HTML

Bozótharc

Korrupcióról, környezetvédelemről, és más közügyekről...

Friss topikok

Linkblog

A magyar jog szerint nem is létezik a mód, ahogy Gruevszki elindította a mendékkérelmét

2018.11.21. 13:42 bozotharcos

"Menekültügyi szempontból rengeteg sebből vérzik a történet. Ami a külképviseleten benyújtott menedékkérelmet, illetve a kérelem benyújtására vonatkozó szándéknyilatkozatot (a kormány állítása szerint ezt tette a tiranai magyar nagykövetségen Nikola Gruevszki) illeti, vannak olyan államok, amelyek ismerik ezt a lehetőséget, de Magyarország éppen nem ilyen." – nyilatkozta egy a menekültügy jogi szabályozást jól ismerő szakember a Bozótharcnak a börtönbüntetés elkerülése miatt Magyarországon menedékjogot kért (és kapott) volt macedón miniszterelnök ügyében. Gruevszkit a Pesti Srácok még tavaly "a macedón Orbán Viktor"– nak titulálta. (Bele sem merünk gondolni abba, hogy az amúgy kormánypárti lap esetleg a piszkos pénzügyek nyomán vont párhuzamot ? ;) Érdekes részlet, hogy a nekünk nyilatkozó szakértő szerint  a hatályos törvények szerint a menekültstátusz megadható lenne Gruevszkinek még a bírósági ítélet ellenére is, ám az, ahogyan a volt macedón miniszterelnök  menekültstátuszt igényelt, szabályellenes.gruevszki-orba_n.jpg

Jogi szakértőnk így folytatta a helyzet elemzését:

"Magyarországon nemzetközi védelem iránti kérelmet csak a menekültügyi hatóságnál lehet benyújtani. A menedékkérelem benyújtására irányuló szándékot idegenrendészeti, szabálysértési vagy büntetőeljárás során , repülőtéren vagy tranzitzónában is lehet jelezni - ez az információ a magyar menekültügyi hatóság, a Bevándorlási és Menekültügyi Hivatal honlapján is szerepel. Más helyszínt nem ismer a magyar jogi szabályozás.

Ha a kormány által elmondottak valósak lennének, az persze nagyban megkönnyítené a menedékkérők helyzetét, nem kellene embercsempészeknek fizetniük súlyos összegeket, és életüket kockáztatni, míg eljutnak Európába/ az EU-ba. Megnézném azért a szarajevói magyar nagykövetséget, mit szólna ahhoz, ha az a kb. 1000 menekülő ember, aki a hírek szerint most Szarajevóban van, megjelenne a követségen, hogy ők Magyarországon szeretnének menedékjogot kérni.  

Ezen túl, a volt macedón miniszterelnökkel kapcsolatos eljárás számos, az Orbán-kormány által hozott, illetve az Orbán-kormány javaslatára a Parlament által elfogadott jogszabálynak is ellentmond. Gruevszki érvényes úti okmány hiányában - a macedón hatóságok ugyanis bevonták az útlevelét - nem léphetett volna Magyarország területére, ha mégis bejutott volna, akkor a magyar rendőrségnek kötelessége lett volna "átkísérni" a kerítés másik, Szerbia felőli oldalára. Onnan a tranzitzónán keresztül próbálhatott volna bejutni, ott menedékjogot kérni. A tranzitzónát az eljárás teljes tartama alatt nem hagyhatta volna el.  

A menekültként elismerés iránti kérelmét az Alaptörvény 2018 júliusi módosítása alapján el sem lehetne fogadni, mert "nem jogosult menedékjogra az a nem magyar állampolgár, aki Magyarország területére olyan országon keresztül érkezett, ahol üldöztetésnek vagy üldöztetés közvetlen veszélyének nem volt kitéve." Ezt az Alaptörvény XIV. cikk (3) bekezdése írja elő.

Az eljárásban azt is meg kellene állapítani, hogy milyen bűncselekmény miatt ítélték el. Ha ennek során súlyos, nem politikai bűncselekménynek minősül az a cselekmény, amelynek elkövetésénél - figyelemmel az összes körülményre, így a bűncselekmény által elérni kívánt célra, a bűncselekmény indítékára, az elkövetés módjára, a felhasznált vagy felhasználni kívánt eszközre - a bűncselekmény köztörvényi jellege túlnyomó a politikai jelleghez képest, és amelyre a magyar jog ötévi vagy azt meghaladó szabadságvesztés büntetés kiszabását rendeli - akkor szintén nem lehet menekültként elismerni  

Ez azért lehet fontos, mert a belügyminiszter, mint az "idegenrendészetért és menekültügyért felelős miniszter" a menekültkénti elismerés feltételei fennállásának hiányában kivételes méltányosságból menekültként ismerheti el azt a külföldit, akinek az elismerését humanitárius ok indokolja, feltéve, hogy a külföldi menekültkénti elismerését kizáró ok nem áll fenn.  

