HTML

Bozótharc

Korrupcióról, környezetvédelemről, és más közügyekről...

Friss topikok

Linkblog

Valami nem Stimmel Orbán videójával: Ő hazudik, vagy Hadházy?

2017.12.15. 23:48 bozotharcos

A brüsszeli csúcs előtt a repülőtérről jelentkezett be Orbán Viktor december 14-én, fél vállra vetett hátizsákkal közölte követőivel a Facebook-oldalán, hogy "harcolni fogunk!" és hogy "itt a hátizsákomban vihetem magammal a 2,3 millió ember véleményét, aki világossá tette, nem akar Soros-tervet és nem támogatja, hogy Brüsszel ilyen tervet hajtson végre". Igen, ám de ezzel a számmal valahogy nincs minden rendben: legalábbis erre enged következtetni, hogy az LMP társelnöke Hadházy Ákos folyamatosan falakba ütközött, amikor a visszaküldött nemzeti konzultációs ívek számát és az ezt bizonyító dokumentációt szerette volna megismerni. Az ellenzéki politikus szerint nagyon furcsa, hogy október során csak 214 ezer levél érkezett vissza, novemberben pedig hirtelen 1,9 millió. Kettőjük közül az egyik nem mond igazat......(A képet a Facebook-on osztotta meg valaki, akitől engedélyt kértünk a felhasználásra, ha hozzájárul, a szerző nevét is közöljük.)

orbanhatizsak.jpg

Hadházy szerint különös, hogy míg az októberi adat szerint abban a hónapban naponta 10 ezer válaszlevél érkezett, novemberben hirtelen napi 64 ezer ív jött vissza. "Az átlag persze kijöhet úgy is, ha valaki mondjuk a Kossuth téren felad november végén egymilliót. Csak hát ugye az nem ér."-  teszi hozzá. Az ellenzéki politikus számon kéri a kormányon, hogy bár az november 25-én kiadott egy közleményt,  hogy két nap múlva nyilvánosságra hozzák a postai nyilvántartásokat, ezt azóta sem tették meg, csak a havi számlákat adták ki.

Ráadásul Hadházy szerint "a feldolgozás helyszínén nem mutattak semmilyen nyilvántartást a napi bontásról, a postait meg nem merték meghamisítani. Így maradhatott egyetlen lehetőség: gyorsan feladni a hiányzó, névtelen, üres leveleket valahonnan. Ezt a feltevést cáfolhatnák, ha beengednének a Postára és megmutatnák a számítógépes nyilvántartásban a napi adatokat. Ezt két hete ismételten kértem Rogánéktól, de nem engedik. Persze bizonyíték akkor sincs rá, hogy az általam látott dobozokban valódi kérdőívek lennének- mindent megtettek azért, hogy erről senki ne győződhessen meg."

orbanhatizsakbeszel.jpg

 

 

 

 

78 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotharc.blog.hu/api/trackback/id/tr9713502489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.16. 07:53:15

Felesleges a konkrét számokról vitázni. A lényeg más.

Zionnépe 2017.12.16. 23:35:41

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Igen teljesen igazad van!
A lényeg, hogy a kormány semmilyen eszköztől sem riad vissza, ha a saját igazát kell bizonyítani, alátámasztani.

Akár elkészíttetnek maguknak "hű" trollokkal akár 1,9 millió komzultációs lapot.

Valljuk be, ez még mindig csak kispálya ahhoz képest, amit a választási rendszerrel és a - lakosság megfélemlítése által - a választási és népszavazási kezdeményezéshez való hozzáállással tettek!

Ennek ellenére is megérdemli mindenki a mostani kormányt, csak tessék nem aláírni továbbra is ellenzéki népszavazási kezdeményezéseket és nem elmenni szavazni! Ez a legbiztosabb módja, hogy még 2032-ben is ugyanez a csürhe vezesse az országot...ja bocs nem, mert 2022 után már csak aktatologatók lesznek az orosz konföderációban Putyin kézivezérlése alatt.

morph on deer 2017.12.17. 01:29:20

@Rot:
Bár azt nem érdemes elfelejteni, hogy azt azért nem modta, hogy ‘mindig igazat mondott’ - ugye.

guvat 2017.12.17. 07:01:05

Szerencsére most lesz alkalma Hadházynak, hogy végre az egyik gyanúját bíróság előtt bizonyítsa, mint Dimitrov elvtárs! Drukkolunk neki is!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 07:44:40

@Zionnépe:

A lényeg minden politikus esetében a cél jósága. Ez az ismérv elsősorban.

