HTML

Bozótharc

Korrupcióról, környezetvédelemről, és más közügyekről...

Friss topikok

Linkblog

Egy törvény, melyre valamikor minden magyarnak szégyenkezve kell gondolnia

2018.06.20. 15:25 bozotharcos

Ma kerül szavazásra a Stop Soros néven elhíresült törvénycsomag a parlamentben: erről egy korábbi, sokkal súlyosabb törvény, az "Első zsidótörvény" kapcsán kiadott deklaráció jut eszünkbe: ismert írók, művészek, tudósok fordultak a magyar társadalomhoz egy az őket a szakadék szélére vezető kormány hagymázas ötlete miatt. A dokumentumot többek között Bartók Béla, Móricz Zsigmond, Ferenczy Noémi és sokan mások is aláírták, arra kérve a képviselőket, hogy "tegyenek bizonyságot önérzetükről, bátorságukról, önzetlenségükről és lépjenek sorompóba a mindannyiunkat sértő javaslat ellen."

 stopsoros.jpg

 

Pesti Napló, 1938. május 5.

Írók, művészek, tudósok deklarációja a magyar társadalomhoz és a törvényhozás tagjaihoz

A magyar irodalom, tudomány és művészet művelőinek egy csoportja az állampolgári jogegyenlőség elvének védelmében a következő deklarációval fordul a magyar társadalomhoz és a törvényhozás tagjaihoz

Mi, magyar írók, művészek és a tudomány munkásai, különféle világnézetek és pártállások szószólói, különféle társadalmi rétegek szülöttei és tagjai, akik a legkülönbözőbb hivatásokban és munkakörökben dolgozunk, akik valamennyien az évezredes magyar művelődés megtartásának és gyarapításának rendeltetését vettük örökbe, mi, akik valamennyien keresztény családok leszármazottai vagyunk, az emberi becsületérzés és igaz kereszténység, a józanság és hazafiasság magától értetődő egységével és szilárdságával emeljük föl szavunkat az állampolgári jogegyenlőség elvéért, melyet az úgynevezett 'társadalmi egyensúly hatályosabb biztosításáról szóló törvényjavaslat' megvalósulása esetén törölne a magyar alkotmányból.

Ez a javaslat a társadalmi egyensúly biztosítását ígéri, de egy szava sincs a legszegényebb, gazdaságilag legelesettebb és legárvább rétegek sorsának jobbrafordításáért.

Ez a javaslat még a zsidóságot sem alázza meg annyira, mint amennyire megsérti a keresztény középosztály fiait, amikor azt teszi fel róluk, hogy - az állampolgári jogegyenlőség megszentelt alapelvének semmibevételével - jogfosztástól, megszégyenítő gyámkodástól, kényszeralkalmazástól várják megélhetésük biztosítását. S felteszi róluk azt az erkölcsi eltévelyedést, hogy polgártársaik egy részének vallása miatt való megbélyegzése, polgári jogai teljességéből való kiforgatása árán akarnak érvényesülni és boldogulni.

Ez a javaslat a zsidók közül is elsősorban a szegényeket veszi célba, azokat, akik leginkább vannak kiszolgáltatva munkaadóik kénye-kedvének, s még ezek közül is kivált a fiatalokat sújtja, akiket egyetemlegesen megbüntet amiatt, hogy nem lehettek katonák a háború alatt. Lelkiismeretünkkel nem tartjuk összeegyeztethetőnek, hogy a világi hatóságok a megkeresztelések között dátum szerint tegyenek különbséget, holott a keresztséget különbségtevés és fenntartás nélkül adja meg az egyház a kebelébe térőnek, az Isten előtti egyenlőség és keresztényi testvériség jegyében.

Minket keresztény hitünk, hazafias meggyőződésünk, az ország európai hiteléhez és nemzeti függetlenségünkhöz való ragaszkodásunk késztet arra, hogy soha ne tágítsunk az állampolgári jogegyenlőség elvétől, melyet történelmünk legszebb korszakában, az európai magyarság legnagyobb elméi vívtak ki.

Minden erejére szüksége van a mai válságos történelmi időkben a magyarságnak. A megszállott területek urai statisztikai mutatványokkal igyekeznek elválasztani a magyar néptörzstől azokat a zsidó vallású magyarokat, akik elenyésző kivételektől eltekintve, a kisebbségi sorsban is rendületlenül kitartanak a magyar sorsközösség mellett. Szabad-e nekünk akaratlanul is ezt a példát követni és kiközösíteni a magyarságból 400 000 polgárunkat?

Elfeledtük volna, hogy ezek a polgártársaink a kultúrtörténelem megdönthetetlen tanúsága szerint nemcsak egyszerűen résztvevői, de támaszai és építői is voltak a magyar kultúrának? Tagadjuk le önmagunk előtt, hogy ezt a sorsközösséget 1848 szabadságharcában és a világháborúban vérükkel pecsételték meg? Valljuk, hogy magyarok ezek a polgártársaink és magyarságukat annál kevésbé engedjük vitássá tenni, mert csíráznak ma nyugtalan hajlandóságok, melyek már végleg megmagyarosodottnak hitt és a vezető rétegekbe emelkedett állampolgárokat hajlítanak el a magyarságtól.

Ezért tiltakozunk lelkiismeretünk minden erejével és hisszük, hogy szavunk nem marad hatás nélkül abban a hazában, amely minden dicsőségét a hit- és gondolatszabadságért, az emberi jogok teljességéért vívott hősi harcainak köszönhette. E belső parancsra fordulunk a magyar törvényhozás mindkét házának tagjaihoz, a keresztény egyházakhoz, a foglalkozások, a gazdasági ágak kamaráihoz, szakszervezetekhez és egyéb érdekképviseletekhez, a politikai, társadalmi és kulturális egyesületekhez, az egész ország józan és hazafias népéhez azzal a kéréssel,hogy

tegyenek bizonyságot önérzetükről, bátorságukról, önzetlenségükről és lépjenek sorompóba a mindannyiunkat sértő javaslat ellen.

Gondolja meg minden kortárs, mekkora felelősség terheli, ha a lelkiismereti tiltakozás ellenére is megszületik egy törvény, melyre valamikor minden magyarnak szégyenkezve kell gondolnia!

Gróf Apponyi György, Bartók Béla, Bárczy István, Berda József, Berecz Sándor, Bernáth Aurél, Blaskó Mária, Bóka László, Csécsy Imre, Csók István, Darvas József, Erdős Jenő, Eszenyi Jenő, Győri Farkas Imre, Ferenczy Noémi, Féja Géza, Fodor József, Földessy Gyula, Földessyné Hermann Lula, Gáspár Zoltán, Hertelendy István, Horváth Béla, Pálóczy Horváth György, Kárpáti Aurél, Kernstok Károly, Kmetty János, Dernői Kocsis László, Kodály Zoltán, Kozma Erzsébet, Kun Zsigmond, Lovászy Márton, vitéz Makay Miklós, Márffy Ödön, Mátyás Ferenc, Mihályfi Ernő, Molnár Farkas, Molnár Kálmán, Móricz Zsigmond, Zugligeti Pintér József, Polner Ödön, Rab Gusztáv, Rados Gusztáv, Remenyik Zsigmond, Riedl Margit, Schöpflin Aladár, Simándy Pál, Somlay Artúr, Supka Géza, Szabó Zoltán, Szakasits Árpád, Szász Zoltán, gróf Széchenyi György, Szimonidesz Lajos, Tersánszky J. Jenő, Tóth Aladár, Vaszary János, Vikár Béla, Vilt Tibor, Zilahy Lajos.

Forrás: http://regi.sofar.hu/hu/node/13291

150 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotharc.blog.hu/api/trackback/id/tr4614060653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gleccsertetű 2018.06.20. 22:05:18

már nem az a világ van, ahol ti mondjátok meg, h mit kell a magyaroknak csinálni

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.20. 22:12:15

Mi a kapcsolat a Soros törvény és a zsidó törvények között?

2018.06.20. 22:51:48

"Ma kerül szavazásra a Stop Soros néven elhíresült törvénycsomag a parlamentben: erről egy korábbi, sokkal súlyosabb törvény, az "Első zsidótörvény" kapcsán kiadott deklaráció jut eszünkbe"

Jó ez a fejedelmi többes.

Lehetnék én is 2018.06.20. 23:35:21

bozótharcos, tehetünk valamit azért, hogy ne a zsidótörvény jusson eszedbe bármiről?
Ha jól olvastam fent, te bármilyen gondolattársításra képes vagy, amúgy mórickásan.
A mostani törvény BŰNCSELEKMÉNYEK ellen és nem nép vagy másmilyen csoport ellen jött létre. Hasonlóképpen bűn lopni, megerőszakolni, okmányt hamisítani, az azokat elítélő törvények meg az első zsidó törvény között mi az összefüggés? Tudom, a gyorshajtás csak szabálysértés, arról mi jut eszedbe?

igazi hős 2018.06.20. 23:36:35

A reakciók alapján elég elevenbe talált a poszt. A zsidótörvények legalább importált aljasságból születtek (nem mintha ez csökkentené a szégyent), míg Orbán aljasságban nem szorul mások segítségére.

