HTML

Bozótharc

Korrupcióról, környezetvédelemről, és más közügyekről...

Friss topikok

Linkblog

Disznótoros illiberalizmus a buszmegállóban: A NER lényege egyetlen képben

2018.05.02. 16:31 bozotharcos

Ma délután a Moszkva téren fotóztuk ezt: egy buszmegállóban, afféle rögtönzött húsbolt-kirakatban kiállított magyaros termékekkel igyekszik az Agrármarketing Centrum aktívabb sertésfogyasztásra ösztönözni az embereket, közel harminc fokban, tűző napsütésben is...

 

disznotorosner.jpg

Az üzenetet értjük(sajnos), most már csak arra vagyunk kíváncsiak, hogy mennyibe került nekünk az Agrármarketing Centrum  legújabb, XXI. századi marketing-fogása? Meg egy kicsit arra is, hogy vajon ki, és főként mivel nyeri majd az általuk egyetemistáknak meghirdetett  "Élelmiszer innovációs verseny"-t júniusban?

 

119 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotharc.blog.hu/api/trackback/id/tr1113885500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tireless treehugger 2018.05.02. 18:29:23

Éppen nyugaton hanyatlok és ti még tovább fokozzátok mélységes honvágyamat. Most már sohasem leszek szép kövér magyarosch menyecske, nem lesz szép kövér párom, szép kövér gyerekeim, szép kövér szomszédaim, szép kövér országom.

Brühühühü....

Legyőztetek, bánatomban most kinyírom magam egy smoothie-val.

birka menet 2018.05.02. 23:16:43

@tireless treehugger:

A te fajtád nem is kell nekünk, igazi mélymagyaroknak. Nem hogy a jól zsírtól duzzadó sertéshúst nem tudod zabálni a legyengült nyugati gyomroddal, de még egy üveg pálinkát se bírnál rádobni. Így meg erőd sincs, hogy vonulj velünk Békementben a mi Orbán Viktor cárunkért, aki most is 10 ezer forint borravalót adott nekünk a választás előtt, hogy megmutassa hogy ő nem Gyurcsány, aki csak 50%-kal emelte a bérünket.

A gyerekeink meg hála Orbán Viktornak nem nyugati áltudományokat tanulanak hanem csak hungarikumokat és üzenjük a pisa tesztnek hogy nem leszünk a gyarmata, nem érdekel hogy mekkora analfabétának hozzák ki a magyar gyerekeinket, mert ők legalább hü gyermekei a ner hazának és sose fognak kivándorolni a haldokló nyugatra amíg lesz Orbán Viktor, stadion, csülök és adómentes pálinka minden magyar ember asztalán!

consul 2018.05.02. 23:45:45

Őszintén nem értem a problémát

morph on deer 2018.05.03. 00:16:08

@consul:
Hááát ... épp ez a probléma.:(

kolompar lole 1113 2018.05.03. 00:29:56

Hogyhogy nem lopták még el azt a sok kaját a kirakatból?

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.05.03. 01:28:00

Ez a sertés Sorost jelképezi? Kódolt antihogyishívják forog itt fenn!

Ideje lenne odahívni egy bizottságot Brüsszelből a villamosmegállóba

paráznabillegető 2018.05.03. 06:21:38

@kolompar lole 1113: három csapás...
különben is nagy a jólét, minek lopni.

czerka 2018.05.03. 06:23:16

1. Sertéssel nincs semmi baj. A baj az, hogy a magyar konyha a sertésből is képes rettenetes dolgokat elkövetni.
Egy spanyol vagy olasz sonkának nem tudnék nemet mondani, ahogy egy jó bajor csülöknek se. De a magyar konyha szegénykonyha. Lecsókolbász, tokány, cafatokból álló ételnek nem nevezhető valamik.
Jó kolbász már alig van. Pedig lehetne a sertésből jó ételt készíteni.

2. A sertés okos állat, egyesek szerint a kutyáéval vetekszik az intelligenciája, ráadásul távoltartja a mohamedánokat, ami a jövőben fontos lehet.

3. Kelet-Ázsiában élek. Itt senkit nem zavar, ha 30 fok van, akkor is lecsúszik a disznóhús, fűszeres ételek. A hőmérséklet az egy dolog. Attól még enni kell.

@kolompar lole 1113: gondolom hogy műanyagból gyártott műételek ezek, amint a japán éttermek kirakatába is plesztikből szobort ételeket tesznek ki.
Ha viszont igazi sertésalkatrészeket tettek a buszmegállói kirakatba, akkor az eléggé hipszter dolog.

ogli dzsí 2018.05.03. 07:01:25

Guszta cuccok.

Aki megtagadja a jóféle kalbászt és cupákot, az ne számítson gyzelemre 4 év múlva se!

werinter 2018.05.03. 07:38:23

@czerka: Nem a disznóval meg a magyar konyhával van a baj, hanem a nagyipari méretekben előállított hulladék kajákkal. Ez igaz a te kedvenc spanyol meg olasz sonkádra is. Egy házilag JÓL, minőségi alapanyagból elkészített magyar szalonnánál vagy sonkánál nincs is jobb a világon.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2018.05.03. 07:41:03

@consul: súlyos...
Mint a posztoló is írta, 30 fok van, durván tűző nap. Ez a sok cucc egy-két napon belül maximum hányinger kiváltására lesz alkalmas.

bóvli ország jobban teljesít 2018.05.03. 07:50:34

Nem tudtok ti élni ott nyugaton. Még Sorosotok sincs akitől egész életetekben retteghetnétek. Migránsaitok vannak, azoktól miért nem rettegtek éjjel-nappal? Ezt is mi magyarok tegyük meg helyettetek, mert ti ezt a munkát is áttoljátok ránk, a szegény keletiekre? Mert csak mallorcai nyaralás meg az afrikai vadászatok járnak állandóan a fejetekben, az meg nem hogy a migránsok elfoglalják a földjeiteket, megerőszakolják az asszonmyaitokat és a végén még rezsicsökkentést se adnak?