Másodsorban meg a sikeresség.

Harmadsorban az eszközök.

panteon 2017.12.17. 07:45:30

Nekem minden nap vidáman indul mikor látom ennek a szerencsétlen balfasznak az erőlködéséit meg hazudozásait.
Irtó szánalmas!! Csak röhögni lehet rajta.
Ő a HADVEZÉR aki folyamatosan háborúzik, de nem mer kiállni egy párbeszédre egyik ellenzékivel sem,nem lehet tőle kérdezni mert a Parlament alagsorában közlekedik,nem párt közeli újság nem kérdezhet..stb. Hazudozhat össze vissza, egyre többen rájönnek, hogy ez a háborúsdi csak Orbán hülyesége.
Ahogy egy dakota közmondás mondja:"Mielőtt vágtába csapsz, nézd meg, hogy a lovon ülsz-e."

csobi2011 2017.12.17. 08:07:38

Én azért egy közjegyzőnek jobban hiszek mint egy hazug LMP-snek. A Szél Bettikének is megmutatták a Pakssal kapcsolatos iratokat, de neki sem derült ki belőle semmi. Szóval az LMP-seknek hiába mutatnak bármit, nem tudnak olvasni, összeadni, szöveget értelmezni. Legnagyobb teljesítményük hogy egy szavas A4-es papírokat mutogassanak a parlamentben.

BiG74 Bodri 2017.12.17. 08:14:50

Valami nem stimmel Orbán videójával? Bár ennyi lenne. A baj az hogy orbánnal és a branccsával sem stimmel semmi. Éppen ellopják az országot alólunk. Mire mindenki felfigyel ők már az Unió és Magyarország pénzével a zsebükben vígan napoznak valahol a nagyvilágban.

Quadanium 2017.12.17. 08:18:14

Mi is csak akkor küldtük vissza. Nyilván az elején sokan halogatják, ahogy mi is az utolsó hétre hagytuk. Tipikus dolog, mindennel ez van, adóbevallás, karácsonyi vásárlás....

guvat 2017.12.17. 08:23:41

BiG74 Bodri
A ti pénzetek az a 16 000 milliárd forint, amivel a választottjaitok növelték az államadósságot! Most fizetgetjük vissza, sajnos nem csak ti... Sőt....

BiG74 Bodri 2017.12.17. 08:29:31

@guvat:
Miről beszélsz jóember?

TBone 2017.12.17. 08:45:56

@csobi2011: A közjegyző alá sem írta a jegyzőkönyvet, csak szólok. Meg a postás hölgy sem.

torró 2017.12.17. 08:58:21

Ha október elején x darab ment be, az nem azt jelenti, hogy 1 hónapig a posta be volt zárva! Kicsit kéne a "ló gigát" használni! Ha meg nincs, akkor ne akarjon valaki országot vezetni!Csak szólok. Egyébként az EU is küszködik a migráns kérdésben, mert már látszik, hogy romba döntik azokat a városokat ahová befészkelték magukat. Azonkívül rohadt sok pénzbe kerülnek amit az országra lehetne fordítani! Már hallatszanak olyan hangok, hogy ha ez így megy tovább nem kizárt egy polgárháború az ominózus területeken. Csak kérdezem. Nekünk ez miért hiányzik? Én most mondom, ha ide behozzák őket, és valamelyik molesztálja a családom környezetét, először azokat keresem meg akik ezt szorgalmazták!

1ghost 2017.12.17. 09:00:15

@csobi2011:

Na mi van te bérhazudozó orbánista szaralak? Nem meritek megmutatni azt amire hivatkoztok.

És tudod mé? Mert ti gerinctelen tolvaj hazug fideszbűnözők vagytok.