Lehetnék én is 2018.06.20. 23:40:01

és kedves poszt toló. Magyar vagyok és nem érzem, hogy szégyenkeznem kellene azért, mert nem támogatjuk az embercsempészeket, az illegális határátlépőket és az őket kiszolgáló maffiaszervezetet.
És nincs köze az egésznek a zsidókhoz, amíg rész nem vesznek a bűnszervezetben, akár lent, akár fent. Akkor sem az lesz a probléma, hogy mely népcsoporthoz tartoznak, hanem az, hogy illegális tevékenységet végeznek.

MACISAJT 2018.06.20. 23:42:14

Elnézem az akkori aláírók névsorát.
Hányat közülük semmisítettek meg, száműztek, deportáltak, nyilasoztak, fosztottak meg vagyonától, kényszerítettek az ország elhagyására stb. egy-másfél évtizeden belül?

langesz 2018.06.20. 23:47:30

Ezt a zsidózásra való hivatkozást má annyiszor eljátszottátok, hogy mára kontraproduktív lett a görcsölésetek.
Önálló gondolat híján ezzel erőlködni újra meg újra...szellemi nyomoronc kategóriává kezd válni.

Bajer Zsolt 2018.06.21. 00:13:24

"Első zsidótörvény"

Akkoriban minden orszagban volt zsidotorveny, olyan volt a korszellem.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.21. 00:13:41

Viccek liberálisokról:

Egy fickó elmegy AIDS szűrésre. 2 hét múlva jelentkezik az eredményért:
- Uram, Ön homoszexuális? - kérdi az orvos.
- Igen, az vagyok...
- Nos, ebben az esetben várható volt: sajnos pozitív lett a teszt.
Az ürge nagyon berezel:
- Doktor úr, meg fogok halni? Nincs semmi orvosság?
A doki gondolkodik, majd így szól:
- Hát, létezik egy új gyógymód, még nem hozták nyilvánosságra, de
biztos a gyógyulás. A következőket kell tennie:
tegyen ki 1 liter tejet 4 napra a napsütésre, azután igya meg, egyen hozzá 5 romlott nyers tojást és fél kiló rothadt savanyú káposztát, rengeteg cseresznyepaprikával. Ezt csinálja 20 napon keresztül, és meggyógyul. Miután a pasas hálálkodva elmegy, a nővérke odafordul a dokihoz:
- Na de doktor úr, miért csinálta ezt, miért nem mondta meg neki, hogy negatív lett a tesztje?
- Most legalább megtanulja a kis buzi, hogy mire való a segge...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.21. 00:26:41

@langesz: Egy vicc jut erről a zsidózásról eszembe:

A 80 éves bácsikát vizsgálja a pszichológus. Épp a Rorschach-tesztet csináltatja vele. Mutatja az első lapot neki és kérdi tőle, mit lát.
- Ez egy pina! - vágja rá az öreg.
Mutatja a másodikat...
- Na, mit lát ezen bátyám?
- Há, ez is pina!
Mutatja a harmadikat...
- Na, és ezen?
- Úgy nézem, pina lesz az!
- Magának bátyám, súlyos gondjai vannak a női nemi szervekkel - állapítja meg az orvos.
Mire az öreg:
- Nekem? Maga egy perverz, állandóan pinákat mutogat nekem itten!

0dzsud0 2018.06.21. 01:05:52

"minden magyarnak szégyenkezve kell gondolnia"

'pádfaszát. elképesztő, mint meg nem enged magának a kártékony ballib.

"zsidótörvény"

egy megállapítás: amikor a ballib nácizik, az a lőtéri kutyát nem érdekli, hiszen egyrészt mindenki tudja, hogy nemlétező nácik ellen küzdenek, másrészt azt is tudja mindenki, hogy totálisan hiteltelen képmutatás az egész ajvék, harmadrészt Magyarországon a nácikhoz való hasonlítgatás közel sem annyira sértő, mint azt ők hiszik. a nácik rendszerében volt jópár nagyon is kívánatos elem (sokkal kínosabb, ha valakire a kommunista jelzőt aggatják, ez viszont jelen esetben pont az MSZP/DK ballib tengelyre, és csakis rájuk lehet igaz). kb. olyan, mint amikor Trumpot a nőügyeivel próbálták kellemetlen helyzetbe hozni...nem lennék meglepve, ha számos férfi szavazó szemében még valamelyest nőtt is volna Trump reputációja ezt követően.

2018.06.21. 02:45:46

Ismét egy hülye, értelmetlen poszt.

gigabursch 2018.06.21. 06:08:46

Hmmm...
Akárhogy is nézem, pártunk és kormányunk olyat cselekedett, amin nincs mit szégyellni.
Ti viszont igazán szégyelhettnétej magatokat, hogy a retkes migrikkek a célotok egy ország és egy németet, valamint a nemzetiségeinek lerohadztása, tönkretétele, káoszba és anarchiába süllyesztése a célotok.
Egyébiránt a zsidótörvények egyik oka épp a zsidóság többségi társadalommal szembeni - és ma is fennálló - kirekesztő viselkedése volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.21. 06:31:24

@0dzsud0:

A ballib sose tanul. A zsidózáskártya már 1990-ben elő lett véve, akkor működött is. Ma nem működik, ebbből a ballib azt a következtetést vonja le, hogy ugyanazt kell agresszívebben nyomni.

DFK 2018.06.21. 07:19:16

Kicsit unalmas már az állandó fasisztákolás meg az, hogy mindenről a vészkorszak jut eszetekbe.
Az meg undorító, hogy ha valami disznóságot csináltok (most épp embercsempészet), akkor elbújtok a zsidóságotok mögé és nem ér a nevemet játszotok, minden antiszemeitizmus ami és aki ellenetek szól. Arról nem is szólva, hogy ezzel a zsidóság jó hírnevét rontjátok, és mindenkinek csak a disznóságaitok fog bevillanni a zsidókkal kapcsolatban.

Csetepaté márki 2018.06.21. 08:21:19

Nem kissé vicces a zsidótörvényt idecitálni, amikor ez a törvény a szinte kizárólag muszlim migrációt és azok támogatóit igyekszik visszaszorítani, akik szívük szerint minden zsidót ledobnának az ötemeletes tetejéről.
Ehhez csak gratulálni lehet.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.21. 08:37:42

Jajj bazdmeg.

Bérrettegés ezerrel.

Uncsi.

Soros ügynökei leszarhatóak, a migránsok seggnyalói vesztésre állnak.

Ez van.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.21. 08:41:32

@Csetepaté márki:

Arról nem is beszélve, hogy rajtunk kívül Izrael hozott meg a Stop Soroshoz igen hasonlatos törvényt.
"A kormányzó Likud egyik képviselője, Miki Zohar saját elmondása szerint néhány nap múlva új törvényjavaslatot tol be az izraeli parlament, a Knesszet elé. Zohar maga nevezte "Lex Sorosnak" a tervezetet."

Amerikában meg a külföldről pénzelt szervezetek már kezdetektől extra elszámolási kötelezettségük van, és ügynök-nek hívják őket.
"A külföldi ügynökök regisztrációjáról szóló törvény (Foreign Agents Registration Act – FARA) 1938-ban született, hogy az Amerikai Egyesült Államokban más országok képviseletében eljáró személyeket és szervezeteket számon tartsák. "

kommentes nikk 2018.06.21. 09:01:55

Már-már komikus a bejegyzés. Nehéz elhinni, hogy valaki ezt tényleg komolyan gondolja.

czerka 2018.06.21. 09:43:16

Sorost a világon talán sehol se utálják jobban, mint a zsidó államban, Izraelben.
Amúgy pedig a Soros által betelepíteni kívánt muzulmán tömegeknél antiszemitább csapat nem nagyon van. Nem véletlenül nőtt meg a zsidó hitközségek, kulturális központok, iskolák elleni tamadások.száma ott, ahol tömegessé vált a muzulmán bevándorlás (UK, Franciaország).

bozotharcos 2018.06.21. 10:08:28

a poszt szándékom szerint arról szól,hogy volt már korábban is még a mostaninál is sokkal nagyobb kormányzati elvetemültség, butaság/korlátoltság, és voltak,nem is akárkik, akik felemelték a szavukat egy az egész nemzetre, országra nagyon rossz következményekkel járó szabályozás miatt. Igaz, hiába tették sajnos....
Most megint lenne egy lehetőség, hogy a választók gondolkodásra hajlandó és képes része mérlegelje, miről is van szó valójában Stop Soros törvénycsomagban.
Szóval nem arról szól a bejegyzés,hogy zsidózással érne fel ez a törvény, vagy hasonló, hanem arról,hogy egy ország vezetőinek rossz döntésekor fel lehet, fel kell szólalni ellene....

élveteg 2018.06.21. 10:18:03

Nektek egy idő után, ha csörgőrécék nemi életét nézitek akkor is az első zsidótörvény jut eszetekbe Deklarációval vagy nélküle

gigabursch 2018.06.21. 10:33:41

@gigabursch:

No, akkor magyarul:
Akárhogy is nézem, pártunk és kormányunk olyat cselekedett, amin nincs mit szégyellni.
Ti viszont igazán szégyellhetnétek magatokat, hogy a retkes migrikkel a célotok egy ország és egy nemzet, valamint a nemzetiségeinek lerohasztása, tönkretétele, káoszba és anarchiába süllyesztése.
Egyébiránt a zsidótörvények egyik oka épp a zsidóság többségi társadalommal szembeni - és ma is fennálló - kirekesztő viselkedése volt.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.21. 10:47:56

@bozotharcos: Hiába magyarázod a bizonyítványt, az írásod jobbára azt sugallja, hogy a "Stop Soros" egyenértékű a zsidó törvényekkel. Az illegális bevándorlás és annak támogatása nem lehet legális tevékenység, humanitárius okokkal nem igazolható a létezése, a terrorizmus kockázata pedig kézzel fogható probléma. Kár bagatellizálni a dolgot, főleg azzal, hogy itt még nem robbantottak és nem is attókáztak a sétáló uccán.

