresztül, magánzsebekbe vándorolva – állítja a Párbeszéd Magyarországért közleménye."Ha 20 ezer forintos bankjegyeket egymásra teszünk, akkor egy 18-36 kilométeres toronynak felel meg ez az összeg. Ezt a gigantikus pénztömeget úgy sikerült kilapátolni a magyar államkasszából, hogy a legfőbb ügyésznek ebből semmi nem tűnt fel" - fogalmaz az ellenzéki párt. A párt ezért többek között oligarcha-adót  és földadót vezetne be, és ígéretük szerint garantálná, hogy az ellopott milliárdok visszavándoroljanak az államkasszába."

screen_shot_2018-10-04_at_0_13_49.png

Az Európai Parlamentben most szavazásra kerülő javasolt szigorításra az indoklás szerint azért van szükség, mert jelenleg a bűncselekményekből származó pénz elkobzását, vagy befagyasztását számos kisebb törvény és rendelet szabályozza a tagállamokban, ami megnehezíti a hatóságok munkáját. A pénzösszegek befagyasztását elrendelő határozatok kölcsönös elismerésének hiánya miatt pedig szinte lehetetlen ezeket a határokon túl érvényesíteni. 

A javaslat szerint fontos, hogy az elkobzott vagyont helyesen kezeljék és társadalmi célokra, a sértettek és családjaik, illetve a szervezett bűnözés áldozatául esett vállalkozások kártalanítására használják fel, esetleg a szervezett bűnözés elleni fellépésre fordítsák.

Az EP-képviselők szerdán vitáztak és csütörtökön szavaznak a javaslatról, amelyet elfogadása esetén még a Tanácsnak is jóvá kell hagyni. Ha zöld utat kap, akkor a tagállamoknak a hatályba lépésétől számított 1 évük lesz arra, hogy átültessék a nemzeti joganyagukba.

 Friss hír: a Bozótharc információi szerint a javaslatot ma megszavazták az Európai Parlament képviselői...

 

67 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotharc.blog.hu/api/trackback/id/tr8914280419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.04. 06:04:25

Ezek szerint be lesz fagyasztva Soros és társai vagyona? Meg a világot kirabló nyugati nagytőkéseké?

Nem hinném...

David Bowman 2018.10.04. 15:01:11

Luxemburg és Monaco összes vagyonát? :O

Csató 2018.10.04. 15:01:34

"Ha 20 ezer forintos bankjegyeket egymásra teszünk, akkor egy 18-36 kilométeres toronynak felel meg ez az összeg."

Lélegeztetőgépben is plííz!

Nzoltan 2018.10.04. 15:24:46

Akkor az összes balos privatizőr el fog szegényedni. Szerintem nem akarják ők ezt maguknak.

Nincs közöttünk csicska 2018.10.04. 15:27:54

brusszelnek koze nincs az adoztatashoz, a biraskodashoz es a hatarvedelemhez, ami az orszagok szuverenitasanak a legkozepe

Orbán veje 2018.10.04. 15:30:18

Az országnak juttatott eu-s pénzeket a fidesz maffia ellopja. A történelmi lehetőséget, hogy a fejlett világhoz zárkózzunk a fidesz bűnszövetkezet ezáltal szintén ellopja. Ebből az is következik hogy aki a fideszt támogatja az egyúttal Magyarország sírásója.

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.10.04. 15:33:13

Ezeket a dumakat mar ismerjuk

Mondtak 14 eve az EUba lepeskor mindenki gazdag lesz korupcio mexunik. Ugyanolyan a korupcio es mindenki ugyanolyan csoro.

ha ha ha

Ballib vagyok mert rettegek 2018.10.04. 15:39:38

A Soros bérenc lippsi brüsszeliták csak szeretnék elvenni Orbán Viktor és a nemzeti magyar nagytőkés osztály vagyonát, mert tudják, hogy akkor nekik soha többé nem kellene dolgozniuk még az unokáik is csak fürdeni fognak a pénzben.
De hiába is reménykednek a brüsszeliták, Orbán Viktoréktól egy fillért se fognak tudni elvenni, mert akkor mi majd békemenettel fogunk visszavágni. Aki Orbán Viktor zsebéből akarja kivenni a pénzt, az a magyar népet lopja meg!