A hatalmi visszaélés, a magyar Btk. a "hivatali vesztegetés elfogadása" tényállást tartalmazza, ennek az alapesete 1-5 évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő, de a büntetés két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekményt vezető beosztású hivatalos személy követi el. Ha jól tudom, a magyar menekültügyi gyakorlat a büntetési tétel alsó határát veszi figyelembe, tehát akár el is ismerhetné a belügyminiszter menekültként a volt macedón miniszterelnököt."

64 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotharc.blog.hu/api/trackback/id/tr5214384822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éhesló 2018.11.21. 21:12:43

Szerintem létezik.
Itt van.
Minden határon személyivel jött átt, a shengeniig.
Ott pedig egyszerire szóló magyar papírja volt.
Nem volt ellene nemzetközi elfogató parancs, ezért se az albánok, se a crnagorácok, se a bosnyákok, se a rácok nem tudtak ellene eljárni.
Bekaphatjátok.
Gruevszkijét, vagy buktorét.
Ha hagyják.

br17 2018.11.22. 09:08:53

@Éhesló: Oszt' honnét volt neki egyszerire szólú magyar papírja?

kmera 2018.11.22. 09:17:04

Húzzon vissza innen a sunyiba, viheti a cimbijét is, meg az előző két ostoba hozzászólót is. Egyébként is nagyon rühellem már, hogy égetik az embert mindenhol a világban ezek a lepukkant, szockó rendszerből itt maradt szarháziak.Mi lenne, ha végre nem az ilyen hírek terjednének rólunk, ahol ezekkel a sikkasztó, élősködő bűnözőkkel kell egy kövön állni?!
Aki ezeknek trollkodik, az leköpdösheti magát bátran, üzenem, hogy minél jobban verik a nyálukat, annál nagyobb hangsúlyt adnak annak, hogy ez bizony nem elhanyagolható/elkenhető és főleg nagyon elhibázott húzása volt Orbánnak.

Éhesló 2018.11.22. 09:39:49

@br17: nem kellett neki magyar papír, hogy a soros sameszai által szétpuccsolt hazájából lelépjen. Személyivel utazhat az összes délszláv utódállamban, a shengeni övezeten kívül.
A magyar követség pedig ellátta a Magyarországra belépéséhez szükséges egyszeri engedéllyel.
Ez (konzuli) rutineljárás akkor is, ha a papírjaidat ellopják, vagy elveszíted, megsemmisülnek.

Éhesló 2018.11.22. 09:42:21

@kmera: ne álmodozz.
Sorost és a sameszait ismét megmajmolta buktor.
Ajvékoljatok, toppancsatok nagyot a lábacskáitokkal, mi pedig nevetünk rajtatok.

Csak elmesélném, hogy a makik is ráléphetnek az ukránok lejtőjére, ha nagyon feszegetik a pofonládát.
Pár magyar vétó a NATO-ban, Eu.-ban és megtanulják merre lakik az Úristen.
Mi pedig tovább nevetünk rajtatok:
kozvelemenykutatok.hu/#1

Terézágyú 2018.11.22. 09:43:35

@Éhesló:
"Bekaphatjátok.
Gruevszkijét, vagy buktorét."

Ha akarnánk sem férnénk hozzá, mert ti öldöklő versenyben vagytok egymással, hogy melyikőtök szopja éppen a gazdátokat.

dunántúli gyerek 2018.11.22. 09:49:16

"nyilatkozta egy a menekültügy jogi szabályozást jól ismerő szakember " - kinek neve Soros szuletett Schwartz Gyorgy

Dekatlon 2018.11.22. 09:59:04

"a magyar Orbán Viktor"– nak titulálta

nem a macedon Orbán VIktornak?

TBone 2018.11.22. 10:01:39

@Éhesló: Igen, Magyar állampolgárok részére. Nem egy köztörvényes bűnöző részére.