Miért nem eszitek a jó magyar disznózsíros kajákat? Örökké akartok élni? Nézzetek ránk, mi már 40 évesen lerohadunk, de legalább megvédtük Európát meg Merkelt. És most hogy Orbán Viktor utasította a magyar anyákat hogy szüljenek, újra nagy nemzet leszünk, biztos hogy felszaporodunk annyira, hogy a maradék nyugdíjt se kell majd elvenni pár év múlva.

consul 2018.05.03. 07:54:26

@Before: De ezek műanyagból vannak!

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.03. 07:56:55

@czerka: @werinter:

Ár kérdése minden. 5 euró per kilóért hulladék van, mindenhol. Már az alapanyag drágább lenne, ha húsból lenne.

Háziból is szar a legtöbb, bár még mindig jobb mint a Teszkó legajja.

De azért 10-20 euró/kilóért itthon is veszel mesélős kolbászt, sonkát stb-t csak a többségnek ez túl drága sajnos. De még mindig ott a lehetőség, hogy valamelyik rokon, ismerős ért hozzá...

citrix 2018.05.03. 08:09:00

Mi az hogy nemzeti együttműködés rendszere? Miért kellene "együttműködni" Orbánnal, a fidesszel, a Párttal? Egy nagy frászt működök velük együtt. Majd eldöntöm mit szeretnék, mikor és kivel. A nemzeti együttműködés valamiért a szocialista rendszer ideológiáját sugallja: A párttal, a néppel egy az utunk... Nekem ugyan nem!

werinter 2018.05.03. 08:23:04

@Halál kamionja mindenkit elgázol: 10-20 Euróért aki disznóhúst vesz az khm...

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.05.03. 08:45:44

Mer'itt kóbászból van a kerítés is.

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.05.03. 08:47:00

Vagy ez lesz az új migráns riasztó. Egysejtűek ennyit bírnak kitalálni.

Medgar 2018.05.03. 09:04:43

@tireless treehugger: Nyugodj meg, a hozzászólásaidból ítélve tipikus magyar vagy.

Boar. 2018.05.03. 09:06:20

Ja, hogy egy év sumákolás után beismerték, hogy megjelent az afrikai sertéspestis magyarországon? Oszt a távolkeleti piacaink hirtelen bezárultak, így itthon kell eladni a sertéshúst.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.03. 09:15:21

@werinter: Nem disznohust hanem disznohus keszitmenyt....

Pl. Revkomaromban van egy hentes akinel a legolcsobb kolbaszok 11 euro korul vannak, a dragabbak 14-15. De nagyon jo cucc magyar aru Bekescsaba kornyekerol.

werinter 2018.05.03. 09:21:05

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Ja hát kolbászt nem lehet normálisat kapni boltban az tuti. Nem is eszek túl sokat már régóta.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.03. 09:36:05

@werinter: De eppen ezt mondom hogy lehet.

Nekem a fel csalad kolbaszt tolt, de a legtobb szar. Nem olyan szar mint a teszko kolbasz de nem jo.

Ehhez kepest draga hentesnel qrva jo kolbaszt tudok venni.

Lehet hogy falun meg mindig sokan tudnak normalis kolbit csinalni de az en ismeroseim hobbi-kolbasztoltok, nem is feltetlen a sporolas miatt csinaljak maguknak...s megse jo, vagyis nem mindig sikerul jol.

Treff Bubi 2018.05.03. 09:51:50

A magyar sertés-gasztronómia leginkább az "ételt nem dobunk ki" elv miatt olyan, amilyen. Tudunk mi fantasztikus ételeket készíteni a disznó nemes részeiből, csak ott van a maradék 70%, amit szintén fel kell használni. Finom persze a körömpörkölt meg a pacal, csak ezek alapvetően nulla tápértékű szükségfogások.

-JzK- 2018.05.03. 10:39:10

@tireless treehugger:

Azt ugye tudtad, hogy nem a zsír hízlal, hanem a szénhidrát?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2018.05.03. 10:50:12

GYOMORTÖFFENÉS

Gyomrod gyenge, szegény kölyök?
Lecsapnak rá szaftpörölyök!
Majonézes ürücupák
Bélben bolyhot kócol, pupák!
Darálthúsba abált fűszer?
Nem kell ide csodaműszer
Meglátni, hogy bélrendszered
Koleszterin-tusban fered.
Pörctömbök és disznóteper-
-tők hada a földre teper.
Zsírzuhanytócsamaradvány,
Melyben halsz, mint egykor Radvány
Erdejében Bárczi Benő!
Bár, ha fejed lágya benő
Addigra, és pacallevest
Sose eszel (tán csak kevest),
S nem zabálsz több tokaszalon-
-nát, s fenyőről zselés szalon-
-cukrot, s nem lesz többé nasi:
Gyógyulhat a gyötört hasi!
Megoldás a léböjt, meg a
Létmódváltás: Legyél vega!
(Léböjt?! Vega?! Nekem tú’sok!
Öljetek meg szaftos húsok!!!)