Ráadásul mit ugrálnak a brüsszeliták? Még sose volt még ennyire tiszta és átlátható a közbeszerzés mint Orbán Viktor alatt. Miközben Gyurcsány alatt az összes Mszp-s ott állt a kasszánál és azt se tudtuk ki mindenki lopja a közbeszerzési pénzeket, addig Orbán Viktornál minden átlátható.

A közbeszerzési százmilliárdokat ma nem tüntetik el a párttagság zsebébe, hanem ma van néhány nemzeti magyar nagytőkés akik vigyáznak arra hogy a magyar emberektől lerabolt profitot a multik ne tudhassák megszerezni és kivinni az országból, hanem a profit most már a magyar nagytőkések bankszámláin, így szolgálva a magyar érdekeket. Ez fáj a brüsszelitáknak hogy most nem a ballibek lopják a pénzt.

2018.10.04. 15:43:54

@maxval balcán bircaman: Úgy néz ki, éhen halsz gazdiddal és fajtatársaiddal együtt. De nem lesz kár értetek. Még meg is tapsoljuk.

2018.10.04. 15:46:12

@Nzoltan: Szegény illibbant tolvajgárdistatag. Mi lesz akkor veletek? Bakker! Dolgoznotok kell és minimálbérből megélni a piaci értéketeknek megfelelően? Mi lesz akkor kis NER középosztályos vagyonnyertes gecik veletek? Nektek még munka se jut, mert ki akarna szarházi semmirevaló bűnözőket alkalmazni?

2018.10.04. 15:47:26

@Ballib vagyok mert rettegek: Vagyon nélkül maradsz vazze gazdiddal egyetemben. Jaj! Együtt röfögtök majd valamelyik csúti disznóólban amíg el nem mérnek kutyaeledelnek. Háháhá!

2018.10.04. 15:52:13

@Nincs közöttünk csicska: De majd lesz. Jobb is ha egy központosított jogrendszer lesz ami egyenlő mércével mér, és fellép az embereket ért sérelmek ellen, mintha nemzeti szuverenitás címén hagyná minden jöttment csüngőhasú leffegő nyelvű importált bangladesi cigánynak, hogy szétlopja az európai adófizetők közös javait és közben a retkes lakájmédiája meg trollhordája tele torokból visítva tobzódjon mások munkájának gyümölcséből. Ezekkel a különutas, illibbant férgekkel bármilyen áron le kell számolni.

2018.10.04. 15:52:18

Remélem minél hamarabb megvalósul és a lopós fideszes politikusbűnőzök illetve haverjaikkal kezdik.
orbán.tiborc.mészáros,rogán.lázár stb......

2018.10.04. 15:54:02

Remélem minél hamarabb megszavazzák és a lopós fideszeseken illetve talpnyalóikon kezdik...

Nincs közöttünk csicska 2018.10.04. 15:55:57

@LebensraumamOsten: Igen, ez mar a torokokkel, habsburgokkal, szovjetekkel is bejott!

inkabb kihagyjuk

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.10.04. 16:03:33

@LebensraumamOsten:
Az általad igényelt jogrendszer már most is működik. Ennek jegyében kapott Biszku Béla, az '56 utáni megtorlások levezénylője, a kivégzések apostola menlevelet

Nagy Anita Sv 2018.10.04. 16:07:55

@Nzoltan: Kezenfogvs a fideszes uriemberekkel..:)

blah 2018.10.04. 16:26:54

fidesz csicskák csaholjatok

ami szabad 2018.10.04. 17:14:06

@Nincs közöttünk csicska: Persze. Hiszen az a 16.000 oldalas szerződés, amit taggá válásunk előtt az MDF -MSZT és a FIDESZ kormányok együttesen dolgoztak ki az EU-val, nyilván nem létezik. Mármint a FIDESZ univerzumban... Kvára jó lenne tudni, hogy volt némi előzménye a belépésnek, és számtalan kérdésben a szerződések irányadóak. Az EU úgy működik- mint demokratikus bár baromi lassú intézményrendszer- hogy ezeken a szabályokon közös megegyezésekkel lehet alakítgatni, de felrúgni és folyton szabadon értelmezni ahogy nekünk éppen jól esik, nem lehet. Éppen arra szólna valójában a mindenkori kormány felhatalmazása, hogy a számunkra lehető legjobb megoldásokat érje el, de speciel a korrupció nem mond má' hogy az állampolgárok érdeke, és nem azé a néhány ezer szarházié, aki eddire már egy- két államadósságnyival megrövidített bennünket! Én spec. támogatom, mégpedig 30 éves visszamenőleges hatállyal! Nem érdekel, hogy szegfűs, tulipános, narancsos, madaras vagy milyen tetű lopott meg bennünket, szedjék csak vissza tőle nyugodtan, vagy ha már nem él, akkor a leszármazottaktól. Egy db könnycseppet nem fogok hullatni egyikért sem, legfeljebb meglephet, hogy nahát! Ő is? Bár lehet, már semmi nem lep meg..