Igen, tegyünk erős különbséget a menekült és a bevándorló közt. A ballibek azzal operálnak, hogy a két csoportot alaposan összemossák, és semmibe veszik a nemzetközi egyezményeket IS. A szomszédos államokból a délszláv háború óta nem érkezhetnek menekültek Magyarország területére, csak és kizárólag bevándorlók. Azoknak meg kutya kötelességük a határátkelő helyeken jelentkezni. Aki a zöldhatáron akar átlépni, az alsó hangon is rosszban sántikál, már az engedély nélküli határátlépéssel is törvényt sért.

Helga Beauty Salon2 2018.06.21. 11:14:17

én amiatt szégyenkezem, hogy itt a hazaárulók háborítatlanul tevékenykedhetnek.
Ne osszátok az észt és ne mosdassátok azt a szemét Sorost!

ami szabad 2018.06.21. 11:27:47

Elolvasva a kommenteket, én már ma szégyellem magamat azért, hogy hagyjuk/ hagytuk ideáig fajulni a kormányt, és hogy többnyire hagytátok magatokat megfertőzni általuk. A magyar ember érdeke soha nem az volt, hogy hazai tolvajok kis-Trianonnal felérő megosztó játszmái kiszolgálói legyenek. Ennél sokkal többet érdemel a magyar ember! De azért ezt a meggyőződésemet lassan erodálja ez a sok idehányt rosszindulatú megjegyzés, bár bízom benne, hogy csak a szokásos kijelölt troll-csapat dolgozik szorgalmasan....

Helga Beauty Salon2 2018.06.21. 11:36:17

@ami szabad: bízom benne, hogy csak a szokásos kijelölt troll-csapat dolgozik szorgalmasan....

Az önámítás nálatok alap? Libsibajnokom, te azt el sem bírod képzelni, hogy veletek ellentétben itt lehetnek önálló vélemények is?
Kijelölt trollcsapat nincs, de Lenin apátok behatárolta a fajtátokat, miszerint ti vagytok a hasznos hülyék!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.21. 11:39:04

@bozotharcos:

"egy ország vezetőinek rossz döntésekor fel lehet, fel kell szólalni ellene"

Így igaz.

De ez a konkrét eset pont egy jó döntés.

ami szabad 2018.06.21. 11:43:04

@Hilda kisfia: Tudod, a remény hal meg utoljára! És örök optimistaként abban bízom, hogy ennyi indokolatlan fröcsögés csak megrendelésre megy. Bevallom, szánom azokat az embereket, akik a nyitottság helyett a bezárkózást, az emberség helyett a gyűlölködést választják, és boldogságra képtelenül tengetik életüket soha a büdös életben fel ne ismerve, hogy kudarcaikért elsősorban maguk felelősek. Tudva, hogy lassan vagy 15 éve szisztematikusan erre edzenek benneteket, hajlamos lettem volna felmentést adni a szajkóknak, és a szócsövekre haragszom elsősorban, de tény, hogy minden rezsim 10 perc alatt borult volna végrehajtók nélkül, mert ők többnyire csak a fotelból uszítanak benneteket, a kezüket igyekeznek nem bepiszkolni, azt meghagyják az ilyen értelmes, "önállóan" gondolkodni képeseknek, mint ti.:(

ami szabad 2018.06.21. 11:54:15

@ami szabad: Ja, még annyi ehhez a libsizős marhaságotokhoz, hogy ha így birtok csak kategorizálni embereket, hogy büszkén tartozom a legnagyobb magyarokkal egy nézethez, ha ez a gondod, ilyen senkiházi Széchenyik, Kossuthok, Deákok, Kodályok, és a sor végtelen, nem gondolom, hogy olyan rossz társaság lenne. :) Az országnak valaha is hasznos igaz magyarok ugyanis, mind liberálisnak vallották magukat, és ez nem véletlen. Az meg, hogy képtelen vagytok definiálni mi is az, nem az én szégyenem. Nem az a liberális aki a saját neme iránt érdeklődik vagy füves cigit szív, azt csak orrbán beteg agya vetíti elétek valami torz karikatúraként. A szabadság és a szabadosság nem ugyanaz. Mivel nem csak magyar vagyok, de csodálattal tölt el a nyelvünk, melyen igencsak árnyaltan fejezhetjük ki magunkat, én tudom mi a két szó közti különbség, és ne félj, tudja viktor is, aki saját magát is liberálisnak vallotta mindaddig, míg jobboldalon nem támadt piaci rés. Ennek az embernek holt mindegy hogy mi az eszme, csak hatalommal járjon, így aztán a liberális szadeszkisöcsiből a konzervativizmus érintésével haladt ki a széljobbra. Hogy hozzánőtt- mára a gúnya, azt nem tudom, de hogy egy egyszerű kufár, a felöl nincs kétségem, és ehhez még a mészárosokat és tiborczokat sem kell látni. Úgyhogy akár tetszik akár nem, nem liberális attitüd, csak marketinges duma szűrő kell ahhoz, hogy ne dőljek be ennek a sok okádék dumának. :)

Helga Beauty Salon2 2018.06.21. 12:09:43

@ami szabad: .+ Bevallom, szánom azokat az embereket, akik a nyitottság helyett a bezárkózást, az emberség helyett a gyűlölködést választják, és boldogságra képtelenül tengetik életüket soha a büdös életben fel ne ismerve, hogy kudarcaikért elsősorban maguk felelősek."

Mi ez a hülyeséghalmaz? Nem kívánok ide migránsokat akkor az bezárkózás? Ne gondolkodj helyettem, illetve ne nyomd itt a ballib mantrát! És főleg ne engem szánj, hanem inkább magadat, meg a sivár elmédet! El akarod itt adni ezt a jótét Teréz anya dumát? A mi bőrünkre ne jótékonykodjatok, meg engedjetek be ide senkit. Egyébként is nagyon leáldozóban vannak az ilyen képmutatóan magát jótékonynak feltüntető igazságbajnoka, de alapjában véve rendkívül kártékony nézetek! Na egyszer majdcsak rádöbbensz. Javaslom tanulmányozd a kétharmad történetét, okait és az összefüggéseket!

Helga Beauty Salon2 2018.06.21. 12:18:59

@ami szabad: " Az országnak valaha is hasznos igaz magyarok ugyanis, mind liberálisnak vallották magukat,"

Azért voltak páran akik nem és egyébként sincs a mai libsinek semmi köze azokhoz a nagy emberekhez, de az igazi liberalizmushoz sem! Ha nektek egy hazaszerető ember náci, akkor magatokat hogyan is határozhatnátok meg pontosan? Az az igazság, hogy a nézeteitek inkább az anarchista felforgatókkal rokon, vegyítve a bolsevista erőszakos hatalommegragadással és hazudozással, csak annak népszerűsége a prolikon kívül elég alacsony !

Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban 2018.06.21. 12:22:40

"Egy törvény, melyre valamikor minden magyarnak szégyenkezve kell gondolnia"

Ugyan mar, most mi valtozik ? A libsik szerint a magyaroknak ugyis 0-24 oraban szegyenkezniuk kell, pusztan a letezesuk miatt.
Szoval nincs valtozas, szegyenkezz mert magyar vagy, minimum 80 eve ezt nyomjak.

ami szabad 2018.06.21. 12:46:22

@Hilda kisfia: És senki nem kívánja a migránsokat igazán. ( Na jó, volt egy két idióta kiszólás ez ügyben, de revidiálták azóta. ) Főként gazdasági alapú megközelítésben önmagában jót is tehetne ugyan Európának, de semmiképpen nem dömpingszerűen, válogatatlanul. Mindemellett itthon a legtöbb migránst éppen a Fidesz eresztette be, és ezt éppen olyan jól tudod, mint én. Egyrészt kb. pont ugyanannyit mint a kvóta alapján kellett volna a menekültekből befogadott, másrészt vagy 20.000 embert letelepedési kötvénnyel, úgyhogy ez egy kamu duma. Az egyetlen célja a balhénak a belpolitikai haszonszerzés, és működik, elégedetten hátradőlhetnek rogántotyóék! Lám, még a pixisbe is visszakerült, hogy benneteket simán meg bírt győzni!

hümhüm 2018.06.21. 12:47:24

@bozotharcos:
"erről egy korábbi, sokkal súlyosabb törvény, az "Első zsidótörvény" kapcsán kiadott deklaráció jut eszünkbe"

Erről nekem meg az jut az eszembe, hogy te teljesen hülye vagy...

Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban 2018.06.21. 12:49:01

@ami szabad: "Az országnak valaha is hasznos igaz magyarok ugyanis, mind liberálisnak vallották magukat, "

Akkoriban a liberalizmus teljesen mast jelentett mint most.
A liberalizmus jelentese most : ISZLAM HODITAS, TELJES ONFELADAS, KOLLEKTIV ONGYILKOSAG.