Fülig José 2018.11.22. 10:04:30

@Éhesló: "Ez (konzuli) rutineljárás akkor is, ha a papírjaidat ellopják, vagy elveszíted, megsemmisülnek."
vagy esetleg köröznek... látom ma te vagy az ügyeletes otoba fideSSfelszopó
azt kihagytad hogy sorooooosssssssoooooososososooossoos..
ja dehogy látom megvolt.. menny a kurva anyádba debil fasz.

Éhesló 2018.11.22. 10:30:47

@Terézágyú: összekeversz a családoddal. Ez alapos hiba.
@TBone: tévedsz. Bárkit elláthat okmányokkal, akik ellátását a nagykövet, vagy annak felettesei jóváhagyják.Sőt. Pénzt is adhat nekik. Sőt. Fuvarozhatja is. Sőt. Menedéket is adhat neki a követségen. Akár évekig is.
@Fülig José: nem körözték. Ma sincs nemzetközi körözés ellene.
Alapos justizmordokkal elítélték, majd amikor nem savazta meg a hazája névváltoztatását, akkor be akarták rántani a kóterba egy behívóval, hogy ott alapos kezelésbe véve elemésszék.
De nem jött össze nekik, mert két potenciális áldozatuk addigra már lelépett a görögökhöz, emez meg a magyarok védelmét kérte.
A nemzetközi elfogatásra máig nem tudtak intézkedni soros makedón sameszai.
Ezért szopatta meg őket buktor a gyors intézkedésével.
Most pedig üthetik a nyomát bottal.
Veletek együtt.
Jó buli, szórakoztató az ajvékolásátok.
Ezért nevetek rajtatok buktorral és a bandájával együtt..

Éhesló 2018.11.22. 10:33:22

@Fülig José: neked külön, nehogy azt hidd, hogy a trágárkodás valamiféle ballibbant balfasz magadfajták privilégiuma.
Bekaphatod.
Gruevszkijét, vagy buktorét.
Ha hagyják.
De meg is baszhatod a tetves kurva anyádat a ravatalán.

Minden ballib bérretteg 2018.11.22. 10:35:48

A Soros féle bábkormányok, mint láthatjuk koncepciós eljárásban futószalagon ítélik el a politikai ellenfeleiket, mint a legsötétebb diktatúrákban.

Kötelességünk ezeket az üldözetteket megvédeni, akik összes bűne annyi, hogy megállították ők is a migrációs hullámot.

Fülig José 2018.11.22. 10:39:23

@Éhesló: jájj, mérges lettél nyulambulam? nem tudtam, hogy ilyen érzéekny a kis lelkecskéd, bogaram, virágom kis fasszopó köcsögöm... hazajöttél a mosogatásból mi, fideSSfasz? mer nem hiányoztál senkinek...

ZX 2018.11.22. 10:45:22

@Minden ballib bérretteg: Jajjja, tudjuk a szokásos szöveget,a soros féle brüsszeli enszmigráncs bábkormány...bla..bla...bla.

Ááááááásííííít!

Minden ballib bérretteg 2018.11.22. 10:48:28

@ZX:

A valósággal való szembenézés a magadfajta Soros csicskák számára nemcsakhogy unalmas, hanem lehetetlen feladat is egyben.

www.origo.hu/nagyvilag/20181118-gruevszki-soros-gyorgy-befolyasa-macedoniaban.html
Macedónia 2008 óta kap fejlesztési forrásokat az Egyesült Államoktól egy államközi együttműködési szerződés alapján. Mivel ez az amerikai adófizetők pénzéből folyósított támogatás, éveken keresztül kizárólag az Amerikai Egyesült Államok Nemzetközi Fejlesztési Ügynöksége (USAID) koordinálta a programot. Csakhogy Macedónia és a Soros-féle Open Society Foundation (OSF) 2012 februárjában egy olyan szerződést írt alá, ami Soros alapítványát tette meg a fő pénzelosztónak. Ezek után az USAID szkopjei központja azonnal 2,5 millió dollárt ítélt meg a helyi Soros-hálózatnak, amely összeg évről évre nőtt: 2014-re 4,8 millió dollárra emelkedett, hogy aztán 2016-ban egy öt évre szóló 9,5 millió dolláros keretet nyissanak meg Soroséknak. Tehát

az amerikai fejlesztési források jelentős részben a Soros által hirdetett nyílt társadalom eszméjének térnyerését segítik az országban.