Nincs közöttünk csicska 2018.10.04. 17:16:22

@ami szabad: nincs semmilyen korrupcio

az nem korrupcio hogy a kocsmaba is mondtak hogy orban korrupt

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2018.10.04. 17:40:19

Ez komooooly?
Brüsszel elkobozza
-Francia Afrika többszáz év alatt összerabolt vagyonát?
-az Egyesült Britisztáni Kalifátus 500 év alatt öszerabolt vagyonát?
-Belgium Kongótól lenyúlt vagyonát?
-az elrabolt afgán heroin- bevételeket, kőolaj, földgáz, uránium ellenértékét, amit Irak, Afganisztán, Líbia, Tunézia, Szíria demokratizálásával elloptak?

Na, neeee.....

ami szabad 2018.10.04. 18:07:02

@Nincs közöttünk csicska: Kedves Csicska! Sírjak, vagy röhögjek a naivitásodon? Esetleg kérdőjelezzem meg az objektivitásodat? Én nem a kocsmákban gyűjtöm az információimat, bár tény, hogy azzal is többre mennék, mint ha mondjuk a magyar királyi televíziókat nézném! ( Azt sem nagyon teszem, néha erőt veszek magamon, de 10 perc után csömör a köbön) Ellenben az ország sok-sok városában rengeteg cégvezetővel találkozom, akik elmondják, hogy míg pl, maszop időkben a 10-20% visszaosztó játszott, simicskás időkben 9-10 szereset kellett egy számlára írni, mint maga a kifizetés pl. egy útépítésnél, most pedig annak függvényében hogy sima eu-s pénz lenyúlás ( mondjuk k+f) , vagy valamit azért csinálni is kell, 40-70-90% a leadó. Szerinted, ezzel meddig tud elmuzsikálni egy ország? Mert azért a hallottam eladó a céged telefon egyre több tiszta magyar vállalkozó problémája, és ők pl. lehet, hogy valamit jól csináltak eddig, hogy állva maradtak a viharokban, foglalkoztatnak embereket, termelnek, adóznak miegymás, és nem csúnya multik ám, meg nem is balosok, csak csináltak egy jó céget! Amikor egy vizes vb tervezett 25 Mrd-os költsélge felcsusszan 125 Mrd-ra ( meg többre) akkor nehéz arra gondolni, hogy ENNYIRE nem tudtak számolni a tervezésnél... Ha van +30-40 %. azz értem, a tervek és kivitelezés közötti időben az infláció, anyagár, esetleg bérnövekedés ..stb, ok. Ez speciel itt azonban 500 % feletti differencia volt. És ha jól tudom, még idén is számoltak oda párszáz milliót, úgyhogy lehet, nem is ez lesz a vége.. De az okleveles naivokat, a pár hónapos csecsemőket és az elvakult fideszeseket leszámítva ember nincs a földön, aki eztet elhiszi, mert az szamarabb a lónál! Mármint hogy indokolt. :(

exterminador 2018.10.04. 18:14:09

@maxval balcán bircaman: Biztos vagy te ebben? Nem bíznék annyira Putyinban, mi lesz, ha már nem utalja a zsoldodat?

exterminador 2018.10.04. 18:15:48

Nagyon hörögnek a trollok, úgy látszik, ez érzékenyen érintené őket.

morph on deer 2018.10.04. 18:48:41

@Nincs közöttünk csicska:
”az nem korrupcio hogy a kocsmaba is mondtak hogy orban korrupt”

Miért, hol szeretnéd inkább hallani?

balázs73 2018.10.04. 18:51:14

Ezt a korrupciót azért jó volna definiálni. Ha a balatoni lángosos, a szegedi taxis, a budapesti romkocsmás nem ad számlát, akkor az EU fogja elkobozni a teljes vagyonát?!