Kossuth, Szechenyi, 1 masodperc alatt kardot rantana, ha a mai liberalizmus szepsegeirol a nemzetallamok megszunteteserol, tobb szaz millio arab Europaba telepiteserol, a keresztenyek kiirtasarol meselnel neki. Mert ezt jelenti manapsag a liberalizmus.

ami szabad 2018.06.21. 12:53:06

@Hilda kisfia: Miért volna a hazaszeretet = azzal, hogy valaki náci?Ez egy baromság! A kérdés az eszközrendszer. Jómagam hazaszerető vagyok, és épp az imént libsiztél le érte! Az anarchizmus is tök más. Az egyéni szabadságot értelmesen lehet korlátozni, de a leghasznosabb az lenne, ha megtanítanák az embereket arra, hol vannak a korlátok. A törvényeknek egyértelműnek, átláthatónak és betarthatónak kell lenniük, és be is kell tartatni. Egy olyan országban, ahol a jogszabályok két percenként változnak, gránitszilárdságú 6 év alatt hétszer változó alkotmánnyal ( juszt is ) ahol egyetlen jogszabály nem maradt állva, és sokszor úgy módosítanak tv-t, hogy a beterjesztő sem ismeri -. hisz ő csak madzagbohóc- a jog is fegyver lett mára, nem pedig védőbástya. Ergo bárkit, bármikor, bárhol érhet állami inzultus, mert csak. Mert kell a céged, a házad, a pénzed, az állásod, vagy csúnyán néztél rám. Te tényleg ilyen országot gondoltál magadnak? vagy csak élvezted a Rákosi - éra áldásait?

ami szabad 2018.06.21. 13:08:58

@Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban: a tekintetben igazad van, hogy az iszlám egy szint felett (mennyiség) nemkívánatos Európában, teljesen egyetértek vele! Az is nyilvánvaló, hogy nem ÖNMAGÁBAN az iszlám a gond, hanem azok a radikalizálódott, és vagy kulturálisan integrálódni képtelen egyedek, akikkel a baj van. Mert természetesen, azokról az egyébként muzulmán vallású de a mi kultúránkhoz illeszkedő emberekkel semmi baj nincs, akikről ne is igen tudsz, itthon is él akár évtizedek óta sokezer muszlim, és mi a fene bajod volt velük addig, amig azt nem mondták, hogy baj van velük?

eßemfaßom meg áll 2018.06.21. 13:22:08

"Látszik az idesereglett fide$$droidok hisztijéből, hogy nagyon betalált a poszt"

- véletlenszerűen kiválasztott ballib kommentelő frappáns reagálása -

Willkommenskultur 2018.06.21. 14:06:28

ritkan erzek kifejezett buszkeseget egy TV miatt, hat most nagyon.

egesz Europa at fogja venni ezt a torvenyt is, a sivalkodokat a tengerbe vagjak.

iTz 2018.06.21. 14:09:01

Ezek az emberek tényleg azt hiszik, hogy a Stop Soros az embercsempészet ellen van? Az ellen már van törvényünk, minek másik? A Stop Soros-t találóbb lenne "Van-e rajtad sapka?" törvénynek hívni.
A "zsidótörvénynél" is mindenki a zsidónál ragad le? Nem esik le, hogy a nem egyenlő elbánásról van szó benne?
Remélem tényleg fizetett kommentelők, mert akkor még érthető.

És aki tényleg aggódik a terrorizmus miatt az mi az istennek szavazott Fideszre? Ők engedték be a bűnözőket, terroristákat, ellenséges kémeket a letelepedési kötvénnyel és ők verték szét az elhárítást és csináltak helyette egy paprika jancsi TEKet.

sas70 2018.06.21. 14:16:01

@Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban:
"A liberalizmus jelentese most : ISZLAM HODITAS, TELJES ONFELADAS, KOLLEKTIV ONGYILKOSAG."
Ezt az ostobaságot honnan szedted!?

Széchenyi nem volt liberális.
Kossuth, nem volt katona.

A több száz millió arab, hogy jön ki? Délnyugat-Ázsiáról beszélünk, vagy Észak-Afrikáról?

Hol irtják a keresztényeket?

A síiták vagy a szunniták liberálisok?

Willkommenskultur 2018.06.21. 14:18:18

A zsidotvekkel se volt semmi baj.

1. Idejott 1 millio menekult zsido, akiket alaphangon be se kellett volna engedni, de a lippsik meg a zsidok kiharcoltak ezt nekik.

2. Ezutan a zsidoink a Monarchia tonkreteteleert es trianonert dolgoztak az 1. haboru alatt vegig, hiperinflaciot es a sajat brutalis meggazdagodasukat okozva.

3. Emellett elfoglaltak nagyjabol az osszes allast a jogban, kereskedelemben, mediaban ugy hogy nem volt Europaban meg egy orszag annyi zsidoval mint mi, de a sidotveket mashol is meghoztak a biztonsag kedveert.

Ha ma ilyen helyzet lenne, nem opcio, hanem MINDEN MAGYAR EMBER KOTELESSEGE LENNE SZIGORU ZSIDOTORVENYEKET KERNI A nemzeti kormanytol!

blah 2018.06.21. 14:28:02

ez semmi másról nem szól minthogy a hatalom nem szeretné, hogy szaglásszanak a viselt dolgaik körül. mit ad isten ezek a civil szervezetek adnak jogsegélyt, pénzt, támogatást azoknak akikkel kicseszett az állam, vagy járnak a végére a korrupciós ügyeknek. a birkák ebből csak annyit látnak, hogy migráns. balfaszok...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.21. 14:28:15

@ami szabad: " ... Főként gazdasági alapú megközelítésben önmagában jót is tehetne ugyan Európának ... "

Valóban jót tehetne, ha képzett, alkalmazkodni tudó és akaró migránsokról lenne szó, akik korrektül betartják a törvényeket, szabályosan lépnek be az unió területére, nem próbálnak sumákolni se az eredeti állampolgárságukkal, se a korukkal, se a szándékaikkal. Igen, ezek tényleg jót tennének Ájrópának.... , DE gondolom TE is tisztába vagy azzal, hogy akik most "ostromolják" Ájrópát, azok nem ilyenek.

blah 2018.06.21. 14:29:48

@Willkommenskultur: remélem megerőszakol és rituális megöl téged néhány zsidó. ez kijár az ostoba fajtádnak.

Willkommenskultur 2018.06.21. 14:32:56

@blah: miert melyik resz nem tetszik?

arabok balrol 2018.06.21. 14:34:43

@blah: igen en is ugy hallottam Soros abbol gazdagodott meg hogy diktatorokat oltott le....

muhaha

Lusuka · erettsegitetelek.com 2018.06.21. 14:35:07

Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook profillal és minden mással: www.internetespenzkereses.info/

arabok balrol 2018.06.21. 14:37:55

@Lusuka: micsodamat akarod lefotozni cunci?

blah 2018.06.21. 14:39:45

@Willkommenskultur: az amikor faszságokat találsz ki azért, hogy igazold nem magad miatt vagy egy balfasz hanem mások miatt.

blah 2018.06.21. 14:41:25

@arabok balrol: igen, elég sok pénzt vesz ki ezekből az alapítványokból meg civil szervezetekből amiket mind ő maga vezet személyesen.

arabok balrol 2018.06.21. 14:43:46

@blah: Soros az emberiseg koleraja.

Ebben rokon a zsidokkal, de ezt most zarojelbe. Karikaturaszeru nepsanyargato setetben bujkalo spekulans.

S meg neki all feljebb ezert!

priceless

Willkommenskultur 2018.06.21. 14:45:08

@blah: Mit kene igazolni?

Csak azt mondtam hogy minden egyes zsidotv. tokeletesen jogos es igazsagos volt a sajat koraban es kozegeben.

pulsarito 2018.06.21. 14:45:32

Már maga a cím is a tipikus kortárs "liberális" szemléletet (vö. liberálfasizmus) tükrözi:
azaz ti akarjátok mmegmondani, hogy minden magyar embernek mit KELL gondolnia!
Röhej!
Minél előbb tűntök el a sülyesztőben az ostoba, kirekesztő, a msáként gondolkodókat megbélyegző szemléletetekkel annál jobb lesz mindenkinek!

blah 2018.06.21. 14:51:53

@arabok balrol: szóval az, hogy pénzt ad olyan szervezeteknek amik civil jelleggel működnek és azok olyan dolgot is csinálnak, hogy korrupciós ügyeknek utána járnak az népsanyargatás. bazdmeg ezzel a logikával gondolom nem vagy egy nagyra becsült ember.
legalább azt mondtad volna, hogy a szemét pénzügyi műveletei lóvét húztak ki a zsebedből és abba tönkrementél. az én szememben ez a faszi legalább ad is a pénzéből értelmes dolgokra míg egy fidesz csak lop és uszít más pénzén. te meg annak örülsz, hogy ezzel a törvénnyel még tudni sem fogsz arról, hogy meglopnak. nagyon okos...

blah 2018.06.21. 14:52:38

@Willkommenskultur: én meg csak annyit mondok, hogy ostoba vagy és az is maradsz.

Willkommenskultur 2018.06.21. 14:55:08

@blah: eddig annyit tettel hozza a temahoz, hogy eroszakoljanak meg es ostoba vagy!

nem vagy te zsido?

arabok balrol 2018.06.21. 14:58:11

Civil jelleggel?

Ez jo, akkor en is civil jelleggel dolgozom a munkahelyemen, hisz fizetnek erte hogy azt csinaljam amit mondanak.