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2011/09/gyomortoffenes.html

Ballib vagyok rettegek 2018.05.03. 11:04:34

Fura olvasni hogy a ballib patkányok milyen őszintén rühellik a magyarokat.
Milyen élvezettel gúnyolják a nemzeti ételeket, érzéseket, itt lakókat.

Azt hittem a ballib hazaáruló patkányság az kimerül a nyugat seggnyalásában (régebben a kelet volt, mindig az erősebb segget nyalják), de minduntalan kiderül hogy a magyarokat is rühellik szívből.

errrrrrrrrr 2018.05.03. 11:08:39

Help me! Merre van ez a Moszkva tér? A Vörös tér környékén?

errrrrrrrrr 2018.05.03. 11:13:29

Kóstoltatnak is kalocsaiba öltözött bögyös magyar menyecskék? Milyen egy ungarise menyecske? Haj-, bőr-, szemszín? Termet? Erős, mint egy lipicai mén, vagy légies, mint egy turul? Mindet Emesének híjják?

Treff Bubi 2018.05.03. 12:15:48

@Ballib vagyok rettegek: Kassai Lajos íjkészítő mondta, hogy nem az ősöket kell követni, hanem amit az ősök követtek. Ezért készíti a hagyományos íjait kompozit anysgok felhasználásával - mert úgy találta, hogy az egyszerűen jobb. Ő talán nem ballib patkány... Szerintem pont az a magyargyűlölet, ha puszta hagyományból ráerőltetjük az emberekre az egészségtelen életmódot, hadd hízzon és pusztuljon idő előtt a magyar.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.03. 12:39:48

@Treff Bubi: Nem a hagyomanyos etrend a gond, hanem az ha ugyanazt eszi a mar 90%ban irodista magyar, mint az ose aki napi 6 orat lovagolt/gyalogolt melozgatott...

Ha napi 6 orat lovagolsz/egyeb fizikai munkat vegzel akkor lehet enni a poreszt zsirral reggeltol estig nem fog gondot okozni.

bld 2018.05.03. 12:51:07

hol van ez a bizonyos Moszkva tér?

2018.05.03. 13:09:19

@-JzK-:
A zsír és a szénhidrát is hízlal.

2018.05.03. 13:09:52

@Ballib vagyok rettegek:
Mert attól leszel magyar ugye, ha jó zsíros cupákokat falsz?

Ballib vagyok rettegek 2018.05.03. 13:12:50

@Ballib vagyok rettegek: @diszkriminans:

Te valamit félre néztél.

Itt a sertés fogyasztást fikázzák hivatalosan, és éppen úgy mint a magyar kultúra része. Ebben a kontextusban támadják.

Szó sem volt zsírról meg cupákról, amik egyébként minden állaton van, még a halon is.

EsGyé 2018.05.03. 13:16:22

30 fok es tuzo napsutes nem fog nagy kart tenni a muanyag mu sonka-kolbaszban. Az a sonka (a "bokajat" nezve) ranezesre muanyag.
Nem tudom, hogy miert kell egybol rosszindulatuan hozzaalni mindenhez ami allami. Azert, mert az Agrar Centrum abban erdekelt, hogy fellenditse a sertes fogyasztast mi a baj? Ezert van. Ha nem tetszik, tegyel ellene. De ne ilyen gagyi posttal, ahol egy kepre alapozva, a kirakatot korbe sem jarva egy feltetelezest tenykent allitasz be.
Mielott jon a nagy utalat folyam, en is kulfoldon elek, regota. En sem vagyok nagy Viktor fan, de ezzel az egesz mu cirkusszal a wannabe ellenzek csak magat degradalja egyre lejebb es lejebb. Dolgozni kene, aztan ha van mit felmutatni, akkor lehet hadakozni a szorny Ellen. Addig en csendben maradnek.

2018.05.03. 13:23:33

@Ballib vagyok rettegek:
Nem a sertés fogyasztást fikázzák, hanem azt, hogy a magyarok adóiból ilyen értelmetlen kampányt csinálnak. Az a magyarellenes, ha ennek tapsolsz.

Homo fideszbirkusz 2018.05.03. 13:28:41

@Ballib vagyok rettegek:

Hát miért ne röhögönék ki a ballibek titeket, a hungaricummá vált homo fideszbirkuszokat, ha ennyire nyilvánvalóan kiröhögni való hülyék vagytok?

Ott van például a gazdád, a felcsúti körzeti meghízott. Azon például jól látszik, hogy mit tesz a testével a rendszeres disznóhús zabálás. Anikó otthon naponta varrja vissza az ingjének meg a gatyájának a gombjait, mert Orbán diktátor elvtárs olyan ütemben hízik, hogy egy jól sikerült hungaricum zabálása után csak úgy repülnek szanszéjjel a gombok.

Az arcán meg a jó magyar pálinka hagyta hátra a nyomát, több barázdája van már, mint a frissen szántott földön.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.03. 14:24:39

@Homo fideszbirkusz:

Becsülöm tisztelem az őszinteséget.
Pontosan tudom, hogy a ballibek mindenkit támadnak, aki mást merészel gondolni a világról, vagy akiben minimális szinten leledzik némi nemzeti identitástudat.

Ez a poszt épp a disznó evést kritizálja. Holnap a paprika, hagyma meg a többi jön. A magyarokat támadják a ballib szarháziak, minden szokásukkal, kultúrájukkal.

Én pontosan tudom, és köszönöm hogy te legalább őszinte voltál.