ZX 2018.11.22. 11:00:32

@Minden ballib bérretteg: A valósággal való szembenézés a magadfajtaOrbán csicskák számára nemcsakhogy unalmas, hanem lehetetlen feladat is egyben.

Aztán az origo mióta hiteles forrás?

Éhesló 2018.11.22. 11:09:19

@Fülig José: mérges?
Miből gondolod te trágár barom, hogy mérges lennék?
Csupán azért, mert olyan stílusban válaszolok, amit te megengedsz magadnak?
Nevetek rajtad, meg a többi - 2006 óta!!! - nyeretlen balfaszon is.

$pi$ 2018.11.22. 11:13:56

"Gruevszki érvényes úti okmány hiányában - a macedón hatóságok ugyanis bevonták az útlevelét - nem léphetett volna Magyarország területére"

T9bbféleképpen lehet ezt megfogalmazni:
1) Az léphet be, akit a magyar hatóságok beengednek, merthogy magyarország területileg szuverén, mi mondjuk meg ki jöhet és ki nem jöhet.

2) Kizárt, hogy van egyetlen olyan ország is, amelyik ne írta volna bele a saját törvényeibe, hogy ha valakit be akarnak engedni, akkor azt beengedik.

4) Hát biztos azt mondta, hogy "nofingerprint-germoney-letusgo", hogy a liberálisok értékrendje szerint is joga legyen bejönni.

5) A "menlevél" évszázados intézmény, állítólag a cigányok is így jöttek be, hogy Zsigmond király menlevelet adott László vajdának. Mondjuk arról a menlevélről kiderült, hogy hamis volt. :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.22. 11:16:27

@$pi$:

Ez érdekes logika valóban: egy közismert politikus nem jöhet, de 100 ezer erőszakos határtámadó igen.

Ez van, liberális logika.

$pi$ 2018.11.22. 11:20:14

"illetve a kérelem benyújtására vonatkozó szándéknyilatkozatot (a kormány állítása szerint ezt tette a tiranai magyar nagykövetségen Nikola Gruevszki) illeti, vannak olyan államok, amelyek ismerik ezt a lehetőséget, de Magyarország éppen nem ilyen."

Szándéknyilatkozatot bárhol bármiről be lehet adni. A szándéknyilatkozat csak a befogadó jóhiszeműségének a bizonyítására használható, semmiféle kötelező jellege nincs.

Valószínűleg azért kértek szándéknyilatkozatot tőle a nagykövetségen, hogy azt védjék a hátukat mindenféle politikai vádak ellen.

ZX 2018.11.22. 11:21:36

@$pi$: És mi indokolja a gyorsított eljárást? Kiskorú? Többször megerőszakolta a soros? Terhes?

$pi$ 2018.11.22. 11:27:01

@maxval balcán bircaman: Az orbán helyében megkérdezném nagy naívan, hogy akkor most a bevándorlás alapvető emberi jog vagy nem? :D

Ráadásul ami nálam kiveri a biztosítékot, az a Roman Polanski, aki többrendbeli gyerekerőszakoló és van helye európában, miközben az orbán a g.ci, hogy miért enged be egy miniszterelnököt egy országból, ahol véresre verik egymást a képviselők.

Elég annyit mondani, hogy a csávó élete nem lenne biztonságban a hazájában a börtönben és már húzhatnak is a halálra a bírósági ítéletükkel.

Persze nem a csávót védem, lehet, hogy tényleg korrupt, lehet, hogy tényleg a böriben lenne a helye, ki tudja?

Csak nehogy már a magyar állam ne adhasson neki menedéket, ha akar.

$pi$ 2018.11.22. 11:28:49

@ZX: "És mi indokolja a gyorsított eljárást? Kiskorú? Többször megerőszakolta a soros? Terhes?"

A gyorsított eljárást a nemzetközi érdeklődés és a VIP státusz indokolja. Ha nem csinálták volna gyorsan, akkor tele lenne a sajtó azzal, hogy aljas módon húzzák az időt.

Important roll 2018.11.22. 11:34:45

@maxval balcán bircaman: De miért kellett ehhez autóval Magyarországra juttatni?

ZX 2018.11.22. 11:43:33

@$pi$: Menekültügyi eljárásban nincs olyan, hogy VIP státusz. A saját jogszabályait nem tartja be ez a szar banda.