Hol végzik, és kik az elfogulatlan nyomozást? Az EU melyik tagállamában? Hol történik a bírósági tárgyalás? Az EU egy másik tagállamában? Hol történik az ítélet végrehajtás? Az EU egy harmadik tagállamában? Az elkobzott vagyon hová kerül? Kihez kerül? Csak lefoglalják, vagy elköltik valakik mások, másokra, önmaguk által meghatározott célokra?

Ha az a vagyon nem mozgósítható tőke (pénz), hanem ingatlan, gyár, erdő, szántó, földterület, tó, erőmű, bánya, akármi, az miként kerül elkobzásra? Az EU egyszerűen "államosítja" akkor is, ha az mondjuk Csehországban, Lengyelországban, Spanyolországban, Németországban, vagy az EU területén kívül eső területen van? Ha az az a vagyon egy adóparadicsomban van akkor az adott külső országot katonai megszállás alá helyezi ha az nem adja a vagyont? Ehhez a NATO adja az embert és a fegyvert, vagy az EU felállít egy saját erőszakszervezetet külön a célra? Kik lesznek a tagjai? Honnan toboroznak hozzá katonákat? Miből finanszírozzák?

Az elkobzott vagyonokat szétosztják az EU törvénytisztelő polgárai között testvériesen, így én is kapok belőle? Nem volt hasonló társadalomkísérlet a XX. század folyamán? Mi is lett annak a vége?

rallus 2018.10.04. 18:55:45

@ami szabad:" A napokban két gazdasági elemzőintézet is rekordnagy GDP-növekedést prognosztizált az idei évre: kedden a GKI módosította 4,2 százalékra az előrejelzését, szerdán pedig a Pénzügykutató dobott be egy 4,4 százalékos értéket, ami a válság utáni időszakot nézve rekord lenne." Forrás: Index...
Akkor ez hogy jött össze? A lakossági fogyasztást azért nem említem, mert ti úgyis tudjátok, hogy Mészáros 43 tonna bélszínt eszik naponta....

kvadrillio 2018.10.04. 19:08:03

ROHAGGYANAK MEG A MASZEK PATIOKUSOK ! EZÉRT DÖGROVÁS A KAPŐITALIZM US, MERT EZEK IS SAJÁT ZSEBRE HARÁCSOLNAK ÉS GYÓGYSZER HIÁNYT IS GENERÁLNAK !!! VISSZA A COCILIZMUST !!!!!
Gazdaság
Újabb négy gyógyszertárat zárattak be
Origo2018.10.04. 12:44

Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) folyamatosan vizsgálja a hazai gyógyszertárak szabályos működését. E vizsgálat eredményeként a hatóság most négy olyan gyógyszertár működési engedélyét vonta vissza, amelyek súlyosan megsértették a gyógyszerek forgalmazására vonatkozó jogszabályokat.
Erről tudnia kell
Félrevezetés miatt perelik a legnagyobb amerikai aukciósházat
Így pusztítják el az illegális elefántagyart
Pálinkával itatta, kolbásszal etette ellenfelét Cseh László

Az OGYÉI tisztigyógyszerészei a csengeri Patika Csenger, a porcsalmai Patika Porcsalma, a rozsályi Erdőhát Gyógyszertár és a debreceni Sas Patika tevékenységét ellenőrizve azt tapasztalták, hogy

a gyógyszerészek nagy mennyiségben vény nélkül adtak ki a betegek számára fájdalom- és gyulladáscsökkentő gyógyszereket, antibiotikumokat, szteroid gyulladáscsökkentő injekciókat, illetve altatókat.
IllusztrációForrás: MTI/Varga György

A gyógyszerek kiadására vonatkozó jogszabályok megsértése a betegekre nézve súlyos következményekkel járhat.

Nem véletlen, hogy bizonyos gyógyszerek csak recept ellenében válthatók ki, hiszen a beteg által szedett egyéb gyógyszerek kölcsönhatásba is léphetnek egymással, illetve a társbetegségek is befolyásolhatják állapotát, emiatt csakis orvosi felügyelettel, orvosi javaslatra az előnyök-kockázatok szigorú mérlegelésével, illetőleg a laborértékek gyakori monitorozása mellett adhatók ki biztonsággal a vényköteles készítmények – áll az OGYÉI honlapján.