Netuddki. 2018.05.03. 15:22:27

27% ÁFA tartalommal ne csodálkozzatok, hogy hulladékot esztek...

Netuddki. 2018.05.03. 15:23:45

@Homo fideszbirkusz: Nem baj, legalább kevesebb ideig kell "élveznünk" a társaságát.

Netuddki. 2018.05.03. 15:25:40

@Treff Bubi: Pacal? Te ennyire hülye vagy?

"A pacal a szarvasmarha kérődzéshez használt előgyomrából készülő ételalapanyag."

Netuddki. 2018.05.03. 15:29:19

@EsGyé: Az a sunka, valóban nagyon gyanús volt.

Ez a "fellendítés" meg érdekes módon pont egybeesik azzal, amikor sorra tiltják ki az országok a magyar disznóhúst 2 pestises vadmalac miatt. Mindenféle rosszindulat nélkül...

EsGyé 2018.05.03. 15:46:19

@Netuddki.: damage control. Ha meg hagynak az egeszet a sunyiba, akkor az lenne a baj...

Ballib vagyok rettegek 2018.05.03. 15:49:11

@Netuddki.:

Éppenhogy logikus. Senkinek nem érdeke (már a magyarok közül), hogy a magyar sertéspiac összeomoljon.

Azaz a reklám az export kiesést próbálja kompenzálni.

Már csak azt nem értem, mi a faszért zavar ez bárkit ?

2018.05.03. 16:08:53

@Ballib vagyok rettegek:
Én nem szeretem a koblászt? Sőt, a lecsót sem. Akkor már nem is vagyok magyar? Mentségemre szóljon, hogy a halászlét szeretem.

2018.05.03. 16:10:44

@Netuddki.:
Szerintem tévedsz. Nézd meg az apját, hasonló életmód, és vígan él. A genetika is sokat számít, az egészségtelen életmód statisztikai alapon csökkenti a várható életmódot, de konkrét embernél nem tudsz biztosat mondani.

2018.05.03. 16:14:06

@Ballib vagyok rettegek:
Na de a reklám belföldi, a magyarok pedig ha disznót esznek a reklám hatására, akkor azt valami más helyett eszik, ami ugyanúgy lehet mondjuk magyar csirke, pulyka, marha.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2018.05.03. 16:26:40

@consul: Tuti? :) Engem ezzel a fotóval simán meggyőzött, nagyon jó munka.
Akkor végül is elmegy, inkább jópofa ötlet, mint gáz.

alfacharlybravo 2018.05.03. 16:49:42

@tireless treehugger: Furcsa az Amerikáról szóló filmekben lépni alig tudó kövér embereket mutogatnak ők is magyar kolbászt és sonkát zabálnak két pofára?

Ballib vagyok rettegek 2018.05.03. 17:12:23

@diszkriminans:

Nem érdekel mit eszel, vagy más mit eszik.

Te vagy frusztrált tőle, hogy valaki a disznóhúst reklámozza, és csak te tudhatod miért idegesít ez téged.

kocsisj 2018.05.03. 17:13:43

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Gyere ki a veresi piacra szombaton(Veresegyház) és a roma hentesnél olyan cuccokat kapsz, ami szem-száj ingere. Az áruházban vegyél WC-papírt meg egyéb sz.rságot, ami ott olcsóbb, mint máshol, de a kaját ne.

2018.05.03. 17:27:19

@-JzK-: Azt ugye tudod, hogy a legtöbb energiát a zsírok (9,3 kcal/g), ennél kevesebbet a fehérjék (4,2 kcal/g) és a szénhidrátok (4,1 kcal/g) juttatják a szervezetbe.
Tehát 2x annyi csokit ehetek, mint zsírt.
A probléma nem ez, hanem az, hogy a szarrá feldolgozott és füstölt termékeknél (pl. kolbász) a rengeteg só mellett viszel be rengeteg értelmetlen kalóriát is a zsírral, miközben a húsban lévő fehérje minősége erősen kétséges. Ez a gond a magyaros ételekkel.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.03. 17:28:42

@kocsisj: Kossz a tippet, de nem esik utba sajnos mert Pragaban elek.

Na itt nagy bizniszt csinalnak az idoszakos vasarokon a magyar kolbasszal, de kulonben ami a boltokban van - magyar kolbasz - neven, az meg az otthoninal is szarabb. Fingjuk nincs az almagyar kolbihamisitoknak a rendes fuszerezesrol.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.03. 17:30:24

@Geza vagyok: atlag csokiknak a 70-80%-a gagyi novenyi zsir. Jobb esetben kakaovaj, ami szinten zsir.

BiG74 Bodri 2018.05.03. 17:41:49

Ezt most miért, már megint? Sertés és akkor mi van? Van akinek nem tetszik, van akinek igen. Valószínűleg kevesebb sertéshús fog kimenni a csányi orkbán érdekeltségekből, tehát valakinek fel kell zabálni! De muszáj ezt is az illiberalizmushoz betagozni, miért?

kocsisj 2018.05.03. 17:47:57

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Nagyobbik fiam dolgozott kint egy 3-4 éve, akkoriban a Visehrad vár alatt a folyóparton szombatonként nagyon jó kis termelői piac volt (nem tudom meg van-e még). K... drága volt, de tényleg jó dolgok voltak, sok bió zöldség meg még délszláv marhakolbász is...

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.03. 17:56:05

@kocsisj: Azt a piacot pont nem ismerem /a helyet igen az kiraly/ de vannak termeloi piacok sok helyen, jo dragan nana.