$pi$ 2018.11.22. 11:56:12

@ZX: "Menekültügyi eljárásban nincs olyan, hogy VIP státusz. A saját jogszabályait nem tartja be ez a szar banda."

Melyik jogszabály mondja ki, hogy nem szabad gyorsított eljárást alkalmazni, ha nem terhes az illető?

ZX 2018.11.22. 12:14:54

@$pi$: "Egyetlen hét alatt lehetetlenség elbírálni az ügyet, még akkor is, ha a kérelmezőnél mindent rendben találnak. Ahhoz például, hogy a szakhatóság megállapítsa, a kérelmező nem veszélyes a nemzetbiztonságra, mindenképpen több idő kell. "

index.hu/belfold/2018/11/20/a_nemi_eroszak_nem_hatotta_meg_annyira_a_hatosagokat_mint_gruevszki/

pioneer2016 2018.11.22. 12:19:07

Azért ez nem újdonság. A szemét orbán és kormánya a saját törvényeit sem tartja be, vagy úgy értelmezi, ahogy neki éppen megfelel. Bezzeg rajtunk állampolgárokon, szigorúan végrehajtja, betartatja.
Ocsmány férgek ezek. Remélem egyszer orbán is Gruevszki sorsára jut.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.22. 12:21:33

@ZX:

Orbán megvizsgálta a helyzetet, s miután látta, hogy Mo. semmit nem kockáztat az üggyel, eldöntötte, hogy befogadja a macedón politikust, akit egyébként tényleg koncepció eljárásokban tesznek lehetetetlenné politikai ellenfelei.

Ennyi az egész.

Olcsón tudta ismételten bizonyítani Orbán, hogy nem szükséges mindenáron szót fogadni Washingtonnak és Brüsszelnek.

Bónusz: előre tudható volt, hogy a ballibek beleállnak az ügybe, s vesztenek. Szóval bónusz belpolitikai haszon.

ZX 2018.11.22. 12:26:05

@maxval balcán bircaman: Te tényleg egy ostoba birka vagy.

Homo fideszbirkusz 2018.11.22. 12:30:29

@Éhesló: "nem kellett neki magyar papír, hogy a soros sameszai által szétpuccsolt hazájából lelépjen."

Ez érdekes te Homo fideszbirkusz, ugyanis Soros meg a sameszai 1989-ben Magyarországot kezdték szétpuccsolni. A sameszok egyik vezére Orbán Viktor felcsúti MSZMP párttitkár komcsifater gyereke volt. A másik meg Kövér, szintén fajtiszta MSZMP-s pártitkár komcsifater gyereke. Meg a többi fideszes, akiket aztán még a Ceu-ra is beszervezett, hogy legalább diplomájuk legyen már a paraszti sorból kivakart fideszes uraságoknak.

Milyen kár hogy ezek a sameszok még nem léptek le, hanem itt rohasztják veletek a Homo fideszbirksuzokkal együtt a magyar levegőt.

Fülig José 2018.11.22. 12:31:50

@Éhesló: a csukám talpán száradt félkemény kutyaszar is különb mint te, ennek megfelelően úgy írok neked ahogy akarok.
tudod: "Boldogok a lelki szegények, mert övéké a mennyeknek országa."
lefordítom neked kutya: lelki szegények=kőbunkó fideSSbarmok
orsós: " nekem higgyetek, ne a szemeteknek! minden szuperfrankó! ami mégse az soroooooooooos!"
ti: "beeeeee..beeeeee..beeeeee..."
kapisi, kretén?

Homo fideszbirkusz 2018.11.22. 12:33:27

@$pi$: "Elég annyit mondani, hogy a csávó élete nem lenne biztonságban a hazájában a börtönben és már húzhatnak is a halálra a bírósági ítéletükkel. Csak nehogy már a magyar állam ne adhasson neki menedéket, ha akar."

Jól van te mélyostoba Homo fideszbirkusz. Te még Ceaucescunak is menedékjogot adtál volna. Hitlernek meg akár kettőt, mert őt nem csak a Brüsszeliták üldözték hanem a zsidók is.

Hogy akki ekkora hülye mint te, az miért nem jár inkább szakkezelésekre?

Muad\\\'Dib 2018.11.22. 12:33:54

Engedjük el egy pillanatra Gruevszkit (akinek nyilván sitten lenne a helye) és koncentráljunk a magyar blogok "szakértői" véleményre (mivel szerintem nincs igaza).