1ghost 2017.12.17. 09:02:15

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Orbán egy köpönyegforgató, velejéig korrupt hazug, gerinctelen alak. Egy ilyen embernek a sitten nem pedig a parlamentben van a helye.

Mi a faszt nem értesz ezen?

torró 2017.12.17. 09:02:46

@TBone:
Ha ez így van akkor sántít a dolog. De az is biztos amit írtam, hogy 1 hónap alatt még sok be tudott érkezni. Az igazság a kettő között lehet.

1ghost 2017.12.17. 09:03:40

@torró:

Húzzá már a picsába te retkes orbántroll! Egy kibaszott igaz mondat nem tud ki jönni az orbánseggnyaló pofádból.

DFK 2017.12.17. 09:32:59

Szegény lomposok. Nem tudják, hogy nem minden lineáris? Van ahova csak novemberben ment ki a kérdőív...

Zionnépe 2017.12.17. 09:34:58

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Fordítva ülsz a lovon! Az ilyen politikusokat, akikről te beszélsz nyomorult és aljas diktátoroknak hívják, akik bármit képesek megtenni a saját maguk igazolására.

És a kormány jelenleg pont ezt csinálja, diktatúrát épít és olyan eszközöket vet be, amiket csak ott "szokás".

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 09:35:05

@1ghost:

Ezt a választók döntik el, nem a te gazdáid. Ugyanis domokrácia van.

Köpönyeget meg nemigen forgatott Orbán.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 09:37:07

@Zionnépe:

Furcsa egy diktatúra az, ahol szabad és demokratikus választások vannak, működik egy rakás párt, szabad és függtelen médiák vannak, szabad tüntetni, stb.

Zionnépe 2017.12.17. 09:37:29

@DFK: Arra gondolsz, hogy miután látta a kormány, hogy akutyát sem érdekli, rászabadították a saját bértrolljaikat (mimt amilyen te is vagy), hogy most akkor töltsenek ki gyorsan vagy 2 milliót?

1ghost 2017.12.17. 09:48:24

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"Köpönyeget meg nemigen forgatott Orbán."

Te egy hazug szarházi orbán troll vagy.

Zionnépe 2017.12.17. 09:50:25

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Először is azt írtam, hogy diktatúra épül.

Másodsorban nincsenek szabad választások, ugyanis a választási rendszer kvázi csak 1 párt részére ad lehetőséget nyerni és azt is már nagyon alacsony résztvételi szám mellett is (magyarul ha a saját szavazói elmennek már elég egy 2/3-hoz).

Pont ezért kell, hogy az ellenzék egységesen tömörüljön egy ellenzéki tömbbe. Éz meg kis hunyorítással már olyan, mintha 2 párt lenne csak.

Mindezeken felül, a kormánypárt épp most akarja ellehetetleníteni a 2. legerősebb pártot, hogy ne tudjon részt venni a választásokon.

Tüntetni pedig lassan nem mernek az embrek, mert a kormány kopasz gengszter provokátorokat küld ki a tüntetésekre, akik verekedéseket szítanak.

Nem beszélve arról, hogy a kormány a véleményszabadságot is korlátozza. A kormány alkalmazottaknál már évek óta kirugdossák, akiknek más véleménye mer lenni - uram bocsá kiáll valami olyan mellett, amit a kormány elítél - és ennek hangot mer adni bármilyen médiában, közösségi felületen.

Soroljam még, vagy oszlik a köd mitől épül diktatúra?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 10:01:17

@Zionnépe:

Vannak szabad választások:
- bárki indulhat a választásokon,
- szabadon alapítható párt.

Tessék népszerűnek lenni, s több szavazatod lesz a Fidesznél.

Minden nyugati államban sokkal nagyobb következmények érik azokat, akik szabadon megszólalnak, ha ez nem tetszik a hatalmasoknak.

1ghost 2017.12.17. 10:15:01

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Ha szégyelled, hogy mocskos orbántroll vagy, aki állandóan itt rohad a neten, akkor miért nem takarodsz el a retkes fideszes kurva anyádba?

Ez ilyen eccerű.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 10:32:45

@1ghost:

Nyugodj le, boldog makákóm, nem jött össze a tegnapi pedofil ested a CEU-bárban, ezért vagy morcoska?