2018.05.03. 17:56:08

@Halál kamionja mindenkit elgázol: az lehet, de mi Lindtet vagy Laderachot eszünk. Ha gubanc van, marad a kék mozart. A többit nem ismerem.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.03. 17:58:55

@Geza vagyok: Az etcsokikban van kevesebb zsir, a tej es feher csokikban meg sok.

Persze ez nem baj a kakaovaj egy nemes zsir, csak az a baj hogy a kommersz csokikban/Milka/ nincs kakaovaj vmi olcso szirszar van helyette.

2018.05.03. 18:36:56

@Ballib vagyok rettegek:
Engem nem idegesít. A kérdés nálad miből fakad az a frusztráltság, amiért ilyen nicket választottál, és amiért egyetlen dolgot csinálsz a blogszférában: fikázod azokat, akik nem veled vannak egy politikai oldalon.

tireless treehugger 2018.05.03. 19:31:11

@Medgar:

Te elolvasod miket írok?, cuki vagy.

Kérdés hogy legalább egy töredékét megérted-é?

@-JzK-:

A disznó kiválóan elvan az emberben, benne él tovább, nem véletlen hogy egyes emberek mást sem esznek. Egymásba olvadnak, aztán már meg sem lehet különböztetni őket.

@alfacharlybravo:

Ők amerikai kolbászt esznek és amerikai disznók lesznek. De ti hungarikumok vagytok, igazi magyar disznók.

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.05.03. 20:02:20

@diszkriminans: Nem nagy ügy : egy rühes fideSS bérenc csicska geci fizetett troll állat: ezért az a nickje :D

Budapest a kutyaszar városa 2018.05.03. 20:15:12

@errrrrrrrrr: Mindörökké Moszkva tér és Ferihegy !

-JzK- 2018.05.03. 22:41:04

@diszkriminans: @Geza vagyok:

Igen, ez a régi iskola, az új iskola szerint ma már teljesen mindegy a bevitt energia ("kalória") mennyisége, a hízáshoz ugyanis az inzulinreakció szükséges, amely a szénhidráttól van.

deansdale.blog.hu/2015/01/10/hizas_fogyas_kaloriak

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.03. 23:42:55

@Ballib vagyok rettegek: ŐK nem esznek disznót.
Köszönöm szépen hogy segithettem

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.03. 23:49:29

@Treff Bubi: A magyar azert eszik disznó mert a kibaszott muszlim geci törökök nem hajtottak el az istállóból feszt mint a marhat.viazont ha te az hiszed h a pacal sertes...te vagy marha.
Úristen kibaszott felmuvelt vagy bmeg.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.05.03. 23:55:09

@tireless treehugger: Mi magyar disznók vagyunk...es inkabb vagyok magyar disznozabalo mint egy Magyarul beszelo de a magyart ruhello valaki....
Tenyleg. Te akkor mi is vagy?

halaloszto 2018.05.04. 00:24:45

@consul: éltél Magyarországon 1980ban?

Kb akkoriban volt szokás kirakatba tenni három kolbászt meg egy sonkát, mutatni hogy nincs áruhiány.

egy ilyen igénytelen kiállítás abszolút nem hozza meg az ember kedvét a fogyasztáshoz, meg semmihez. normális helyen a marketing nem azt jelenti, hogy kibasszuk az árut, oszt hátha megtetszik.

Vajk

Ballib vagyok rettegek 2018.05.04. 07:26:15

@consul:

Mert nincs probléma, azért nem érted.

A ballibek mindenből problémát csinálnak, amiről eszükbe jut a 'magyar' szó.

Ennyi.

retkeslaci 2018.05.04. 07:42:49

@halaloszto: ha egy francia hentesbolt vagy egy spanyol sonkakereskedő kirakatába teszik ki a húsokat, sonkákat, kolbászokaty akkor az összes ballib magyar gasztroblogger térdelve szopja őket, hogy ez aztán az européer dolog és milyen helyes, hogy kiállnak a helyi termékek mellett.
Nyugaton szépen lassan betiltják a sertéshús mutogatasát, mert sérti a buzulmánokat.

halaloszto 2018.05.04. 08:01:54

@Halál kamionja mindenkit elgázol: 2018-ban? Nincs. A kirakat mint marketing eszköz iszonyatosan múltszázadi. Annál rosszabbat tenni a magyar húsiparral, mint hogy kirakatban reklámozod, nem lehet. Ez a kirakat egy hatalmas visszalépés. Már a 80as évek végén is eljutottak oda, hogy e terméket nem magában kell az ember arcába tolni, nem egy fokhagymát tettek mellé kontrasztnak, hanem mondjuk feltették a kolbászt egy szendvicsre, hogy megjöjjön az étvágyad. Jóhogy nem egy malacot tettek a kirakatba.

czerka 2018.05.04. 08:03:13

@Treff Bubi:
@Treff Bubi: a pacalnak semmi köze a sertéshez. A mohamedán országokban is esznek pacalt, van török pacalleves is, tehát nem lehet disznóból csinálni. A sertés ugyanis nem kérődzik és a pacal a marha egyik gyomrából készül. Azzal is vitatkoznék, hogy nulla tápértékű szükségfogás lenne a sertésköröm és a marhapacal.
A kínaiak is eszik minden részét az állatoknak és ők nem voltak régebben kövérek. Ma már más a helyzet ott is persze, de ez a modern, mozgásszegény életmódnak, finomított liszteknek és sok tésztának a számlájára írható.
A kínaiak megeszik a sertés beleit is. Savanyú, gyömbéres szószban. Retteneteseket lehet utána fingani. Életem legdurvább fingásait köszönhetem annak a kajának. És nem is olcsó.