"...35. § (1) * A menekültügyi eljárás a menekültügyi hatóságnál benyújtott elismerés iránti kérelemre indul. Az elismerést kérő menekültügyi eljárás hatálya alatt áll
a) a nemzetközi védelem iránti kérelme menekültügyi hatóság előtt történő személyes előterjesztésétől, vagy
b) a nemzetközi védelem iránti kérelme egyéb hatóság előtt történő előterjesztése esetén a menekültügyi hatóság által a kérelme regisztrálásától
az eljárásban hozott, további jogorvoslattal nem támadható döntés közléséig..." 2007. évi LXXX. törvény

A törvény nem rendelkezik arról, hogy milyen hatóság jelezheti a kérelmet. Az, hogy az xy weboldal kiket sorol fel, teljesen irreleváns. Az alapvető főszabály minden esetben a törvény betűje. És ugye : "...A Magyarország diplomáciai és konzuli képviseletei – ideértve a tiszteletbeli konzuli tisztviselő által vezetett konzuli képviseletet is –, valamint a miniszter és a konzuli tisztviselő alkotta magyar konzuli szolgálat (a) közigazgatási hatósági tevékenységet, és (b) annak nem minősülő közigazgatási feladatot lát el külföldön, a fogadó állam területén...". Tehát amennyiben közigazgatási hatósági tevékenységet végez, a törvény alapján belefér, hogy egyéb hatóságként előterjesszen kérelmet.

bozotharcos 2018.11.22. 12:35:29

@Dekatlon: dehogynem, köszönöm, javítom!

pioneer2016 2018.11.22. 12:54:58

@Muad\\\'Dib: "a törvény alapján belefér, hogy egyéb hatóságként előterjesszen kérelmet."

Ha ez ilyen egyszerű jogilag, akkor miért tagadták le a magyar politikusok az ezzel kapcsolatos információkat.
A Gruevszki ügy mozzanatait és igazságtartalmát 90 %-ban, külföldi sajtóból és hatóságok nyilatkozataiból ismerjük.
Azért valami csak nem kerek ez ügyben orbánék részéről.

Minden ballib bérretteg 2018.11.22. 13:12:27

@pioneer2016:

Persze hogy az Orbánék részéről nem kerek.

Hogy a Soros féle bábkormány futószalagon ítél el koncepciós eljárásban több tucat politikust, mint a legvadabb diktatúrákban, csak mert ellenlábasok, az teljesen rendben van.

ZX 2018.11.22. 13:19:35

@maxval balcán bircaman: Te csak azt hiszed. Ezért vagy az amit mondtam.

ZX 2018.11.22. 13:22:40

@Minden ballib bérretteg: Ilyen faszságokat én is tudok írni. Az orbánista marslakó kormány koncepciós perekben ítél el alfa centarui-i lakosokat. Na? Bizonyítsd be, hogy nem igaz.

Important roll 2018.11.22. 13:26:07

@maxval balcán bircaman: Mi tette őt VIP személlyé? Semmilyen hivatalos tisztséget nem töltött be akkor már egy egyszerű országgyűlési képviselői státuszon kívül (legalábbis nem tudom, hogy novemberre megvonták-e már tőle a mandátumát - én úgy emlékszem, hogy nem), az pedig csak nem számíthat VIP-személynek, de ha mégis, akkor sem egy idegen országban.

Minden ballib bérretteg 2018.11.22. 13:44:58

@ZX:

Te hülye vagy mint a segg. Május óta több tucat politikust csuktak le politikai nézeteik miatt Macedóniában, koncepciós perek alapján.
Cssaka múlt héten újabb 2 embert.

megamedve 2018.11.22. 13:50:46

Ez az egész ügy gennyes.
Pont mint a főgeci.
Az elejétől, a végéig.

megamedve 2018.11.22. 13:56:09

@Minden ballib bérretteg:
Szegény Gru...
Koncepcióban vetetett magának merdzsót közpénzből...
Van ilyen..
Vitya se sokáig maradna Magyarországon, ha bukna, úgy elhúzna innen koncepciósan, mint a vihar.
(Elárulom, kiürülne a fél ország)

Ballib vagyok mert rettegek 2018.11.22. 14:04:44

@ZX:

Te hülye vagy mint a segg. Május óta több tucat politikust csuktak le politikai nézeteik miatt Macedóniában, koncepciós perek alapján.
Cssaka múlt héten újabb 2 embert.