Az Észak-Alföld régióban működő gyógyszertárak összesen 20 ezer doboz receptköteles gyógyszert adtak ki vény nélkül, ezért közel 21 millió forint bírságot szabott ki rájuk a hatóság.

A betegellátás szempontjából a porcsalmai és az rozsályi települések lakói számára okozhat nehézséget a gyógyszertárak működési engedélyének visszavonása. A Porcsalmához legközelebbi gyógyszertár a falutól 3,5 kilométerre lévő Tyukodon található, Rozsály lakosai pedig a 15 kilométerre lévő Jánkmajtison érik el a legközelebbi.
IllusztrációForrás: MTI/Mohai Balázs

Az OGYÉI az engedélyek visszavonásával egy időben tájékoztatta a gyógyszertárak nélkül maradt Porcsalma és Rozsály települések polgármestereit a határozat tartalmáról, egyúttal jelezte, partner abban, hogy mielőbb megoldást találjanak arra, hogy a település lakosai a korábban megszokott közelségben tudjanak gyógyszerhez jutni.

Csenger és Debrecen az intézkedés hatására nem marad gyógyszertár nélkül, így az ellátásban ezeken a helyeken nem kell nehézséggel számolni.

Az Intézet az elmúlt három évben hét gyógyszertár engedélyét vonta vissza.

A KURVA ANYJUKAT MINDNEK A PICSÁBA BÖRTÖNBE VELÜK !!!!!

EZÉRT KELLETT MASZEK KÉZBE ADNI A PATIKÁKAT ???????????!!!

Nincs közöttünk csicska 2018.10.04. 19:16:25

@ami szabad: A velemenyed nem relevans, elobb tessek egy korupciot bizonyitani

Nincs közöttünk csicska 2018.10.04. 19:23:04

Ez jo!

Junker egyszer mar luxembourgi miniszterelnokkent elkobozta a buncselekmenybol szarmazo vagyonokat, amikor a luxembourgi - meg a svejci - bankokban mossak tisztara az osszes EUs milliardos es politikus dugipenzet, meg persze arab es afrikai diktatorok penzet is mossak kezet is csokolnak nekik

vergyula 2018.10.04. 19:23:27

Én azt hittem, hogy a bűncselekményből származó vagyont mindig is elkobozták. Na de félre a tréfát, mégis hogyan gondolják ezt kivitelezni? Előttem már felsoroltak több történelmi - európai országok által elkövetett - bűncselekményt, melyből az elkövető ország jelentős vagyonra tett szert. Mégis mennyire mennek vissza az időben? A keresztes hadjáratokban "szerzett" közel-keleti kincseket is elkobozzák? Vagy húznak egy vonalat 2018-nál, és aszongyák: "mostantól"?

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.10.04. 19:24:11

Rossz hírem van, ez baromira nem érdekli a Fideszt. Ők a vagyonukat törvényesen szerzik. Ha kell nekik valami, akkor hoznak egy törvényt és elveszik.
Meg kellene érteni, hogy az oligarcha és a bűnöző nem ugyanaz. A bűnöző megszegi a törvényeket. Az oligarcha elferdítteti. A végeredmény mindkét esetben az, hogy tisztességtelen haszonra tesz szert, de az egyiket nem lehetséges jogállami eszközökkel megfogni, mert a jog az ő oldalán áll.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.10.04. 19:32:16

Az EU gépezete lassan indul be, de ha beindul, akkor orbánc tolvajbandájának befellegzett. Pár év eltelt mire eljutottunk idáig, a tolvajok megbüntetése is el fog tartani egy ideig, de megéri várni rá, mert egyszer eljő. Retteghet az orbáni maffiabanda.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.10.04. 19:35:46

@Lord_Valdez: Az EU-s támogatására nem hoztak semmilyen törvényt. Azt egyszerűen csak zsebre tették. Ezért rettegnek is a kis tolvaj patkányok annyira. Az EU meg visszaveszi azt, amit a magyaroknak adott, nem egy párt tolvaj seggnyalóinak. Az orbánseggnyalóktól visszaveszi és odaadja a magyar népnek. Ilyen egyszerű.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.10.04. 19:38:01

@Nincs közöttünk csicska: Már bizonyítva van, hogy az EU-s pénzeket pofára osztották, nem érdemek szerint. A fidesz pártfunkcionáriusai egyszerűen ellopták ezeket a pénzeket. Szépen vissza lesz tőlük véve, és oda lesz adva a magyar népnek.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.10.04. 19:41:53