Hogy mi a lenézett része egy állatnak, az kultúránként eltér. Egy amerikai csak steak minőségű részeit eszi szívesen a marhának. Már a marhaszegy is szegénykaja volt ott hagyományosan.
Aztán a helyi négerek megették a pacalt, beleket, lábszárat, ebből lett a soul food.
A német nem eszi a csirke lábát. Sok országban a vért és a belsőségeket (máj) nem eszik meg (amerikaiak például). Kínaiaknál van sertésvérből és rizsből készült kaja (pork blood cake), semmi különös íze nincs, sehol nincs a magyar véreshurkához képest. Hotpotban van dermedt kacsavér. Az nyers vér ízű, nem túl jó, de nem ehetetlen. Kínaiak csodálkoztak is, hogy én fehér ember létemre megeszem a vért, beleket, mindent. Mondtam nekik, hogy a magyar gyomor az nem puhány amerikai.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.04. 08:03:40

@halaloszto: Néha mozdulj ki a monitorod ell, gyönyörü henteskirakatokk vannak még a bezzegnyugaton is.

De pl. BP egyik fontos turistaattrakciója a nagyvásárcsarnok, az is tele van látványhentesekkel.

czerka 2018.05.04. 08:05:10

@halaloszto: nem tudod te hogy vagy ezzel, de az én étvágyam megjön, ha kolbászt és sonkát látok. Szendvicsbe tétel nélkül is.

$pi$ 2018.05.04. 08:16:30

A kóbász meg a sonka tegnap mekbukott. :D

halaloszto 2018.05.04. 08:19:06

@Halál kamionja mindenkit elgázol: és van kirakatuk?

én sem a tescoban veszem a húst, névről ismerem Tibit a hentest, és lógnak nála a kolbászok ahogy kell.

de neki sincs kirakata. a kirakat mint marketing eszköz iszonyatosan elavult és hatékonytalan. ha valaki azzal akar segíteni az országon, hogy kirakatban reklámoz, akkor azt el kell zavarni. vannak szuperjó kommunikációs szakemberek a kormány közelében, tényleg értenek ahhoz amit csinálnak, miért nem lehet őket bevonni? óriásplakát, közmédia, origó, pesti srácok, sokkal többet érne mint kirakatokat csinálni. már persze ha tényleg az a cél, hogy népszerűsítsük a kolbászt.

2018.05.04. 08:27:14

@-JzK-:
Ha csak zsíros kaját eszel (Atkins diéta), akkor ugyan az is egészségtelen, de fogyni fogsz. Viszont nem ez a jellemző a zsíros kaját zabálókra, így ha köretet is eszel, vagy kenyeret a zsíros cupákhoz, akkor bizony a zsíros kajától is hízni fogsz.

2018.05.04. 08:31:42

@Ballib vagyok rettegek:
Nem, a magyar baloldaliaknak és liberálisoknak azzal van problémája, hogy a magyar nemzettudatot külsőségekre cseréltétek, és minden alkalmat megragadtok, hogy a veletek politikailag egyet nem értőket nemzeten kívülinek tekintsétek. Na, ez az igazi magyarellenesség, nem az, hogy kinek tetszik a kolbász, kinek nem.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.04. 08:41:00

@diszkriminans:

Ez kezd röhejes lenni.

A ballib horda idejön disznóhúst fikázni, mert az magyarkodó, erre még te szeretnél áldozattá válni ?! :DDD

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.04. 09:42:46

@halaloszto: Te voltal mar piacon, vagy a Nagyvasarcsarnokban?

Van kirakatuk? Egyeb hulye kerdes?

-JzK- 2018.05.04. 10:20:56

@diszkriminans:
Aki köretet (azaz szénhidrátos szart) eszik, az nem is mondhatjuk, hogy betartja az Atkins/Dukan/low-carb diétát. A zsírdémonizálás a régi hülye iskola osztályrésze, salátát cukros öntettel leöntő hülye nők diétája...

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.04. 10:22:14

@-JzK-: Kaloriaegyensuly.

A tobbi humbug. Barmilyen dieta mukodik amig tobb kaloria eg mint ami bekerul.

Homo fideszbirkusz 2018.05.04. 10:38:10

@FILTOL: @Ballib vagyok rettegek: @csentecsa:

Nagyon frusztráltak vagytok Homo Fideszbirkuszok. Nem elég, hogy az agyatok a disznó szellemi szintjére van leépítve, de még a testetekbe is nyomja a NER az egészségtelen disznó ételeket.

A zsidók meg a muszlimok jól tudják, hogy a disznóhús az egyik legegészségtelenebb kaja, a magyarja viszont itt is nyomja magába az illib megoldást. Csak hogy megfeleljen az elvárásnak hogy ő aztán a fasza maygar, már az ősei is csupa szart ettek ittak, amitől aztán a magyarok idő előtti halálozási rátája Európa egyik rekordja. Ezt kell követni, mert ez a hagyomány.

Tulajdonképpen csak tömjétek magatokba a disznózsírt, vedeljetek rá az adómentes pálinkát ahogy Orbán gazdi csinálja, aztán az élettani törvények maguk fognak gondoskodni a NER birkatábor mihamarabbi megritkulásáról. Ne is kell ide ballib összefogás, a jó magyar hungarikumok majd elvégzik a dolgukat.