Maradjunk abba hogy a faszi penzt kolt arra hogy befolyasolja a demokratikus dontyeshozatalt, hogy erre ki kerte vagy hatalmazta fel, vagy ez csak a zsido vere, azt nem tudni.

civil jellegu befosok rajtatok

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.21. 15:00:56

@blah:

Dehogy az a baj.

Sorossal az a probléma hogy egy vérgeci.
Forradalmat robbant ki, hogy átvegye a hatalmat báb-kormányt nevezzen ki, és az ország erőforrásait saját kézre átjátsza.
Pl Ukrajnában a Majdan, majd saját embereket nevezett ki a kormányba, és kilóra elvette a Naftogáz-t az Ukránoktól.

Azok meg szopnak. Se országuk, se pénzük, és egy Soros nevű tetű is azt vesz el tőlük, amit csak akar, csicskásai segdelmével.

Bábkormányt csinált Macedóniában, és legjobb úton halad hogy Romániát is uralma alá hajtsa, hisz az úgynevezett független ügyészséget már a csicskásai irányítják, így azt tesz börtönbe akit csak akar. Megjegyzem tesz is, és elsősorban jobboldaliakat, és magyarokat.

Gonoszgólya 2018.06.21. 15:02:33

@maxval balcán bircaman: "Mi a kapcsolat a Soros törvény és a zsidó törvények között?"
Ezt is csak egy degenerált birkabacó barom képes megkérdezni 2018-ban, Magyarországon.

Attilajukkaja 2018.06.21. 15:03:18

@bozotharcos:
Én már évek óta szégyenkezem a kormányunk miatt. :o(
Amúgy nagyon jó kis poszt. Köszi!

blah 2018.06.21. 15:04:44

@Willkommenskultur: az előbb nem véletlenül arra a kommentemre válaszoltál ahol rámutattam arra, hogy az ostoba másokat hibáztató viselkedésed azért van mert ennyit tudsz? azaz azért mert a hülyék mindig szélsőségekben gondolkoznak? azon nem háborodsz fel ha tősgyökeres fehér magyar ember csinálja (amiket felsoroltál nem csak a zsidók bűne) csak az amikor zsidó, néger, cigány vagy éppen most az új zsidók, a migránsok.
pont az háborgásod üzenete, hogy a mocskos zsidó/migráns miatt vagy egy senki. majd az életed vége felé nézd meg, hogy hová jutottal ezzel a "más a hibás" hozzáállással.

arabok balrol 2018.06.21. 15:06:09

@blah: A zsidok hibaztatnak mindig masokat a zsidoskodasuk miatt ebben igazad van.

Kulonben is ki a faszt erdekelnek a "jogaik" ez nem Izrael.

blah 2018.06.21. 15:07:59

@Rettegek mert ballib vagyok: figyi, már sokszor mondtam, hogy inkább anyukádat fáraszd ezekkel a baromságokkal... gondolom most Soros pénzeli az orosz felkelőket is Kelet-Ukrajnában. egyszerre mindkét oldalt. ő maga a sátán. egyszer téged is meg fog erőszakolni úgyhogy rettegj.

blah 2018.06.21. 15:09:10

@arabok balrol: most tényleg azt mondtad magadról, hogy egy ostoba hazudozó nyomorék vagy? ezt eddig is láttam...

blah 2018.06.21. 15:11:51

@arabok balrol: gondolom Soroson kívül nincs ilyen. a fidesz nem csinál ilyet a közmédiával, az oroszok akiket annyira szeret a birka fideszes sehol nem csinálnak ilyet.

tényleg nem tűnt fel, hogy neked a leszart parasztnak addig jó amíg ezek valamennyire egyensúlyban vannak?

arabok balrol 2018.06.21. 15:12:41

@blah: koztudott hogy soros penzeli az ukran kormanyt

2018.06.21. 15:12:53

@Attilajukkaja: Ahogy elnézem az ellenzék állapotát, egy darabig még fogsz is szerintem.

arabok balrol 2018.06.21. 15:13:37

@blah: a fidesz azt csinal amit akar mert demokratikusan valasztottuk

sorost meg senki se valasztotta ki lesz dobva mint egy utolso migrancs

blah 2018.06.21. 15:15:01

@arabok balrol: azt csinál amit akar? te tényleg ennyire hülye vagy... csókollak.

Attilajukkaja 2018.06.21. 15:15:56

@abcdefghijklmm:
"egy darabig még fogsz is szerintem."
Szerintem is. És nem csak az ellenzék miatt. :o(

ami szabad 2018.06.21. 15:25:20

@Magánvéleményem: Egyetértek. Én is úgy látom, hogy a valós háborús menekültek mellett- akiknek igenis úgy vélem, arra az időre amíg hazamehetnek járna az oltalom és a menekült státusz- illetve a valóban nyomor elöl menekültek mellett- akiket teherbírási képesség és hasznosságuk megítélése mellett szűk számban, egyesével, ellenőrzött módon, és mérlegelve a kilétét - lehetne befogadni- itt most sáskajárás van. És erre hogy lesz megoldás a stop soros tv? Kérlek, magyarázd el nekem, hogy te egy ilyen tv-t mitől tartasz alkalmasabbnak Európát megvédeni a migrációtól, mint egy olyan megállapodást, amit az EU Afrikával akart kötni, és kifejezetten eszközrendszerrel megtámogatva az Afrikában MARADÁST szolgálta volna? Ezt ugyanis, Magyarország vétózta meg, és bevallom, számomra teljesen érthetetlen lenne az oka, ha nem azt látnám, hogy az ilyen stop soros tv-ek létjogosultságát erősíti pl. ez a vétó! Azt, hogy mi így is úgyis betartunk Európának a belpolitikai céloknak alárendelve a valódi biztonságot. EZ a bajom, és nem az, hogy nem jönnek a migrik, viszont az itt dolgozó orvosokkal miegymás, semmi bajom, és elképesztőnek tartom, hogy a fodrásztól jött kendős csajra rendőrt hívnak ÉS AZ KI IS MEGY, vagy hogy a buszon turistákat vegzál egy halom frusztrált, felhergelt gyűlölködő, miközben a többség azt csendben végignézi mára, holott feltehetően még 3-4 évvel ezelőtt is segítettek volna a vegzáltnak. EZ normális? Maga a folyamat amit szisztematikusan visznek végig, a rasszizmust erősíti, ami a majdban csak új céltáblát keres, ha a migri ügyet leveszik a polcról, egyszerűen csak ki kell majd cserélni az ellenséget, és folytatható a gyűlölködés. (Legyen mondjuk az új ellenség a kutyások, bicajosok, gyerekek, nők, bárakárki. ) Ha ez Magyarországnak valós nemzeti érdeke, kérlek, mondd el, miért lesz ettől jó nekünk, hátha megértem a buta fejemmel! Az egész ügyet lehetett volna higgadtan kezelni, és nem álhírekkel is riogatni az embereket, de itt a félelem mint ősi ösztön, a hatalommegtartási eszköz, ezért a rájátszás!

2018.06.21. 15:30:12

@Lehetnék én is:

Az megvan hülye fityiszes agyhalott, hogy az embercsempészés, valamint az illegális határátlépés eddig is bűncselekmény volt?

Akkor mi a faszom értelme volt ezt külön törvényben megismételni?

Csak nem a csúti szarzsák és az agyhalott konformista faszkalapok kedvéért?

De!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.21. 15:30:26

@blah:

Sanos ez igaz.

Soros saját csicskája számol be róla, hogy a kormány kinevezése Soros emberei, tanácsai segítségével történt.

Ahogyan az is ténykérdés, hogy a Naftogázt Soros pénzügyi köre bagóért megvette magának az Ukáronktól kisemmizve őket, és irányítva a bábkormány által.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.21. 15:33:40

magyaridok.hu/belfold/sorosleaks-ukrajna-volt-annak-idejen-a-legsikeresebb-akcio-2931667/

...
A felvételen egy bizonyos Bisztrickij nevű ember, Soros ukrajnai megbízottja, helytartója arról beszél, hogy az általuk pénzelt úgynevezett civil szervezetek buktatták meg az ukrán elnököt.

A tüntetők valószínűleg nem is tudták, hogy ki, illetve kik állnak a megmozdulások hátterében

Jevhen Bisztrickij a saját befolyásukkal kapcsolatban a „meghatározó szerep” kifejezést használja.

Bisztrickij – aki azt hiszi, hogy egy potenciális támogatójukkal beszélget – szó szerint azt mondja: ők alakították úgy az előfeltételeket, hogy a változás bekövetkezzen. Így fogalmaz: „Tudod, sokat tettünk az ellenállás előfeltételeinek terén.”

Arra a kérdésre, hogy nekik köszönhető-e Janukovics eltávolítása, nyíltan igennel válaszol. Azt mondja: „igen, mi fejlesztjük a civil aktivizmust Ukrajnában”.

A Majdan-forradalmat megelőző években az ukrajnai Nyílt Társadalom Alapítványok gyakran nyújtott bőkezű pénzügyi támogatásokat különböző helyi NGO-knak, amelyek az úgynevezett civil aktivizmust népszerűsítették Ukrajnában.

Az OSF aktivitásának célja ezek szerint nem volt más, mint a nélkülözhetetlen terepmunka elvégzése, valamint az ellenálláshoz, illetve – a Sorossal szemben álló – Viktor Janukovics kormányának elmozdításához szükséges előfeltételek megteremtése.