@GIeccsertetű:
Ezek a srácok jogászok és nem most kezdték a lopást. A 90-es évek óta ebből élnek. Hidd el, hogy minden le van papírozva rendesen. Csak néha-néha csúszik bele van hiba pl. Mengyi.
Nézd meg inkább R. Andrást. Soha nem sikerült elítélni. A felesége megnyert egy közbeszerzést. A törvény szerint országos lapban kell meghirdetni. Megtörtént. Hogy a lapból csak két példányt nyomtak és mindkettőt az asszony vette meg, hát, most mondd meg, milyen az élet. Semmit nem tudtak vele kezdeni. Betartotta a törvény betűjét.

vergyula 2018.10.04. 19:42:04

@GIeccsertetű: "Az orbánseggnyalóktól visszaveszi és odaadja a magyar népnek. Ilyen egyszerű." - Hát, hát, hát, én is idealista vagyok, de azért ez az optimizmus tényleg tiszteletre méltó. A próféta szóljon belőled.

illaim 2018.10.04. 21:34:55

@Lord_Valdez: Vicces vagy! Ezek a "jogászok" által eszkábált törvényeket rendre elmeszeli az Európai Bíróság! LOL Találj ki valami élethűbb történetet, ez most nem sikerült! Ne ne add fel, egyszer még neked is sikerülhet! LOL és DD azaz Don't die!

2018.10.04. 21:41:40

@Csató:

"Lélegeztetőgépben is plííz!"

Majd akkor kérd, amikor szükséged lesz rá, és nem lesz gyíkarc.

2018.10.04. 21:47:57

@Lord_Valdez:

Nos, most becsúszott egy kis gikszer.

Adott egy megyeszékhely kórháza, ahol a "Modern Városok Program" keretén belül lehetett pályázni felújításra. Azt most ne kérdezd, hogy miért épp így és ilyen nevű pályázaton, de nyert a kórház.
Annak rendje és módja szerint ki is írta a közbeszerzési pályázatot, ahol nyert is 12 milliárd forintot.

A bontásra külön pályázatot írt ki, ahol is egy helyi vállalkozó konzorcium első körben nyert is.
Igen ám, de az utolsó pillanatban a gazdi egyik lányának a fülébe jutott, hogy van ez a biznisz.
Lecsapott rá, és az utolsó napon - azaz tegnap előtt - a kormány felemelte az összeget 16 milliárdra, és hogy-hogy nem, de a leányzó nyerte a pályázatot.

Az most mellékes szál, hogy honnan, miképpen és módon fog lebontani egy 4200 négyzetméteres azbeszttel teli épületegyüttest. Értsd, hogy honnan van hozzá megfelelő akkreditált azbesztet bontó cég, infrastruktúra, és megfelelő számú szakembergárda nemcsak a bontáshoz, de az építéshez is, etc, etc.

Az annál inkább érdekes, hogy az utolsó napon megváltoztatott pályázati kiírás - amely ugye arra lejtett, amerre a leányzó feküdt -, mennyire lesz jogszerű az OLAF szemében.
Mert hogy bűzlik az egész, az hót ziher.
És még mielőtt a fityiszesek nekem esnének. Igen! A saját szememmel láttam a terveket, és az eredeti, illetve a megváltoztatott pályázati kiírást is.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2018.10.04. 21:56:23

@illaim:
Ebben az esetben csak győzd kivárni, hogy mikor ítélik el tőle. Jó eséllyel előbb halnak meg ők, vagy te, minthogy erre sor kerülne. Ezek nem olyan amatőr tolvajok voltak, mint Weisz meg hasonlók. Ezek nehézsúlyúak, nem lehet csak úgy ripsz-ropsz megfogni őket.

@Látens Inszinuáció:
De pont itt a lényeg: megváltozott a pályázati kiírás, nem csak úgy odacsúszott a döntés. Innentől kezdve lehet mutogatni arra, hogy de hát egyedül a leány felelt meg a kiírásnak. Minden le van papírozva.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.10.04. 22:05:22

"A bűncselekményből származó vagyon befagyasztása és elkobzását megkönnyítő szabályokról csütörtökön dönt az Európai Parlament"

Nagyon helyes. Azt, hogy mikor történt bűncselekmény, az adott ország független bírósága dönti el még mindig, ugye? Vagy már az EU nagyjai fognak ítélkezni is?