Peter Götz 2017.12.17. 11:32:26

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ügyes válaszok,amik nyomokban tartalmazzák az igazságot,tényleg ritka aljas egy banda vagytok.....

Peter Götz 2017.12.17. 11:46:51

@Zionnépe: feleslegesen írsz ezeknek,az ő munkájuk pont az,hogy amit leírsz,annak a jelentéseit,illetve a valóságot elfedjék
az átlag,ritkán netező emberek előtt,Magyarul,olyat akarsz meggyőzni akinek az a dolga,hogy a valóságot meghazudtolja

Peter Götz 2017.12.17. 11:54:41

egyébként ebben a kurva jó országban,ahol nagy a gazdagság,minden jól működik,ahol óriási a kormány támogatottsága,vajon mi lehet az oka,hogy egyszerűen nem lehet megmutatni ország világnak az összes kérdőívet,hiszen óriási siker????

csobi2011 2017.12.17. 12:16:57

Kedves ballibsik, hiába öntitek ide a sok szart magatokból, az eredményt a pest megyei közjegyzői kamara elnöke hitelesítette. Olvassatok csak utána. A Hadházy meg be lett perelve a hazugságáért. Majd a bíróságon bizonyíthatja az igazát. Ti meg csak vinyogjatok itt tovább. Minden egyes hozzászólásotok a fideszt segíti. Ha bárki olvassa alpári stílusotokat, egyből látja hogy mért kell végleg eltűnniük a libsiknek a politikából. További kitartó munkát.

Zionnépe 2017.12.17. 12:17:39

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ez pont nem a szabad választás minősített esete, ahol kénytelen vagyok egy egész csokor pártra szavazni egy lépésben, vagy nem szavazok, ha nem a kormánypártra akarok.

Sajnálom, hogy félreérted a szabad választást, de a javadra írom, hogy te ebben szocializálódtál

A nyugati következményeket pedig nem tudom melyik orszából értelmezed. Van olyan ország nyilván, ahonnan Törökország nyugatnak számít, ahol keményen megtorol Erdogan mindent, ami nem tetszik neki, de egyelőre maradjunk az európei példáknál, ahol jelenleg - pont ezt hozzák fel mindenütt negatívumnak - úgy lehet valaki hülye, ahogy jólesik és olyan vallást, nézetet vall, ami szintén negatívnak hat később.

illaim 2017.12.17. 12:17:47

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Köpönyeget meg nemigen forgatott Orbán." Állítod te, az evolúció selejtje! lol
A végén még az is kiderülhet, hogy a köpönyeg forgatta az Orbánt!
YFB

torró 2017.12.17. 12:18:21

@1ghost:

Kimoshatnád már a szádat, mert ennyi mocsok nem mindenkiből árad egyfolytában. Te nem tudsz kulturáltan szólni a másik emberhez? Hogy tudsz ekkora tahó lenni? Neked mindenki Orbán hívő? Vagy nem érted amit olvasol? Sajnállak, mert azt feltételezi rólad, hogy nem sok jó volt az életedbe. De ennek nem mi vagyunk az okai! Érted miről beszélek? Sürgősen keress pszichológust, mielőtt még magadban is kárt teszel!

Peter Götz 2017.12.17. 12:47:33

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: mire kéne ellenérv,bárki vitázna veletek,azt gondolhatja az normál vita,de nektek pont arra van szükségetek,hogy irhassatok a minél több hazugságot

Egéridomár 2017.12.17. 13:48:53

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"Nyugodj le, boldog makákóm, nem jött össze a tegnapi pedofil ested a CEU-bárban, ezért vagy morcoska?"

Na ezek az igazi érvek, ugye? Te szép arcú retardált :D

Zionnépe 2017.12.17. 13:52:43

@Peter Götz: Saját tapasztalatból tudva, vannak akik csak olvassák a hozzászólásokat és nem reagálnak itt a hsz-ra.

Az ő kedvükért igyekszek egs másik perspektívát is bemutatni a fizetett fideszkommentelők hsz-ra.