...

blah 2018.06.21. 15:33:55

@Rettegek mert ballib vagyok: na akkor vegyél egy repjegyet öld le a Sorost és amikor hazajössz minden költségedet megtérítem amint a katolikus egyház kimondja, hogy meghalt a sátán. de addig inkább csak kiröhöglek.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.21. 15:35:03

www.hirado.hu/kulfold/kulpolitika/cikk/2018/03/29/sorosnak-csak-az-ukran-kormanyban-150-iranyitott-embere-van/

Soros György egyik legfontosabb ukrajnai embere, Jevhen Bisztrickij egy beépített újságírónak árulta el, hogyan ülteti be saját embereit Soros az ukrán minisztériumokba. Beszél arról is, hogy 150 Soros által pénzelt szakértő dolgozott ukrán minisztériumokban, valamennyiükkel személyesen is találkozott a milliárdos. Soros György receptje a kormánybuktatástól a hatalomátvételig.

2018.06.21. 15:36:16

@blah: kétharmaddal gyakorlatilag azt csinál, ráadásul demokratikus úton került megválasztasra, így ha nem tetszik, nincs más hátra, minthogy vársz 2022-ig, és szavazol. Hacsak nem szervezel puccsot.. ;-)

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.21. 15:36:16

@blah:

Szarok Sorosra, és a magadfajta seggnyalóira.

Viszont mindent megteszek hogy megvédjem az országot tőletek hazaárulóktól, hogy ne jussunk Ukrajna sorsára !

blah 2018.06.21. 15:39:01

@abcdefghijklmm: te nem igazán vagy tisztában a demokrácia működésével.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.21. 15:40:45

@blah:

Arról igazán nem tehetünk hogy az emberek demokratikus döntése nem illeszkedik a ballib véleménydiktatúrába, és kultúrkampfba bele.

Azaz értem, hogy nehéz megemésztened, hogy le vagytok szarva, de kénytelen leszel beletörődni.

Tetves hazaáruló ballib szarházi banda.. :DDD

2018.06.21. 15:41:58

@blah: Dehogynem vagyok tisztában vele! .... a saját értelmezésemmel is, meg a tiéddel is tisztában vagyok, ami a következő: mindig diktatúra van, ha nem a neked tetsző oldal van éppen hatalmon.

arabok balrol 2018.06.21. 15:42:34

@blah: A demokracia el es virul.

A lippsik doglodnek csak, de ez nem fontos. Meg is gyuloltek a demokraciat, hehe.

blah 2018.06.21. 15:43:47

@Rettegek mert ballib vagyok: mutass már rá, hogy hol védtem Sorost légyszi. te egy ostoba paranoiás nyomi vagy, ráadásul a fidesz seggéből lógsz ki. soha nem kellett függenem semmilyen hatalomtól ahhoz, hogy boldoguljak. te ezzel a buzgó álhír áradattal kb arról próbálsz meggyőzni, hogy de jó ízű a szar csak azért mert egy kis legyecske vagy.
szarok rád, azt örüljél.

blah 2018.06.21. 15:48:38

@abcdefghijklmm: dehogy vagy te tisztában vele... most is csak behazudod magadnak amit szeretnéd, hogy gondoljak.

azt kellene már felfogni, hogy a mindenkori hatalom és az ostoba fajtád soha nem lesz egy platformon. aki ennyire nem ismeri az emberi természetet az vagy gyerek vagy ostoba.

legális 2018.06.21. 15:49:31

@Látens Inszinuáció:
Nem érzed, milyen szánalmas vagy ezzel az agresszív lazasággal?
Nélküled egész normális mederben ment itt a szájkarate. Nem igazán közelítettek az álláspontok, mint számtalan más esetben sem. De ilyen paraszt hangvétel nélkül, mint a tied, könnyebb volt. Azt hiszem, engem sem fogsz meggyőzni, vagy megváltoztatni azzal, hogy agyhalottazol, stb. És nem a lelkem sajog, mert nem tudtunk közelebb kerülni (ne értsd félre), csak nem értem, mit remélsz egy ilyen barátságtalan beszólástól.
Amúgy a törvény igyekszik pontosítani és kiterjeszteni az eddig is büntetendő cselekedeteket. Egyrészt korábban nem működtek ilyen csempész civil szervezetek, nem akartak sokan átmenni rajtunk, bejönni az országba és az sem baj, ha meghatározzuk már az alapoknál, hogy létezik ilyen alaphelyzet, ami korábban nem volt.

2018.06.21. 15:51:31

@blah: Aki képzeleg itt, az te vagy. Nem várom, hogy egy platformon legyek a fidesszel, és nem is vagyok egy platformon. Tényeket állapítottam meg végig, amik téged láthatóan rohadtul dühítenek.

blah 2018.06.21. 15:53:42

@arabok balrol: ja azt te pont meg tudod mondani aki annyira ostoba, hogy szerinted az a demokrácia amikor a hatalom azt csinál amit akar. igazi szolgalelkű vagy...

ben2 2018.06.21. 15:58:43

A "demokrata" blog jól megmondja, hogy eztán mire kell gondolni.
No comment.

blah 2018.06.21. 16:00:03

@abcdefghijklmm: azt állapítottad meg, hogy a választott hatalom azt csinál amit akar egy demokráciában. ezt vitattam. ahogy minden épeszű ember vitatja. ezen kívül még megpróbáltad behazudni, hogy én mit gondolok.

arabok balrol 2018.06.21. 16:02:07

@blah: demokraciaban csak a nep korlatozhatja a hatalmat, ehelyett teljhatalmat adott a nep soros meg a fajtad ellen

blah 2018.06.21. 16:07:57

@arabok balrol: jó ha tudod, hogy én haszonélvezője vagyok a fidesz rendszernek. a teljhatalom és a demokrácia egymásnak ellentmondó fogalmak. na ennyire vagy buta. egyik nicked további ostobáskodására sem fogok reagálni, szóval ne is fáradj.

arabok balrol 2018.06.21. 16:10:43

@blah: kerlek ne buntess!

muhaha

2018.06.21. 16:11:22

@blah: mivel demokratikus valasztason 2/3-od szereztek nekik a magadfajta agyatlanok, azt csinalnak, amit akarnak. Ez a helyzet.

2018.06.21. 16:12:15

@blah: te meg megprobalsz engem fideszesnek beallitani. 1-1

Attilajukkaja 2018.06.21. 16:14:40

@ami szabad:
"mi így is úgyis betartunk Európának a belpolitikai céloknak alárendelve a valódi biztonságot."
Hú, de nagyon egyetértek veled!!! :o)

Willkommenskultur 2018.06.21. 16:20:09

Orban eloszor segg picsara alazta az ellenzeket a valasztason.

Most pedig Nandorfehervarhoz hasonlo vilagrengeto gyozelmet aratott a brusszeli libbantak felett is akik nem gyozik egymas utan ujra feltalalni a magyarok altal a migrincsvalsag elso napjatol kovetelt reformokat.

muhaha

sas70 2018.06.21. 16:27:52

@Multibéla: Akkor ha Indiában, Kínában, Nepálban, É-Koreában stb. üldözik a keresztényeket, nekünk Magyarországon hozni kell egy törvényt a kereszténység védelmére!? Okos!

Ja a kínaiakkal, akkor most, hogy is állunk? Vasutat építünk, de azt mondtuk nekik, hogy ugyan nem kéne üldözni a keresztényeket?

Csak mellékesen kérdezem, ha egy indiai keresztény nálunk kérne menedékjogot úgy, hogy közben átjött egy csomó ebből a szempontból biztonságos országon, az új törvény alapján milyen elbírálásban részesülne?
Adhatok-e neki egy pohár vizet, anélkül, hogy törvényt sértenék?
Egy Boko Haram elől menekülő fekete bőrszínű keresztény milyen elbírálásban részesül? Neki adhatok egy szendvicset?

Na és mi a helyzet egy pakisztáni menekülttel? Akit a hite miatt elüldöztek a családjával együtt?

Hogy tudom eldönteni egy franciául beszélő, sötét bőrszínű emberről aki útbaigazítást kér tőlem, hogy ő tényleg francia turista, vagy algériai migráncs? Rögtön rendőrt hívok? Mi van ha nincs a környéken rendőr? Addig nem engedem el?

Willkommenskultur 2018.06.21. 16:33:04

@sas70: "Hogy tudom eldönteni egy franciául beszélő, sötét bőrszínű emberről aki útbaigazítást kér tőlem, hogy ő tényleg francia turista, vagy algériai migráncs? Rögtön rendőrt hívok? Mi van ha nincs a környéken rendőr? Addig nem engedem el?"

pontosan, mind migrans amig nem bizonyitja az ellenkezojet - rendort, hadsereget kell hivni

szerintem nem bonyolult

Attilajukkaja 2018.06.21. 16:50:17

@Willkommenskultur:
"mind migrans amig nem bizonyitja az ellenkezojet - rendort, hadsereget kell hivni"
Az a baj, hogy ti orbanisták ezt komolyan is gondoljátok. Lassan egy nyilas államot vizionáltok ide újra. De az már a múltkor se jött be!

Willkommenskultur 2018.06.21. 16:52:48

@Attilajukkaja: Ugy lesz ahogy akarjuk, s nektek kuss van.

Attilajukkaja 2018.06.21. 17:06:59

@Willkommenskultur:
"Ugy lesz ahogy akarjuk"
De hát TI nem akartok semmit, csak rázni a rongyot és fitogtatni a pöttyedt kis bicepszeteket. :o)))
Nélkülünk rövidesen felkopik az állatok, ...hacsak nem hódoltok be teljesen Putyinnak. De az sem lesz ám egy ingyenes menet!