Tisztességes Természettudomány 2018.10.04. 22:11:20

Brüsszel?
Elkobozná?

Na, azt megnézem. Milyen hatáskör vagy illetékesség alapján?

Realista60 2018.10.04. 22:36:12

@maxval balcán bircaman: Te nagyon hülye Orsós faszát szopó, már megint itt vagy? Jól megfizetnek, mi? Mondd meg anyádnak, hogy ne jöjjön holnap hozzánk takarítani, mert ellopta a porcelántányérunkat, ezt azzal magyarázta, hogy a fia is fideszes és azt mondta, hogy nála az alap, hogy lopni kell, így azt mondta neki, ha bármit el lehet lopni, akkor azt el kell lopni. Ezt az Orbán faszából szopta ki és magáévá tette és édesanyja számára is kötelezővé tette, hiába ő nem akarta, de egy fideszes, ha nem lop, akkor az már náluk törvénysértés. Láttátok Kövér bajszán mennyi geci volt? Nem tudta, hiába, na, letörölni, biztos büszke rá, hogy a "NEMZETI KAN" baszta szájba!

Realista60 2018.10.04. 22:43:46

@Ballib vagyok mert rettegek: Anyád is értelmileg sérült volt és te örökölted! Szégyelld magad te "NEMZETI BAROM"! Mitr lehet várni ezek után a kommentjeidből? Bebizonyítottad, hogy te vagy a "NEMZET HÜLYÉ",-je. Indulj a választáson, biztos befutó vagy!

Magyarország Europa jövője. 2018.10.04. 23:17:42

"Magyarországon a korrupció miatt évi 500-1000 milliárd forint tűnik el gyanús "

Akkor ez rendben van, pipa.

Nekem ennel meg tobbet is megerne, hogy van egy hazaszereto az orszag erdekeit az elso helyre helyezo kormany.

Nem sokra mennek a libbantakkal, akik 100 evre eladositanak az orszagot(meg most is fizetjuk a 70-es evekben altaluk felvett kolcsonoket), plusz rank szabaditanak az arabjaikat, es ujra szegyelnunk kene a magyarsagunk.

Szoval ez igy teljesen rendben van. Ha csak ennyibe kerul a szabad, fuggetlen, szuveren Magyarorszag, az ingyen van. A duplaja sem lenne sok.

dukeekud 2018.10.04. 23:27:13

"Magyarországon a korrupció miatt évi 500-1000 milliárd forint tűnik el gyanús csatornákon, "Ha 20 ezer forintos bankjegyeket egymásra teszünk, akkor egy 18-36 kilométeres toronynak felel meg ez az összeg. "

Kiszámoltam de csak 5 km magas toronynak felel meg. Gyanus, hogy a maradék 30 kilométernyi pénzt a libbantak loptak el, vagyis 6-szor annyit lopnak mint a fidesz.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.10.05. 00:15:10

@Magyarország Europa jövője.: "Nem sokra mennek a libbantakkal, akik 100 evre eladositanak az orszagot(meg most is fizetjuk a 70-es evekben altaluk felvett kolcsonoket)"

Uramatyám te degenerált orbán faszszopó hulladékja!!! A 70-es években a libsik voltak hatalmon???? Nem orbán, kövér MSZMP-s komcsi faterjaik a Kádár vezérükkel??? Meg a matolcsi meg a smittpali meg a többi fideszkomcsi seggnyaloncaikkal??? És már 50 éve fizeted azt a kölcsönt???? Hát nem vissza lett fizetve minden adósság az IMF-nek pár évvel ezelött???

Te mondd már meg, hol születik a magad fajta degenerált ostoba cselédnépsége és kitől????