_most_ 2018.05.04. 10:46:29

Azt nem értem miért kell ilyen egészségtelen ételeket reklámozni, csak azért mert magyar? Ennyi erővel cigit is reklámozhatnának.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.04. 10:52:24

@_most_: Nincsenek egezsegtelen meg egezseges etelek.

Aki kapal annak a szalonna az egeszseges, nem a salata.

Dr. Fotos 2018.05.04. 11:02:07

@consul: Szoval ha ezek muanyagbol vannak, akkor ezek szerint nekunk muanyagot kellene ennunk igazi hus helyett? :)

_most_ 2018.05.04. 11:40:24

@Halál kamionja mindenkit elgázol: nyilván a Moszkva téren sokan kapálnak :)

2018.05.04. 11:52:51

@-JzK-: Nincs jó hírem, ez sajnos ilyen primitív, ha több a bevitt kalória, kövér leszel, ha kevesebb,akkor fogysz.
Ha valami betegséged van, akkor módosulhat a kép, de egészséges emberben sajnos nincs pardon.
Azért próbálják a CH mentes diétát, mert a fehérjétől és a zsírtól gyorsabban alakul ki a jóllakottság érzése, ezért kevesebbet eszel. Ezenkívül a fehérjék bontása jelentősen energiaigényesebb mint a zsírok, vagy CH-ok bontása. Összességében a kiegyensúlyozott táplálkozás a jó, fél tányér zöldség, negyed hús és negyed CH. És minél kisebb legyen a tányérod.

tireless treehugger 2018.05.04. 11:54:14

@FILTOL:

>Tenyleg. Te akkor mi is vagy?

A legvadabb almaid vagyok, ram gondo!sz racsnizas kozben, engem csokolsz, velem tancolsz, kitoltom elerhetetlen vagyaidat.
Nem ismersz meg?, en vagyok a : KONDA'S.

Muad\\\'Dib 2018.05.04. 12:09:57

Biztos bennem van a hiba, de ezt a posztot kibas*ottul nem értem. De nem lepődtem meg, ettől az országtól ennyi telik pro és kontra...

Muad\\\'Dib 2018.05.04. 12:14:10

@Homo fideszbirkusz:
Ennyi hülyeséget gondolom nehéz volt összehozni egy nekifutásra. Bár most látom, hogy te csak valakinek az x-edik troll nickje vagy szóval végülis mind1.

2018.05.04. 12:14:40

@Ballib vagyok rettegek:
Nem fikázta senki a disznóhúst, te jöttél ide magyar embereket fikázni. Baszki, még a homáron is előadtad az előbb a nagyhalált, hogy a posztoló a magyarokat fikázza, csak mert nem elégedett a hazai vendéglátással. Még ott is a Fidesz nemzetellenes retorikáját adod elő, ahol semmi politika nincs. Komolyan kérdezem, téged ezért fizetnek? Vagy magadtól jut eszedbe mindenről a politika, és az, hogy belerúghass a magyarokba?

2018.05.04. 12:16:30

@-JzK-:
Az Atkins diétát nem tartja be, igen, de itt a hagyományos étkezésről volt szó, aminek része a köret vagy a kenyér is. Abban a kontextusban pedig igenis hízlal a zsíros kaja. Mellesleg én még nem láttam olyan embert, aki zsíros kajákat eszik, és mégsem kövér.

2018.05.04. 12:18:35

@Homo fideszbirkusz:
Az arabok és a zsidók hagyománya nem arra vezethető vissza, hogy a sertéshús milyen civilizációs betegségek esélyét növelheti, mert akkor egyszerűen nem éltek annyity hogy ez számítson. Hanem higiéniai okokra, akkori körülmények között, azon az éghajlaton sok jáványt előztek meg ezzel. Szóval ez nem érv a disznóhús ellen.

2018.05.04. 12:19:43

@Halál kamionja mindenkit elgázol:
Bullshit. Aki kapál, az leginkább a szénhidrát tartalékát fogyasztja. A sportolók étrendje sem szalonnára épít, nem véletlenül.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.04. 12:31:50

@Homo fideszbirkusz:

Ez a Homo Fideszbirkusz név is nagyon beszédes.
Ez is azt bizonyítja, hogy a ballib férgek másokat vádolnak azzal, amit ők követnek el.

Ugyanis Homo Sorosensusnak hívta magát és Soros többi csicskáját az Európa Tanács emberi jogi biztosa. Akik majd, mint mondja: (és erről nyíltan beszélt) "A "Soros embertípus" nemzedéke megszerzi a legtöbb politikai, gazdasági és kulturális hatalmi pozíciót."

Részeletek itt:
www.origo.hu/nagyvilag/20180216-homo-sorosensus-europa-tanacs-jogi-biztos.html

Majd ezek után megszületett a nickneved.
Szánalmasak vagytok Homo Sorosseggnyalók mind.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.05.04. 12:32:21

@diszkriminans: Nincs olyan hogy szenhidrat tartalek. A szenhidrat tartalek a kenyer, rizs a spejzban.

A szenhidrat, feherje, zsir mind energiava alakul.

Az energiat az emberi szervezet is zsir formaban tarolja, csak a rovid puffer - a maj glikogenkeszlete - szenhidrat.

A sportolok meg mind mast esznek, a sprinter is meg a maratonista is meg a kapas legeny is.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.04. 12:33:20

@diszkriminans:

A magyarok fikázása sajnos divat lett a ballibeknél.

Hogy megvetem azokat akik az országot, és nemzetet lejáratják ?
Persze.

Közöd ?