Zionnépe 2017.12.17. 13:55:19

@Peter Götz: Pont ezekek kell megcáfolni és rávilágítani a nyilvánvaló hazugságokra.

jaegtoer 2017.12.17. 14:02:24

2300000 kérdőív a borítékokkal együtt kb. 150 köbméter.
Amit megmutattak Hadházynak, az összesen a legjobb esetben is kb 17-20 köbméter volt.

Ennyi,

az üres dobozokat is beleszámítva.

még ennyibb.

ez nem ellenérv. ez tény.

Innen riposztozhatsz remek retorikával.

Zionnépe 2017.12.17. 14:04:59

@csobi2011: Szerinted a közjegyző íráselemző segítségével átnézte mind a 2,3 millió konzultációs lapot?

Nem az a kérdés, hogy a darabszám - immár - egyezik-e, hiszen bőven legyártattathattak veletek ennyit, hanemhogy mennyi a "megrendelésre legyártott" az összesből.

És miután sem postai érkeztetés nem áll rendelkezésre ezekhez, sem iktatás, így jogosan merül fel a csalás gyanúja!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 14:09:15

@Zionnépe:

Azt mondod, hogy az egész világon csak ott van szabad választás, ahol kétfordulós egyéni rendszer van?

Tehát az EU-ban csak Franciaország igazi demokrácia?

jaegtoer 2017.12.17. 14:14:26

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

a köbméterekre nyögjél valamit, birca és mélyelemző. Az már nem megy, igaz-e?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 14:23:37

@illaim:

Unalomig kibeszélt téma ez.

Szerinted Horn, Gyurcsány, stb. köpönyegforgató?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 14:24:21

@Egéridomár:

Ez az ő szintje, látod te is, hogy képtelen normális vitára.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 14:25:57

@jaegtoer:

Milyen köbméterek?

Szerintem nem igaz, amit Orbán állít. Én se küldtem vissza a kérdőívet, pedig kaptam, mert már van bejelentett magyar címem.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 14:27:01

@Peter Götz:

Még sose láttam tőled érvelést. Neked egyetlen érved van: aki mást mond, mint te, azt a cigány Zorbán lefizette.

Zionnépe 2017.12.17. 15:20:28

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Nem írtam a 2 fordulós rendszerről eddig sem.

Az alapvető gond a választási rendszerrel, hogy nem ad lehetőséget a pártoknak az utólagos szövetségek kialakítására, ahol majd eldől kikből lesz a kormány.

Ha a Fidesz 31 %-ot ér el és a kdnp 6-ot, de pl a Jobbik 22-t az LMP 9-et és a Kétfarkúak 8-at és ők együtt lépnének koalícióra úgy, hogy kihagyják az mszp-t és a dk-t, ezt nem tudják megtenni a jelen rendszer miatt hiába szimpatukusabbak összességben a választók előtt!

De ezt jól tudja a Fidesz, ezért is nyomta le a torkukon ezt az új rendszert. Igaz korábban szerintem csak azzal taktikázott, hogy a Jobbikkal úgysem szövetkezne egyik párt sem, de ha mégis,akkor se legyen esélye az utólagos koalíciós egyezkedésnek.

Az meg, hogy a Fidesz lassan már bárkinek szavazati jogot és állampolgárságot ad, aki hajlandó rá szavazni miközben látszik, hogy valóságos maffiabizniszt alakítottak ki ebből a keleti határokon túl (lásd alig van magyar nevű, és/vagy magyarul tudó "új" állampolgár az új állampolgárságot kapottak között, miután csak az eu-s munkavállalás miatt veszik fel az állampolgárságot, meg a magyar szociális és eü-s rendszer miatt ) miközben teli szájjal szidja a bevándorlókat.

Zionnépe 2017.12.17. 15:21:28

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Valóban nem Orbán fizeti le ez igaz. Ezért tartják a Századvéget ;-)

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 15:41:00

@Zionnépe:

S szerinted a Fidesznek nem lehetnek háttérszervezetei, csak a liberálisoknak?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 15:42:17

@Zionnépe:

Szóval az egész EU-ban diktatúra van, Franciaországot leszámítva, mert máshol nincs 2 forduló. Már világos minden...

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.17. 15:43:09

@Zionnépe:

S mi azzal a gond, hogy a külföldi magyarok könnyített módon honosíthatóak?