Magyarország Europa jövője. 2018.10.05. 00:34:52

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Latom meg mindig "A multat vegkep eltorolni"-ben jarsz agyilag.
Meghamisithatatlan tortenelmi tenyekkel vitatkozol.
Az MSZMP -bol lett az MSZP es az SZDSZ.
MSZP-bol lett kesobb a DK, es az SZDSZ-bol lett az LMP meg a MOMENTUM. Vagyis az egesz mostani ellenzeki bagazs egyenes agi jogutodja a kommunista diktaturanak, igy felelosek az akkori dolgokert. Es mivel mostmar a jobbik is a Gyurcsany faszat szopja, oket is oda lehet sorolni a libsi komcsikhoz.

vergyula 2018.10.05. 05:41:49

@Magyarország Europa jövője.: Sosem kellett szégyelnünk a magyarságunk. Mondjuk büszkélkedni sem érdemes vele. Be kéne látni végre, hogy a származás egy adottság, és nem érdem. Akárcsak a kor, a szemszín, vagy hogy mennyire szőrös a hátad. Vigyázz, a szabad, független, szuverén országodban még mindig simán éhen halhatsz, elveheti a bank a házadat, vagy a NER a vállalkozásodat, esetleg egzitálhatsz egy rutin műtétre várva, mert nincs orvos, aki elvégezze.

vergyula 2018.10.05. 05:42:53

@Magyarország Europa jövője.: Na igen, az egykori sorosbérencekből meg NER lett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.05. 05:57:35

@Realista60:

Ezen a hétvégén is lesz pedofil est a Soros-romkocsmában, szóval ne aggódj, ott majd lenyugszol.

A ballib lopáspropaganda meg megbukott közben. A kisember legyint és kacag, hogy milliárdos filantlopós gazemberek csicskásai a szájukra merik venni a "lopás" szót...

vergyula 2018.10.05. 06:02:24

@maxval balcán bircaman: Így van, ha valaki rosszabb nálam, akkor én jó vagyok. A folyamatos relativizálással nagyon rossz irányba megyünk.

lenörd hofstadter 2018.10.05. 08:47:51

@balázs73:

Ha a balatoni lángosos, a szegedi taxis, a budapesti romkocsmás nem ad számlát, akkor az EU fogja elkobozni a teljes vagyonát?!

Elég drasztikus, de ennek a tetű népnek sajnos ez kéne. Amíg mindenki szarik a politikus lopásaira mert kicsiben ő is ugyanezt teszi, addig nem lesz változás. Ha megszopatnák miatta, akkor legalább a dögöljön meg a szomszéd tehene elv alapján legalább elkezdené végre a saját sorsát a kezébe venni, és elzavarni az összes tetves tolvaj fideSSpolitikust és a kiszolgálóikat a bütykös pipába.

lenörd hofstadter 2018.10.05. 08:50:17

@Magyarország Europa jövője.:

"Meghamisithatatlan tortenelmi tenyekkel vitatkozol."

Speciel az is meghamisítatlan történelmi tény, hogy az elmúlt cirka 30 évben mindig a fideSS volt az, ahol a legtöbb régi MSZMP-s és KISZ-es káder táborozott. Elég ha megnézed a közvetlen vezérkart, nincs köztük olyan aki ne a Kádár rendszer hű szolgája lett volna.

nemecsekerno_007 2018.10.05. 09:09:41

"Magyarországon a korrupció miatt évi 500-1000 milliárd forint tűnik el gyanús "

Ja persze. A külföldön dolgozók kieső adói, járulékai meg évi kb. 1000 Mrd.

inreallife 2018.10.05. 10:00:47

erdekes lenne, ha egy vagyonosodasi vizsgalatot folytatnanak ugy le meszaros ellen, hogy kozben nem lenne beleszolasa a magyar hatosagoknak. vajon mi lenne a vegeredmeny?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2018.10.05. 10:11:12

@illaim: Pedig sajnos igaza van. Már nem emlékszem, ki mondta egy interjúban, de közismert és elismert jogász az illető, hogy ezek a lopások olyan rendszerszintűen vannak megtervezve és kivitelezve, hogy jogilag nem lehet(ne) velük mit kezdeni. A megállapítás legfontosabb eleme pont az volt, hogy még ha sikerülne is bíróság elég vinni az ügyeket, csak egy koncepciós per szerű eljárással lehetne elítélő ítéletet hozni.

Mondjuk én nem vagyok jogász és nem is vagyok jártas a témában, de létezik egy olyan tényállás, ami egyes szerződések aránytalanságát mondja ki, de nem tudom, hogy egyáltalán alkamazható lenne-e ilyen esetekben.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2018.10.05. 10:14:09

@Ballib vagyok mert rettegek: ez annyira zseniális, majdnem olyan jó, mintha a Kétfarú kutyák írták volna.

David Bowman 2018.10.05. 16:39:44

Egyszerűbb lenne, ha kormányváltáskor felakasztgatnák az előző bagázst.
süti beállítások módosítása