Willkommenskultur 2018.06.21. 17:13:19

@Attilajukkaja: igen 2010 ota mindenkinek folyamatosan kopik fel az alla

LOL

Attilajukkaja 2018.06.21. 17:16:12

@Willkommenskultur:
Ahogy mondod: a többségnél bizony ez van. A NER-lovagok szerencsére megszépítik a statisztikákat, mert nekik nagyon jól megy. Indokolatlanul jól.

Willkommenskultur 2018.06.21. 17:24:01

@Attilajukkaja: es azota 2x ujravalasztottak a nepnyuzokat

nyehehe

2018.06.21. 17:47:42

@Willkommenskultur: tanuld meg, hogy a nép a hülye! ;-)

CCnick 2018.06.21. 17:47:53

@iTz: Ezért a zseniális kommentért érdemes volt beregisztrálni

CCnick 2018.06.21. 17:50:25

@legális: Szerencsétlennek már csak ennyi öröme van az életben, okádhat a blog.hun

Attilajukkaja 2018.06.21. 17:55:24

@Willkommenskultur:
"es azota 2x ujravalasztottak a nepnyuzokat"
A Fidesz elrendezte, hogy egy kisebbség 2/3-ot adjon nekik.

2018.06.21. 17:57:32

@Attilajukkaja: igen, de ezt a jogot a 2010-es régi választasi rendszerben történt győzelem utáni alkotmanymódosítással szerezte magának, szóval törvényes. Hogy etikus-e, az más kérdés, de a politika soha nem az etikáról szólt.

2018.06.21. 17:59:09

@abcdefghijklmm: bocsánat. A választási törvényre gondoltam.

Attilajukkaja 2018.06.21. 18:01:56

@abcdefghijklmm:
"alkotmanymódosítással szerezte magának, szóval törvényes"
Az, kivéve azt a sok választási csalást, amit nem voltak hajlandóak kivizsgálni. Majd hülyék lettek volna, hiszen abban a 2-3 esetben, amikor a Kúria ezt megtette, kiderült, hogy a Fidesz javára csaltak a szavazatszedők.
Amúgy meg nem módosították az Alkotmányt, hanem írtak maguknak egy másikat, amit megszavaztak saját maguknak. Nem is merészelik Alkotmánynak nevezni!

2018.06.21. 18:05:49

@Attilajukkaja: rettenetes rossz szöveg ez a csalás. A rendszerváltás óta minden vesztes idióta ezt nyomja. Igen a Fidesz is, mikor veszített.

Akkora mértékű csalás biztos nem történt, ami a kimenetelt nagyban megváltoztatta volna.

2018.06.21. 18:07:22

@Attilajukkaja: sőt még valami olyan is rémlik, hogy idén felülvizsgálatot követően el is vettek egy parlamenti helyet a Fidesztől...

Attilajukkaja 2018.06.21. 18:32:20

@abcdefghijklmm:
"Akkora mértékű csalás biztos nem történt, ami a kimenetelt nagyban megváltoztatta volna."
Elég lett volna egy kicsi is. Ahogy a Jobbik is kapott egy plusz szavazatot, úgy mások is kaphattak volna. Azért az a 2/3 nem biztos, hogy meglett volna. :o)

"idén felülvizsgálatot követően el is vettek egy parlamenti helyet a Fidesztől..."
Több tucat panaszt nyújtottak be, ebből összesen 3-at vizsgáltak ki. Abból született az a bizonyos plusz Jobbikos parlamenti hely.

Attilajukkaja 2018.06.21. 18:36:22

@abcdefghijklmm:
Aztán ott voltak a határon túli magyarok szavazatai is, amelyek szintén nagyon gyanúsak voltak. Több bejelentés érkezett ottani csalásokról is, de persze ezeket sem vizsgálták ki. A lényeg, hogy ők valami 98%-ban szavaztak a Fideszre. Na ja. Ez is nagyon életszerű!

2018.06.21. 18:43:41

@Attilajukkaja: jó, 2/3 valószínűleg bukott volna 1-2 hellyel, de amilyen összefogás van az ellenzéki oldalon, simán megszavaztatnak 2/3-os törvényeket is egy kis manipulációval/ esetleg lefizetéssel. Szóval majdnem teljesen mindegy.

2018.06.21. 18:44:15

@Attilajukkaja: az összefogás természetesen idézőjeles...

2018.06.21. 18:45:33

@Attilajukkaja: az bizony életszerű, mert ott még bizony emlékeznek a gusztustalan 23 millió románozasra....

Attilajukkaja 2018.06.21. 18:52:16

@abcdefghijklmm:
"az bizony életszerű"
Nekem sehol nem életszerű egy 98%-os eredmény. Ott valami stikli van.

"jó, 2/3 valószínűleg bukott volna 1-2 hellyel"
Én is csak erre gondolok.

"amilyen összefogás van az ellenzéki oldalon, simán megszavaztatnak 2/3-os törvényeket is egy kis manipulációval"
Ez is lehetséges, hiszen a Jobbik tegnap is a Fidesz mellett szavazott.

"Szóval majdnem teljesen mindegy."
Bizonyos kérdésekben igen. Másokban talán nem. A lényeg, hogy szerintem az egész ország jobban járt volna, ha a Fidesz nem szerez magának újabb 2/3-ot.

2018.06.21. 18:55:36

@Attilajukkaja: A migrációs szavazáson is stikli volt? Nem hinném.

A Fidesz 2/3-a szerintem sem tesz jót az országnak egyébként.

Attilajukkaja 2018.06.21. 19:09:03

@abcdefghijklmm:
"A migrációs szavazáson is stikli volt?"
Ott nem volt stikli, csak a magyar emberek nagy része nem volt hajlandó ilyenben részt venni. Én is méltóságon alulinak tartottam a dolgot, ahogy a Fidesz összes "konzultációs" PR tevékenységet is. Nem szeretem az ilyen hazug, manipulatív politikai fogásokat.
Bocsi, de most el kell mennem a családnak vacsorát adni, de holnap válaszolok, ha írsz. :o)

2018.06.21. 19:25:52

@Attilajukkaja: ok.... Első a család!

Aki elment azoknak viszont a 98 százaléka egyfelé szavazott.

Tapasztalatból tudom, hogy a hatáeon túliak nagy többsége agyába nagyon beleégett az a bizonyos 2004-es szavazás...

2018.06.21. 19:26:41

@Attilajukkaja: de hát a politika az a manipuláció művészete szerte a világon... Ez van.

2018.06.22. 07:57:44

@legális:

Ugyan már kicsi rigó!
Éppen ti vagytok azok, akik a lipsizésen, meg a migráncs stop sorosozáson túl, semmi értelmeset nem tudtok mondani vagy írni. Éppen te és az agyhalott barátaid azok akik nem látják át a dolgokat.

Továbbra sem adtál arra magyarázatot, hogy mi a gennyes tökömnek egy külön törvény az embercsempészetre, mikor már van ilyen?
Hmm?

2018.06.22. 07:59:37

@CCnick:

" Ezért a zseniális kommentért érdemes volt beregisztrálni"
Detto. Hülye gyerek. Majd te mondod meg, hogy ki és miért regisztrálhat nem, faszkalap.

Attilajukkaja 2018.06.22. 16:28:40

@abcdefghijklmm:
"Aki elment azoknak viszont a 98 százaléka egyfelé szavazott."
Mert csak az ment el, aki igennel akart szavazni. A többség otthon maradt.

"a hatáeon túliak nagy többsége agyába nagyon beleégett az a bizonyos 2004-es szavazás..."
Ezt elhiszem. Ennek ellenére ott sem rajong mindenki a Fideszért (ezt meg saját tapasztalatból tudom).

"de hát a politika az a manipuláció művészete szerte a világon"
Csak nem mindegy, hogy kiket manipulálsz: az ellenfeleidet csapod be vagy a saját szavazóidat. Óriási különbség!

2018.06.22. 17:23:28

@Attilajukkaja: ne haragudj, de az a véleményem, hogy aki nem megy el, annak a véleménye nem számít.

A politikus pedig kénytelen becsapni a saját szavazóit is többé-kevésbé, mivel homlokegyenest ellenkező dolgokat nem ígérhet, viszont a szavazótaborában egészen biztosan vannak olyan emberkék, akiknek homlokegyenest ellenkező az érdekük. Így nem marad más, mint a lavírozás.

CCnick 2018.06.22. 17:48:19

@Attilajukkaja: "Mert csak az ment el, aki igennel akart szavazni. A többség otthon maradt."

Megkérdezted őket? Egyébként a többség az EU meg NATO csatlakozási szavazáson is otthon maradt...

@Látens Inszinuáció: addig stresszeled magad cicuska, hogy a rák előtt elvisz egy agyvérzés

Attilajukkaja 2018.06.23. 00:17:38

@abcdefghijklmm:
"aki nem megy el, annak a véleménye nem számít."
Ezt próbálják Orbánék is bebeszélni az embereknek. De ebben az esetben a bojkott annyira nyilvánvaló volt, annyiszor beharangozták, hogy mindenki tudta, nem sima szavazói érdektelenségről vagy passzivitásról van szó. Aljas, hazug szavazásokhoz, "konzultációkhoz" a magyarok többsége egyszerűen nem adja a "nevét". Főleg, ha a kérdések már úgyis el vannak előre döntve.