Közben még magánrepülőgépeik sem voltak amivel néha kiruccantak egy-két meccsre, csak egy-két jobb kategóriás Mercijük. Már ez is fáj a nincstelen Soros csicskáknak, a trafikokról, földekről, kaszinókról, vadászkastélyokról meg a Balatonról meg ne is beszéljünk. Látjuk ahogy ha Sorosék a szinte semmi lopásért is boszorkányüldözést csináltak Mackedóniában, akkor miféle vérpatakra készülnek Magyarországon Orbán Vikort kiszemelve maguknak?

Nem engedhetjük meg hogy Soros Ukrajnát meg Mackedóniát csináljon a mi országunkból hogy aztán egy nap Orbán Viktornak is el kelljen menekülnie valamelyik illiberális befogadó országba!

ProFiL-Kép 2018.11.22. 14:18:57

@$pi$:
Mmár jogerős 2 éves börtönbüntetést kapott, tehát BIZTOS, hogy börtönben lenne a helye.
A bűntársait sem megölték Makedóniában csak lesittelték őket, nem látom mitől lenne életveszélyben.

Illetve, ha nem egy Makedón börtönben képzelte el a kövi két évet és Magyarországra akart jönni, akkor a mostani állás szerint a helye Szerbiában lenne, 15 621- es sorszámmal! egy kibaszott erdőszéli sátorban, értem?

Minden ballib bérretteg 2018.11.22. 14:19:45

@megamedve:

Már átéltük.
2006-ban rendőrökkel verették a Soros csicskák a jobboldali érzelmű embereket. Meztelenre vetkőzteteve alázták őket a cellákban.

A koncepciós perek sem hiányoztak. 2002-ben megvádoltak szinte mindenkit. Testüregmotozással mindennel. Aztán mindenkit felmentettek, de nem Soros fizetett Magyarországi helytartóin, azaz közismert nevén az elkúrókon múlt.

Minden ballib bérretteg 2018.11.22. 14:21:06

@ProFiL-Kép:

Kíváncsi lennék mit szólnál ha Orbán lecserélnlé az ügyészséget bíróságot, és minden ellenzéki vezetőt börtönbe csukat jogerősen.

Merthogy Macedóniában éppen ez történik.

kmera 2018.11.22. 14:34:30

Ülnek a csávók a kp-ban, a képernyőn megnyitva 27 ablakban mindenféle jogszabály, előre kiollózott szöveg, idézetek kiragadva a kontextusukból, innen-onnan összenyalt hangzatos szövegpanelek, amiket bármikor bepattintanak bárhová, mint "önálló véleményt", meg "tények és igazságok" khm, ehehehe...
A többi embernek - akihez eljutott a paraziták által megfojtott médián keresztül az infó erről a történetről - magától is elég esze ÉS tapasztalata van, hogy rájöjjön, mi bűzlik itt megint, tehát valójában holt feleslegesen kepesztenek trollék...
Volt már ember szerintetek,akit ezekkel a rissz-rossz csúsztatásokkal, erkölcsileg, etikailag igénytelen és alávaló hozzáállásotokkal meggyőztetek bárkit? Hazaáruló szutykok vagytok - és nem, nem toppantgatok a kis lábikómmal, egészen nyugodtan írtam a sorokat.
Most pedig három, és: Sorooooooos...gyurcsááááány...voldemoooooort ... (vagy bárki, de nehogy itt aztán felelősséget vállaljon egy ember is a történtekért, pláne az, aki VEZETI bazmeg az országot.)

kmera 2018.11.22. 14:49:09

@Minden ballib bérretteg: Óóóóó, hát peeersze, a kedvenc csont, 2006... Én meg arra emlékeszem, hogy civil, ártatlan állampolgárokra rátörték a munkahelyüket meg felgyújtották a kocsijukat olyan agyonizmolt drukkerek, akiknek annyi agyuk van maguktól a politikai nüanszokat érzékelni, mint egy zöldszemes ostorosnak bazmeg... Nekem nem "lőtték ki a szemem", de nem is mentem oda felszedni a macskakövet, meg baszogatni a tv székházat részegen fanatizálva, öcsém... Most nem hőbörögnek ezek a drukkerek sehol, hogy kilopják alólunk a földet is? Elmentek a büdös picsába.

Minden ballib bérretteg 2018.11.22. 14:51:32

@kmera:

Ha majd kell kimegyünk megint nyugi.