1ghost 2017.12.17. 16:01:18

@torró:

Azért az már kibaszott gáz, hogy neked vasárnapi ebéd helyett is orbán seggének nyalása jut.

Szar életed lehet, de megérdemled.

1ghost 2017.12.17. 16:03:03

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Na mi van te szarházi orbántroll? Neked még advent délutánján is a korrupt gazdád seggében van jelenésed?

Egészségedre. A hozzád hasonló jellemtelen, hazug szaralakok nem is érdemelnek mást az élettől.

Zionnépe 2017.12.17. 16:21:30

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ne keverd bele a külföldi magyarokat!

Az egész Baltikum + posztszovjet utódállamokban élő, de az EU-ba ácsingózó segédmunkások százezrei kapnak most állampolgárságot a kormánytól, és mellé lesznek a magyar társadalom élősködői csupán a szavazatuk miatt!

Zionnépe 2017.12.17. 16:37:49

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Nekem úgy tűnik, hogy honfitársaink százezrei, ha nem milliói szeretnének olyan diktatúrában élni, amilyen az EU-ban van, máskülönben nem oda lépnenek le - és terveznék lelépni az országból.

A másik pedig, ahoz képest, hogy nálunk minden "speciálisan magyar" valahogy mégiscsak a leginkább a kormány számára előnyt jelentő EU-s irányvonalak vannak csak elfogadva és preferálva... nem érdekes? Valahogy bezzeg pl a civil szervezetek nem élveznek ilyen pozitív preferenciát.

Zionnépe 2017.12.17. 16:40:20

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Semmi bajom a Századvéggel. Teszi a dolgát és - bár számomra ellenszenvesen - de jól és hatékonyan dolgozik!

Mindössze pontosítani akartam a válaszod.

csobi2011 2017.12.17. 18:18:38

@Zionnépe: Nekem meg az nem érthető hogy mért olyan hihetetlen a 2.3 milliós szám. Van 2.2-2.5 millió fidesz szavazó plusz 1 millió aki rühelli a liberális sorosos civil szervezeteket (jobbikos, vagy más nem fideszes). Szerintem ezért mondott 3.4 millió ember nemet a kvótás népszavazáson. Akkor is tenni kellett az eredményért, hiszen el kellett menni szavazni. Akkor most mért hihetetlen hogy 2.3 millió ember ingyen feladja a kérdőívet mikor amúgy is postára kell menni más dolog miatt is. Aki megkérdőjelezi ezt az eredményt az csak egybentartja ezt a tömeget és csak azért is el fog menni a fideszre szavazni. Szóval csak így tovább.

Zionnépe 2017.12.17. 19:40:31

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Gondolod, hogy szimplán több pénzért mennek? Nosza kérdezd csak meg őket - jó Századvéges feladat - hogy vajon így van-e?!

Zionnépe 2017.12.17. 19:52:28

@csobi2011: Nem tudom a te ismerettségi körödben hány ember küldte vissza, pláne Fidesz-szavazó, de tegyük fel, hogy 1000 ismert emberből sem talál 3-nál többet az ember, aki visszaküldte, akkor mégis hol vannak azok akik igen?

De továbbmegyek, nemcsak erre a konzultációra volt ez igaz, hanem a korábbiakra is. Tudod ott ahol az emberek közel 60%-a nem megy el szavazni, mert ... kifogások sora, ott pláne nem fognak ilyesmivel foglalkozni.

Igen a Fidesznem valóban van ennyi szavazója, de a fele kb írni-oovasni sem tud, nem fog ilyesmit visszaküldeni szintén.

A Soros-ellenes mozgalma meg pláne nem érdekel senkit, annyit tudnak róla (jó esetben) hogy volt valami plakát róla.