"A politikus pedig kénytelen becsapni a saját szavazóit"
Ez nem igaz. Egy dolog, ha valamit előre megígérnek, de nem sikerül teljesíteni, és más dolog eleve tudatosan csőbe húzni az embereket. Ezt disznóságnak hívják.

@CCnick:
"Megkérdezted őket?"
Nem kellett megkérdeznem, mert a csapból is ez folyt.

2018.06.23. 05:55:43

@Attilajukkaja:

"Főleg, ha a kérdések már úgyis el vannak előre döntve."

Miért lenne eldöntve. Akkor van eldöntve, ha mindenki így gondolkodik. Állításod szerint: "Mert csak az ment el, aki igennel akart szavazni. A többség otthon maradt."
98% szavazott igennel, ha jól emlékszem.
Ha akik nem mentek el, mégis mind elmennek, akkor 51%-kal ők nyernek.

"Egy dolog, ha valamit előre megígérnek, de nem sikerül teljesíteni, és más dolog eleve tudatosan csőbe húzni az embereket. Ezt disznóságnak hívják."

Mikor egy párt egyszerre ígér több forrást az egészségügynek, a nyugdíjakra, az infrastruktúra fejlesztésére és ezzel párhuzamosan széleskörű adócsökkentésre, akkor bizony előre, tudatosan csőbe húzza a választóit,csk azok nem akarják, vagy nem veszik észre.

Márpedig a Kétfarkúakon kívül, akik annyira abszurd ígéretekkel jönnek, hogy arról mindenki azonnal tudja, hogy marhaság, szinte mindenki ezt teszi.

Attilajukkaja 2018.06.23. 13:29:00

@abcdefghijklmm:
"Miért lenne eldöntve. Akkor van eldöntve, ha mindenki így gondolkodik."
A magyarok többsége azért sem volt hajlandó részt venni az ilyen szavazásban, konzultációkban, mert tudta, hogy semmi értelme. A kormányra nézve ezek úgysem voltak kötelező jellegűek. Már a kérdések is tisztességtelenül lettek feltéve. Ez egy óriási gond volt a magamfajtának.

"Ha akik nem mentek el, mégis mind elmennek, akkor 51%-kal ők nyernek."
Talán. :o) De a 98% biztosan nem tükrözi a valóságot.

"Mikor egy párt egyszerre ígér több forrást az egészségügynek, a nyugdíjakra, az infrastruktúra fejlesztésére és ezzel párhuzamosan széleskörű adócsökkentésre, akkor bizony előre, tudatosan csőbe húzza a választóit,csk azok nem akarják, vagy nem veszik észre."
Nagyon egyetértek veled! Úgy látszik, a magyarok már régen nem értelmi, hanem érzelmi alapon szavaznak, ... ami nem biztos, hogy jó az ország előremenetelére nézve.

"Márpedig a Kétfarkúakon kívül, akik abszurd ígéretekkel jönnek, hogy arról mindenki azonnal tudja, hogy marhaság, szinte mindenki ezt teszi."
Igen, és ez számomra egy komoly gond. Mármint a populisták térnyerése.

eßemfaßom meg áll 2018.06.23. 13:43:24

@Attilajukkaja: A csapból nyilatkoztak a nemszavazó választók?

2018.06.23. 13:51:57

@Attilajukkaja: Nevezhetjük populizmusnak, de szerintem egyszerűen arról van szó hogy minél szélesebb néprétegeket próbálnak maguknak megnyerni olyan módon, hogy mindenkinek azt ígérik, amit hallani szeretne. Magyarországon ezt a Fidesz csinálja a legjobban. A Jobbik is megpróbálkozott vele, de nekik valamiért nem hitték el a népek...

Az ellenzék meg 8 éve mást sem csinál, mint homlokegyenest ellentmond minden egyes ponton a Fidesznek. Többre nem képes, és még azt sem képes észrevenni, hogy ez hová vezet.

Ha például a migráns témában azt mondták volna, hogy: OK, ebben igaza van a Fidesznek, beszéljünk másról, az egész migráncsozás méregfoga ki lett volna törve és lett volna esély megnyerni a választásokat. De nem.... amit az Orbán mond, annak az inverzét kell mondani és kész.... Ennyit tudnak.

2018.06.23. 13:53:28

@Attilajukkaja: Rosszul fogalmaztam: ellenzék = a többi ellenzéki párt

2018.06.23. 13:57:18

@Attilajukkaja: "Nagyon egyetértek veled! Úgy látszik, a magyarok már régen nem értelmi, hanem érzelmi alapon szavaznak, ... ami nem biztos, hogy jó az ország előremenetelére nézve."

Szerintem a választók többsége minden országban érzelmi alapon dönt. Mit gondolsz hányan néznek politikai vagy gazdasági műsorokat vagy olvasnak ilyen témájú cikkeket és próbálják megérteni a hátteret? (persze úgyis csak az érti, aki nyakik benne van, de törekedni azért lehet rá)

A Luxifeleségek a nézettségi mutatók vezetője vagy a Kálmán Olga műsora?

Attilajukkaja 2018.06.23. 14:30:40

@abcdefghijklmm:
"Szerintem a választók többsége minden országban érzelmi alapon dönt."
De főleg ott, ahol a kormánypropaganda CSAK erre utazik, ezt erősíti az emberekben. A komolyabb gondokról szót sem ejtett a Fidesz. Négy éve is mi volt a programja? "Folytatjuk!"

"Mit gondolsz hányan néznek politikai vagy gazdasági műsorokat vagy olvasnak ilyen témájú cikkeket és próbálják megérteni a hátteret?"
Ahány embert erre rávesznek. Itt van óriási szerepe a médiának. Gondolom, nem kell ecsetelnem, hogyan áll ma nálunk a média kiegyensúlyozottsága.

"A Luxifeleségek a nézettségi mutatók vezetője vagy a Kálmán Olga műsora?"
A válasz nyilvánvaló. Ennyire sikerült levinni a közmédia színvonalát. :o(
Abban sem vagyok biztos (?), hogy Kálmán Olga műsorát mindenki tudja fogni az országban. A Klub rádióét biztosan nem.

2018.06.23. 14:36:48

@Attilajukkaja: Már ne haragudj, de a Luxifeleségek nem a közmédiában fut... :-)

"De főleg ott, ahol a kormánypropaganda CSAK erre utazik, ezt erősíti az emberekben. A komolyabb gondokról szót sem ejtett a Fidesz. Négy éve is mi volt a programja?"

Itt lép be az, amit írtam, hogy az ellenzék is gondolkodhatna és nem kellene minden gumicsontra ráugrani ---> lásd migráncsozás. Időnként olyan álláspontra is lehetne helyezkedni, ami egyezik a kormányéval és akkor azt nem lehet a végletekig kihegyezni.

2018.06.23. 14:38:08

@Attilajukkaja: Felül kell vizsgálnom magam, mert lehet, hogy hülyeséget írtam. Sokszor nézem a Viasat 3-at és ott sokat reklámozzák a Luxi-kat, ezért azt gondoltam, hogy ott fut... lehet, hogy mégis a közmédiában.... bevallom műveletlen vagyok és nem nézem... :-)

Attilajukkaja 2018.06.23. 20:21:04

@abcdefghijklmm:
"Már ne haragudj, de a Luxifeleségek nem a közmédiában fut... :-)"
Ha az volt a kérdés, hogy a bugyuta, semmitmondó reality show-k vagy a politikai műsorok a népszerűbbek-e, akkor azt mondom, hogy nem fair a kérdésfelvetés. :o)

"az ellenzék is gondolkodhatna és nem kellene minden gumicsontra ráugrani ---> lásd migráncsozás."
Nem tudom, mennyire az ellenzék gumicsontja a "migráncsozás", mert szerintem nagyon nem ők erőltetik a témát, de abban igazad van, hogy az ellenzéknek valami teljesen más témában kellene elsősorban fellépnie. Mert nyilván nem a bevándorlók az elsődleges probléma ebben az országban.

"Időnként olyan álláspontra is lehetne helyezkedni, ami egyezik a kormányéval és akkor azt nem lehet a végletekig kihegyezni."
Mint például?

"lehet, hogy mégis a közmédiában.... bevallom műveletlen vagyok és nem nézem."
Ne vesztegesd erre az idődet. Én sem nézem. :o)))

2018.06.24. 06:02:51

"Mint például?"

Mint például a migráncsozás.... vagy mondjuk Paks II.

eßemfaßom meg áll 2018.06.24. 09:31:32

@Attilajukkaja: "Ennyire sikerült levinni a közmédia színvonalát. :o("

A világ melyik országában nézik többen a helyi közmédia politikai müsorait mint a tetszöleges realitisókat?

eßemfaßom meg áll 2018.06.24. 09:40:33

@Attilajukkaja: "Nem tudom, mennyire az ellenzék gumicsontja a "migráncsozás", "

orbán baszhatta volna az egész "migráncsozást" ha a szerencsétlen ellenzék a default tiltakozás helyett szépen beállt volna mellé. De ezek a hülyék még ezt felfogni sem voltak képesek. Ráadásul még a saját szavazóikkal is szembe mentek vele csak azért, hogy ellenezzenek MINDENT amit orbán csinál.

A paksbővítést a Fidesz simán megszavazta pedig Gyurcsány terjesztette be és nem lehet őket azzal vádolni, hogy 2009-ben puszipajtások lettek volna. Mert a fidesz nem hülye.
süti beállítások módosítása