Nem hagyjuk hogy mégegyszer szétbasszátok az országot geci Soros csicskák !
Nem hagyjuk hogy migrációs tanyát csináljatok az országból, mint Macedoniában a ballib majmok.
Nem hagyjuk, hogy koncepciós perekben minden nemzeti hangot elhallgattassatok !

ZX 2018.11.22. 15:11:36

@Minden ballib bérretteg: Ezeket nem tudjuk megtenni, hiszen ti már szétbasztátok az országot, migrációs tanyát csináltatok belőle és minden nemzeti hangot elhallgattatok a csicska médiátokkal.

kmera 2018.11.22. 15:24:02

@Minden ballib bérretteg: Nem hagyjuk, hogy türhő bunkó orosz bérenc fizetett trollok magyarázzák félre az igazságot arról, ami a szemünk előtt zajlik!
Kimentek megint? Hová? szétveritek a stadionokat? Muhahaha...
Milyen koncepciós per? Polt Petya fogja felterjeszteni azokat a pereket is? Ja, már most is.. ó, bazmeg, de vérszegény duma...
Ennyire sovány elme vagy öcsém, nincs olyan, hogy "ballib", meg "migráns", de van olyan, hogy KORRUPCIÓ bazmeg... Azt hiszed, most jól megijedtem? Vagy bárki, abból a halmazból, ami nem egyenlő a te fajtáddal, de nem is baloldali, baszki? Ennyit sem tudtok a többi emberről, aki itt él, hogy nem szarjuk ám össze magunkat ilyen suttyóktól? Azt hiszitek, komolyan, hogy az emberek Gyurcsányt vagy Sorost akarják? Kissé félre céloztok, gyakoroljatok még...

Éhesló 2018.11.22. 17:27:08

@Homo fideszbirkusz: a saját nickedet összekevered az enyémmel.
Ez elég sajátos kezdés, nem vetít előre jobb folytatást.
És valóban.
megértem a bánatodat, hogy a gengszterváltáskor a kommunista hatalmatokat felszámoló sorosfattyakra ennyire haragszol, de elmondanám, ha nem szóltak volna, hogy a proletárdiktatúra felváltására tartott első szabad választás nem puccs volt, hanem demokratikus átmenet.

Orbánt meg az apját lehet komcsizni, de csak a magadfajta nagyon hülyék nem képesek, vagy nem akarnak különbséget tenni a kommunista gyilkosok, rablók és az általuk alaposan átbaszott pórnép között, akik között bizony voltak bőséggel kisz és párttitkárok és mezei párttagok is.
Orbán és a faterja sem volt olyan pártvezető, mint csermanek, rosenfeld, appel, eisenberger, löwinger és a gyilkos társaik. Orbánék nem raboltak zsidóktól villát az ÁVH-val, mint a kiszführer gyurcsótány és az apósa az apró névre hallgató kommunista pártführer dög, meg a többi névtelen és megnevezetlen társa.

Én azt hittem, hogy a ceu egy kiváló oktatási intézmény, amely büszke a válogatott hallgatóira. Majd szólj, hogy ez a mantrátok mikor változott meg, mert teljesen összekeveredtetek.

A számotokra szomorú helyzet az, hogy a nagy korszakotok 1990-ben elmúlt, a nyomorotok nő hónapról hónapra 2006 ősze óta egyre gyorsuló ütemben.

Van okotok a borúlátásra, mi meg jókat nevetünk rajtatok:
kozvelemenykutatok.hu/

Éhesló 2018.11.22. 17:29:14

@Fülig José: neked megismételve te trágár elmegyenge, nehogy azt hidd, hogy a trágárkodás valamiféle ballibbant balfasz magadfajták privilégiuma.
Bekaphatod.
Gruevszkijét, vagy buktorét.
Ha hagyják.
De meg is baszhatod a tetves kurva anyádat a ravatalán.

megamedve 2018.11.22. 19:18:27

@Minden ballib bérretteg: jobboldali érzelmű emberek....azokra gondolsz, akik felgyújtották a TV székházat - autókat, stb., felszedték a macskakövet (és többek között az én üzletem kirakatát is szarrá zúzták vele, jobboldali érzelmükben), elkötöttek egy tankot, meg ilyenek.
Drágáim....tövig, ahogy gondolom.

ProFiL-Kép 2018.11.23. 00:24:42

@Minden ballib bérretteg:

Ezt leszarom ez csak fikció.

Amit írtam azok meg a tények.
süti beállítások módosítása