Hidd el a 2-300.000-es szám is nagyon szép erre, a 10x ennyi kamu.

csobi2011 2017.12.17. 20:05:29

@Zionnépe: a válaszod tele van ferdítéssel. Azt mondod hogy a választók 60 %-a el sem megy szavazni. Én amikor 2,3-2,5 millió fidesz szavazóról beszéltem, ők azok akik elmennek. Nézd meg a fidesz listára szavazók számát az elmúlt választásokon (kb. 2,5 millió), vagy a kvóta népszavazás eredményét ( 3,4 millió). Arra meg nem is kívánok reagálni hogy a saját ismerettségi körödben mik a tapasztalataid. A fidesz mögött áll egy kemény mag kb. 2-2,5 millió szavazó aki bármikor visszaküld egy ilyen kérdőívet. A te 200-300 ezres számod nevetséges. De te csak hidd ezt és lepődj meg hány százalékkal nyer a fidesz 2018-ban.

Zionnépe 2017.12.17. 21:24:16

@csobi2011: Szóval elismered, hogy egy tágabb ismerettségi körből mepég Fidesz szimpatizánsokból sem találsz ennyi visszaküldőt. Ez a lényeg.

A Fidesznek a lefizetett (értsd 2kg krumpki és doboz vaj...stb) és ide-oda szállított emberekből jött össze kb fél millió szavazata, meg kb 300.000 a határon túli szavazatokból. Ez az ami tudható, és akkor ezek csak az ismert csalások.
Ezek az emberek nem foglalkoznak konultációkkal és pláne nem is fizet ilyesmiért ismét nagy tételben a Fidesz.

A maradékra pedig fennáll amit írtam, érdektelenségből nem küldik vissza.

Itt bukik ki a kvóta-népszavazás is, ahol ugye még a választók felét sem érdekelte a dolog, holott erre pedig a legpesszistább ellenzéki várakozások is legalább 70% körüli részvételt vártak (egyetértéssel természetesen).

Az pedig,hogy hány embert fizetnek le újból és hánnyal csalnak a határon túlról beküldött szavazatokkal... én erre nem lennék büszke a helyedben.

De térjünk vissza a tények kemény talajára. Elszámolni nem tud és nem is tudott a Fidesz a beérkezett kérdőívekkel sem postai, sem iktatási szinten.

Márpedig ahol várhatóan ki akarja majd az ellenzék kezdeni őket az az igazolt beérkezésük. Gondolod, ha lenne ilyen, nem az arcába vágták volna az lmpseknek? Az meghogy kihagyjanak egy akkora ziccert, amivel igazolni tudják magukat még én sem gondolom, hogy kihagyják.

Szóval maradjunk abban, hogy a korábbi 2-300.000-es számok a reálisak.

Zionnépe 2017.12.17. 21:25:17

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: De ebben már a fénymásolt oldalak is benne vannak ;-)

csobi2011 2017.12.18. 13:05:28

@Zionnépe: Az a fokú sötétség ami az írásodból árad nem is érdemel különösebb választ. Az ismerettségi köröd alapján meg a csillagok állása szerint te pontosan megmondod hányan küldték vissza a kérdőívet. Szerintem már most gyárts néhány hasonló teóriát a 2018-as választások végeredményére, hiszen azt sem fogod érteni. Biztos az is csalás lesz. De szerencsére amíg te gyártod a teoriákat, addig a fidesz hatalmon van és kormányoz. Nekem meg ez a fontos nem a képzelgéseid.

Zionnépe 2017.12.19. 22:38:29

@csobi2011: Ehhez képest mégis reagáltal a hsz-imra.

Te most akkor szemenköpted magad - és bár saját véleményed szerint nem érdemes nekem válaszolni - mégis válaszoltál :-) ?!

Az pedig, hogy nekem mil

Zionnépe 2017.12.19. 22:45:29

Ehh elütés... Szóval a becslésem pontosságát pedig maga Birca igazolja, miután ő is ebben a nagyságrendben gondolkozik úgy, hogy tőle elvárható némi felfelé kerekítés, én pedig bizony valóban inkább leljebb húzom.

Ennek ellenére bizony nagyon messze van az a 2,3 millió behazudott szám.

Gandosz 2018.01.04. 23:18:26

Hadházy egy patkány.

Gandosz 2018.01.04. 23:30:43

@Zionnépe: hiszterolibsi nyavalygás

Mária Kriskóné Kerek 2018.04.12. 23:22:44

Nem kérdés. Ha igazat mondtak volna bárki megnézhetné!
süti beállítások módosítása