2018.05.04. 12:38:55

@Ballib vagyok rettegek:
Te nem azokat veted meg, mert különben magadat és a kormányt vetnéd meg.

2018.05.04. 12:41:05

@Halál kamionja mindenkit elgázol:
A maratonista és a testépítő sem eszik zsíros kajákat, pedig két véglet. Egyiknek sem hasznos.

2018.05.04. 12:44:53

@Ballib vagyok rettegek:
De mondok jobb példát. A homáron miért nem a vebdéglátóst fikáztad, akire a posztoló panaszkodott. Hiszen nem a posztoló járatja le azzal az országot, higy általánosít, hanem a hely, amelyik szar szolgáltatást nyújt. Itt sem az értelmetlen és álhagyomanyörző reklámot fikázod, hanem akinek szúrja a szemét. Ugyanez igaz az országot széplopó kormány esetére, ha valaki azt kritizálja, azzal van a bajod, nem pedig azzal, hogy a korrupció megtörténhet. Neked Magyarország semmit sem jelent, csak egy jó hivatkozási alap a gyűlölködésre.

Muad\\\'Dib 2018.05.04. 13:12:46

@diszkriminans:
"... hanem akinek szúrja a szemét..."
Én esküszöm, hogy még mindig nem értem ebben mi szúrja valakinek a szemét. Sonka, kolbász. Na bumm, és akkor mi van?

katamara 2018.05.04. 14:24:32

@Ballib vagyok rettegek: A patkány hazaáruló "magyarok" ti vagytok fidesznyikek meg az elmebeteg vezéretek ! Vedd be a gyógyszered, mert amint látom elgurult és egyre ütődöttebb leszel ! Ne akard utolérni a migráns orsóst !

Ballib vagyok rettegek 2018.05.04. 14:25:41

@diszkriminans:

Az adott vendéglátó hely üzemeltetője egy tróger, aki lehúzza a turistákat.
Ennyi.

A posztoló pedig direkt általánosít, hogy a magyar turistahelyeket járassa le.

Ez pont olyan, mintha valaki minden arabot leterroristáz.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.04. 14:26:34

@katamara:

Én tudom hogy minden másként gondolkodót gyűlölsz, nem kell bizonygatnod. A ballib hazaárulók mentalitása közismert.

katamara 2018.05.04. 14:26:37

@Ballib vagyok rettegek: Képzeld van mert én is ebben az egyre szemetebb országban vagyok kénytelen élni, de nem ilyen szar kormánnyal szeretnék !

Ballib vagyok rettegek 2018.05.04. 14:31:49

@diszkriminans:

"A homáron miért nem a vebdéglátóst fikáztad"
kérdezed.

Holott ezt írtam:
"Az apád faszáról kaptál pillanatképet, meg egy prosztó pénzlehúzós szállásról."

Mert épp ez a lények. Egy faszparaszt vendéglátósról ír egy magyargyűlölő gyökér, aki az összes turistahelyet lehúzza a posztban, kivétel nélkül, azzal az egy mondat általánosítással.

Itt is csak azzal van bajotok hogy a disznó és az abból készül hungarikumoknak van magyar vonatkozása.

Hazátlan faszparasztok vagytok, akik az ország lejáratásán ügyködtök minden erőtökkel.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.04. 14:33:17

@katamara:

Semmi gond, a kis kedvenc elkúróid majd több embert győznek meg legközelebb.
Vagy nem.

Akkor is megdöglesz ha a fára mászol 2018.05.04. 14:39:41

NA baszki ez ekes bizonyitek ra hogy a ballipsik MAR MOST ARABOK.

Azt tudtuk eddig is hogy nem magyarok de ha mar a disznoeves is baj, akkor tuti hogy arabok.

A szarabok mar koztunk vannak.

2018.05.04. 16:34:13

@Ballib vagyok rettegek:
Anyádat hazátlanozd te kommunista hazaáruló féreg. Itt nyomod, hogy jajj általánosít a posztoló, aztán meg megnevezel többesszámban. Húzzál haza Oroszországba vagy Észak-Koreába, nekünk magyaroknaknincs szükségünk ilyen szarháziakra.

2018.05.04. 16:36:06

@Ballib vagyok rettegek:
Bazdmeg szarházi, az előbb hazátlanoztál le, mert másképp gondolkodok, és akkor még van képed ilyeneket írni másoknak?

Alick 2018.05.04. 16:59:17

@czerka: Az igazából nem magyar konyha, hanem Kádár-konyha, hortobágyi húsos palacsintás junk-food-dal.

$pi$ 2018.05.04. 18:09:04

@Akkor is megdöglesz ha a fára mászol: "Azt tudtuk eddig is hogy nem magyarok de ha mar a disznoeves is baj, akkor tuti hogy arabok."

Nos, hogy is mondjam... van egy másik lehetőség is. :D

Cycmen 2018.05.04. 18:42:34

Ez a kaja tényleg nem való a beletekbe! Egyétek az egészséges hamburgert idióták!

Cycmen 2018.05.04. 18:47:18

@Ballib vagyok rettegek: "A homáron miért nem a vebdéglátóst fikáztad"
kérdezed.

Holott ezt írtam:
"Az apád faszáról kaptál pillanatképet, meg egy prosztó pénzlehúzós szállásról."

Mert épp ez a lények. Egy faszparaszt vendéglátósról ír egy magyargyűlölő gyökér,"""

Ezt írtad? Akkor már kivágott a gyökér Hilda gondolom! :D A régi homár nagyon jó volt de ez a kurva kicsinálta, én már bele sem nézek.
süti beállítások módosítása